Reef89 Skrevet Juli 12, 2019 Share Skrevet Juli 12, 2019 Blir bra dette Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 12, 2019 Share Skrevet Juli 12, 2019 Ser meget bra ut dette .😀 Gøy å se oppdateringer som dette 😀 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2019 18 timer siden, Reef89 skrev: Blir bra dette Får håpe det! 😁 17 timer siden, sveigis skrev: Ser meget bra ut dette .😀 Gøy å se oppdateringer som dette 😀 Takker. Kjekt at noen liker sånt. Vanligvis har jeg ikke brydd meg med oppdateringer på småting og den type vedlikehold, men det blir plutselig veldig lite aktivitet her inne da. Bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2019 (endret) Da har jeg begitt meg ut på kamakselsensorene. Ser ut som jeg bare klarer å bytte 2 av 4 fra oversiden, med mine hender. (edit: ser faktisk ut som jeg får til flere!) Det er hvert fall bedre enn ingenting. 😊 Husker dessverre ikke hvilken som hadde feilkode, men krysser fingrene for at det er en av dem som blir byttet i dag. Demontert litt for bedre plass/oversikt: Ny vs. gammel sensor 1: Den nye er montert. Ny vs gammel sensor 2: Ser denne har vært byttet før, så er sikkert egentlig ok. Det sto også en 5mm unbraco-bits igjen i skruen på denne, så antok at den var byttet. Ny vs. gammel sensor 3: Nå er jeg spent på om jeg finner/får ut den siste. Drit å gi seg med 3! Haha. Edit: Ny vs. gammel sensor 4: Fikk det til! 😁 Alle 4 er byttet. 🍻 Faen meg noe av det mest knotete jeg har måttet gjøre. Håper jeg aldri trenger å bytte dem igjen. Haha. Eklingene klare for søppelet: Alt montert sammen igjen: Endret Juli 25, 2019 av Thundercoil Daniel., mr.Wreckless, Diiesel og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 25, 2019 Share Skrevet Juli 25, 2019 Har du fått startet den nå etter bytte av kjedestrammer? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2019 @Daniel. Jada. Startet den før helgen og tok en runde i nabolaget. Motoren sprengte hvert fall ikke. 😁 Har ikke turt å starte den etter sensorene i dag, da! Det får vente til i morgen. Haha. Håper avgassen går ned nok nå. Har sett at et symptom på defekt kamakselsensor er at du får rik blanding. Krysser fingrene! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 25, 2019 Share Skrevet Juli 25, 2019 Knotete har jeg full tiltro til at det var, men godt å ha gjort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2019 @Gabz Absolutt! 😊 Passasjerside foran var ganske grei, men førersiden var noe dritt (lite fleksible kjøle- og AC-slanger i veien, flere braketter osv.), selv med speil og lys må du gjøre det meste i blinde. Hadde ikke fått det til med hansker på, heller. Rimelig trangt. Jeg er hvert fall glad for at jeg fikk av alle 4 og nå er ferdig med det. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 25, 2019 Share Skrevet Juli 25, 2019 Haha uff, ja, ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 25, 2019 Share Skrevet Juli 25, 2019 31 minutter siden, Thundercoil skrev: @Daniel. Jada. Startet den før helgen og tok en runde i nabolaget. Motoren sprengte hvert fall ikke. 😁 Har ikke turt å starte den etter sensorene i dag, da! Det får vente til i morgen. Haha. Håper avgassen går ned nok nå. Har sett at et symptom på defekt kamakselsensor er at du får rik blanding. Krysser fingrene! Haha, høres bra ut det 😁 Kan sikkert stemme det ja. Håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2019 Forfatter Share Skrevet August 11, 2019 (endret) I kveld har jeg fått stilt frontlykter og det ene grøftelyset. Får håpe det er innafor. Hvis ikke blir det ikke verste ekstrautgiften om de tar det på etterkontrollen. 😊 Leverer bilen på verkstedet i morgen kveld, så får vi håpe den blir godkjent en av de kommende dagene. Ellers fikk jeg tatt første oppstart og kjøretur i går, etter servicen og nye sensorer. Den gikk litt røft og med litt vibrasjoner de første par km. Var også på reservetanken med 1 år gammel bensin. Stoppet og fylte tanken helt opp med 98, så var den nydelig å kjøre videre. 😊 Tror nok jeg har manglet litt effekt i noen år, om ikke gjennom hele eierskapet. Mye bedre drag, jevnt drag og det forsvinner ikke bare plutselig. Til og med lyden under pådrag høres annerledes ut. Hissigere. 😊 Samboer merket det også. Veldig kjekt! Endret August 11, 2019 av Thundercoil paukri, Daniel., BMWlog og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 11, 2019 Share Skrevet August 11, 2019 Må jeg si jeg gruer meg til å bytte de sensorene på den M5n jeg har stående her 🤣🤣.. Blå M5 😍 er aldri feil. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2019 Forfatter Share Skrevet August 11, 2019 @RemyNG Takker. Hahah. Misunner deg ikke der! Godt du slipper å gjøre det på min også, når jeg kommer på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 12, 2019 Forfatter Share Skrevet August 12, 2019 Da var bilen levert på verkstedet igjen. Håper de får byttet understellsdelene kjapt og at den blir godkjent denne gangen. 😊 Kan sikkert ta noen dager før jeg hører fra dem. paukri og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 19, 2019 Forfatter Share Skrevet August 19, 2019 😁😁🍻 StigJ, tennbrikket, Designer og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå