StigJ Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Synes de passet på de respektive bilene. Din som (enda) har originallooken så passer den originale, mens den andre passer sort siden den er en del modifisert. Synes egentlig ikke noe særlig om sort grill på en ellers original bil. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 Enig med dere begge. Det var den parantesen din da. Ehehe. Nytt år, ny look vet du. Er så rastløs og ubesluttsom. Liker å prøve litt frem og tilbake. Originalpolitiet mener jo gjerne at kromnyrer er noe av identiteten til en BMW, men samtidig er bilen ombygd, så bilen får ikke noe oppmerksomhet fra de fleste av dem uansett. Skal ikke ta på leppe e.l., men ting som solfilm på alt unntatt frontrute, spacere og kjørehøyde frister det litt å endre på, fra tid til annen. Så blir det jo litt større endestusser og litt mer lyd, når D.Toft skal hjelpe meg i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Ser begge bra ut, men sort blanke nyrer på en ikke sort bil funker som regel bra. Blir litt hissigere, ser ut som nyrene er større Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Kan jo ta litt av begge deler? Chrome ring rundt, med sorte riller? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 17 minutter siden, BjornarHS skrev: Kan jo ta litt av begge deler? Chrome ring rundt, med sorte riller? Men ikke ta en av hver Thundercoil og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 6 minutter siden, Gorg skrev: Men ikke ta en av hver Haha, jo det hadde jo vært genialt! Enkelt valg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Bytt etter humør Du kan jo kombinere litt hvis du har en helkrommet og en sort. Faktisk 4 forskjellige nyrekombinasjoner. Og har du liggende en slik kjip i sort matt lakkerer du rammen i bilens farge. Det er faktisk stilig. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Liker enten den blanksvarte, eller faceliftgrill med kromkant og svarte riller Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 (endret) Chromegril er penest på mørkeblå bil, får litt kontrast. Jeg liker chromegrill uansett, siden det er det som gjør bmw fronten til bmw front. Kan se greit ut med svart grill på grå eller hvit bil, men igjen ser jo det egentlig bare ut som 2 store hull i fronten. Se bare på den blå du la ut bilde av, kunne likesågodt bare tatt vekk nyrene. "alle" kjører jo rundt med 30k delte hjul, som har 200 ganger mere "chrome"/polert alufinish enn blanke nyrer har, så eg skjønner egentlig ikke hva folk har imot de Endret Desember 9, 2016 av hsd BjornarHS og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Eg like veldig godt chromegrill med svarte nyrer på mørke bila. Legge ved eit bilde av 530'en til ein kompis so du får sjå Sei ifrå om eg skal fjerna bildet. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 Takk skal dere ha Tror jeg kjøper ett sett med krom og sorte riller, og ett i sort blank, så bytte litt etter humør, som Stig nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 flott bil du har. lyktene kunnet kanskje hatt godt av en polering? ellers stemmer jeg for blank grill på så mørk bil. hadde sort grill på min e38 740. ble en helt annen bil når jeg byttet til krom grill Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 Takk for det. Vet ikke hvilke bilder du har sett på, men alle lyktene er så godt som nye i finish. Detailing er jeg veldig nøye på. Hvis du f.eks. ser på bildene av bil inne på verkstedet, så er den bare skamskitten. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 hehe, sorry, var litt rask der. bilen var nok skitten på de siste bilene jeg så på ja ikke noe å si på finishen på lyktene nei. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 I dag rakk jeg akkurat å vaske Bjørnebæret, tørke, vokse med SV Shield, la det virke i 1 time og buffe av...så bøttet det ned. Griseflaks og egentlig fin timing, slik at man fikk testet beading og at alle overflater var vokset, noe de var. Litt undereksponert, men fuck høy ISO Ble veldig blank og fin, både tørr og våt Første gang jeg har vokset (seriøst) selv. Har vasket skånsomt siden detailing og lakken ser fortsatt veldig bra ut, så gadd ikke å sette bort til detailer denne gangen. Får ta det igjen før treffsesong. Forhåpentligvis er jeg kvitt litt lakkflass før den tid. Venter bare på lønn nå, slik at jeg kan få handlet inn litt morsomme ting også. Kommer til å skje litt fremover, endelig. Marius2002, ahj, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå