Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

Synes de passet på de respektive bilene. Din som (enda) har originallooken så passer den originale, mens den andre passer sort siden den er en del modifisert. Synes egentlig ikke noe særlig om sort grill på en ellers original bil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere begge. Det var den parantesen din da. Ehehe. Nytt år, ny look vet du. Er så rastløs og ubesluttsom. Liker å prøve litt frem og tilbake. Originalpolitiet mener jo gjerne at kromnyrer er noe av identiteten til en BMW, men samtidig er bilen ombygd, så bilen får ikke noe oppmerksomhet fra de fleste av dem uansett. :P Skal ikke ta på leppe e.l., men ting som solfilm på alt unntatt frontrute, spacere og kjørehøyde frister det litt å endre på, fra tid til annen. Så blir det jo litt større endestusser og litt mer lyd, når D.Toft skal hjelpe meg i januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt etter humør :P

Du kan jo kombinere litt hvis du har en helkrommet og en sort. Faktisk 4 forskjellige nyrekombinasjoner. Og har du liggende en slik kjip i sort matt lakkerer du rammen i bilens farge. Det er faktisk stilig.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chromegril er penest på mørkeblå bil, får litt kontrast. Jeg liker chromegrill uansett, siden det er det som gjør bmw fronten til bmw front. Kan se greit ut med svart grill på grå eller hvit bil, men igjen ser jo det egentlig bare ut som 2 store hull i fronten. Se bare på den blå du la ut bilde av, kunne likesågodt bare tatt vekk nyrene.

"alle" kjører jo rundt med 30k delte hjul, som har 200 ganger mere "chrome"/polert alufinish enn blanke nyrer har, så eg skjønner egentlig ikke hva folk har imot de :)

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I dag rakk jeg akkurat å vaske Bjørnebæret, tørke, vokse med SV Shield, la det virke i 1 time og buffe av...så bøttet det ned. :P Griseflaks og egentlig fin timing, slik at man fikk testet beading og at alle overflater var vokset, noe de var. :) 

Litt undereksponert, men fuck høy ISO :P 

IMG_8324-1.jpgIMG_8326-3.jpgIMG_8329-4.jpg

Ble veldig blank og fin, både tørr og våt :) Første gang jeg har vokset (seriøst) selv. Har vasket skånsomt siden detailing og lakken ser fortsatt veldig bra ut, så gadd ikke å sette bort til detailer denne gangen. Får ta det igjen før treffsesong. Forhåpentligvis er jeg kvitt litt lakkflass før den tid. :)   

Venter bare på lønn nå, slik at jeg kan få handlet inn litt morsomme ting også. Kommer til å skje litt fremover, endelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...