Marius2002 Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) Da ble det ny bil på meg, valget falt på en E91 lci 320d xDrive M-sport. Blir ikke stor updates enda ihvertfall, men holder tråden oppe å gå med diverse bilder og eventuelle nye stæsj til bilen Bilen ser ut til å være svært velholdt og jeg er veldig fornøyd med valget! Bildet er av nybilen og min gamle Hyundai Veloster.. INFO: ype 320XD (EUR) Dev. series E91 (MUE) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision ALLR Gearbox AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery ST.BLUE SHAD./ALCANT./ANTH.KONTR.BL (ANNK) Prod. date 2010-11-24 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 3AA ROOF RAILS BLACK 3AC TRAILER TOW HITCH 3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND 302 ALARM SYSTEM 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6UH TRAFFIC INFORMATION 6VC CONTROL COMBOX 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 620 VOICE INPUT SYSTEM 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7MF EDITION SPORT 7RS COMFORT PACKAGE 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8SP COP CONTROL 8TG ANTI-THEFT SYSTEM 8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 842 COLD CLIMATE VERSION 843 ENGINE DESIGN 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Endret Oktober 18, 2017 av Marius2002 bimmerR, noekult, fish og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Gratulerer med flott bil. Hentet du denne i Nittedal? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Gratulerer - kjempeflott bil! Er relativt fersk 320xdat eier selv, og gleder meg veldig til å prøve ut bilen på vinterføre! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Takk takk! Hentet i Skien Sitter på nå å halvsover da jeg kjørte nedover og brukte hele natten på det. Spent på hvordan denne blir på vinteren og ellers. Håper den svarer til forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Grattis med flott e91! Venter spent på flere bilder Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Da var jeg endelig hjemme i Molde igjen! Bilen var utmerket, og jeg gleder meg til en hverdag med denne! Vi stoppet på Lillehammer for en matbit, bilen som var sort og blank ble grå av skit etter det dårlige været i i sør. Ellers legger jeg ved bilder fra selger, skal ta egne såsnart jeg får vasket over skikkelig tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Gratulerer med flott bil. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Vel da har jeg hatt bilen i ett døgn og jeg er selvsagt storfornøyd Jeg synes navigasjonen er litt tungvint, men regner med det kommer seg og blir en vanesak når jeg får det inn i fingrene. Er vant med den superenkle i Velosteren. Kartet i denne er mye bedre til gjengjeld. Ellers, hvordan er det å ettermontere DAB+? Muligheter å få dette inn på skjermen? Skal få polert opp lykteglassene idag bare for å ha det gjort, samt få tak i gummimatter(også til bagasjerom). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Gratulerer med nydelig vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Takk for det, fish og Gabz! Jeg har idag polert lykteglassene med lyktepoleringen de hadde på biltema, det funket faktisk kjempebra. Fant også ut at jeg hadde lys under dørhåndtakene utv., det var jo litt fancy. Jeg rakk ikke utover til GS idag, men vurderer å bestille gummimattene istedet. Elles lurer jeg fortsatt på det med DAB+, sant er det mer jeg trenger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Velkommen tilbake som BMW eier og gratulerer så mye med fin bil. Fint å se at valget falt på BMW. Håper du blir godt fornøyd med denne. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Ang. Dab+ så kommer det ca. en ny tråd om dette til dagen, i tillegg til at det er egne tråder som omhandler dette, så du finner fort svar om du kikker litt. Gratulerer med ny bil forresten. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ang. Dab+ så kommer det ca. en ny tråd om dette til dagen, i tillegg til at det er egne tråder som omhandler dette, så du finner fort svar om du kikker litt. Gratulerer med ny bil forresten. Jeg glemmer stadig bilstereo/multimedia-delen, takk for nok en påminnelse Jeg fant ut det jeg lurte på. Da må jeg vurdere DAB, studere en DIY og se om dette er kurrant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Gratulerer med flott bil grei utstyrsliste og. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Jeg kjenner ikke så godt til hva som er mye utstyr og ikke på disse helt enda, men har inntrykket av at denne har en del ja Ellers jobber jeg hele dager og om kvelden er det mørkt, så det blir lite tid til photoshoot, se om jeg får til noe i helgen! Det er 7 år siden jeg solgte min forrige BMW, da en E36, tiden går fort. I mellomtiden har jeg vært del-eier i en Nissan Almera og Toyota Hilux, eid MB w202, Citroen C1 og Hyundai Veloster. W202en var mer bil for pengene enn E36en, men var ikke like "aggresiv" og morsom, men mer behagelig. C1 var billigbil, kostet meg nesten ingenting og var faktisk morsom å kjøre for å være 1liters 3sylindret motor på 68hk, bare for å ha når jeg kjøpte leilighet, slik at jeg kunne få ting på stell før jeg kjøpte ordentlig bil.. Velostern var sær og unik på godt og vondt, den kommer jeg til å savne, en spesiell bil det er svært få av på veiene. Ikke var den dyr i drift heller, med sine 140hk gikk den greit nok til mitt bruk. E36n: bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå