Gå til innhold

X5 M50d (fra s. 8) i4 M50 (fra s. 9)


gregus
 Share

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer med nydelig bil - hvordan var overgangen fra E70 M til denne? :) 

Takk! 😊  Merker at det har skjedd mye siden E70 kom. 4-hjulsstyring får bilen til å virke lettere enn den forrige. Betydelig mer komfortabel i comfort, mye lavere støynivå på motorvei. Kan nok ha med piggfritt va piggdekk å gjøre, men også dempede vinduer og generell forbedring. Synes kvalitetsfølelsen i G05 er gjennomført veldig bra!

Er nok mer en cruiser enn den gamle, men brukes mest til langkjøring på motorvei, så det gjør egentlig ikke noe. Forbruket er for øvrig under halvparten. Ikke så verst lydbilde, men diesel lukter ikke like godt som bensin. 

Gleder meg til den er innkjørt og til å få på sommerhjul slik at man får prøvd hva den egentlig er god for. Har en følelse av at kjøreegenskapene er meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • gregus changed the title to Azuritsort F80 M3 (solgt) og Phytonicblå X5 M50d
  • 5 months later...

Vært litt lite oppdateringer i det siste. Slenger inn noen bilder av X5en tatt med mobil i løpet av sommeren. Gorg har tatt noen betydelig bedre bilder, men gøy å legge ut litt selv også 😊

Veldig fornøyd med bilen, noen små issues med ny iDrive og irriterende endring av viskerbryteren (auto er et trinn opp istedenfor knapp), men ellers en fantastisk maskin! Utrolig stille og komfortabel bil, men slett ikke verst på svingete vei 😊

Et lite irritasjonsmoment er eksosrør som vises inni de ytre åpningene, som ser litt vel Honda Civic ut etter min smak. Er det noen som har idé på løsning som ser bedre ut enn originalt? Merkelig at de ikke har laget en mer sømløs løsning!

6B8B43A1-8CB3-4C32-80F7-0E1AAE6E9A08.jpeg

B1FFDFAC-F532-4C38-842A-79A874D62DA6.jpeg

B27F0AFB-C8B5-4CCE-9AE5-2A4F933ACE29.jpeg

048F8803-A922-4AD7-8E45-C5C6E68A6106.jpeg

3046A619-43E7-4ED0-90AA-C342863B5E7F.jpeg

98FCA392-EFC0-45A5-BD4F-DA9FFB92A1C8.jpeg

0F4108B4-CF5B-4F83-BF91-692CCD33D45B.jpeg

4D64C208-382A-4D8D-AEE6-FC5CCA2A63E8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • gregus changed the title to Phytonicblå X5 M50d (fra s. 8)
  • 2 years later...
  • gregus changed the title to X5 M50d (fra s. 8) i4 M50 (fra s. 9)

Da kom endelig dagen der bilen faktisk ble klar for utlevering 😄

Slenger ut noen få bilder. Meget fornøyd med fargen, som jeg synes passer veldig bra til carbondetaljer. Hentet den kl 17, så ble begrenset med aktiv kjøring midt i rushtrafikken, men veldig lovende førsteinntrykk!  Gleder meg til å få på de andre sommerhjulene!

500E3547-25E5-47DC-97E8-59ECFE5B6D89.jpeg

1608051F-4F1A-41FE-A698-504608225204.jpeg

A97F725F-D35E-4600-B45E-C1F2FB142496.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis🤩 Carbondetaljer og san remo ser ut som en flott kombinasjon! Cognac interiøret passer også fargen veldig bra!

Selv sliter jeg med om jeg skal ha sanremo eller brooklyn. Bestilte ikke før 1/8 så rekker sikkert og ombestemme meg mange ganger før min bil går i produksjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Masterchief skrev:

Grattis🤩 Carbondetaljer og san remo ser ut som en flott kombinasjon! Cognac interiøret passer også fargen veldig bra!

Selv sliter jeg med om jeg skal ha sanremo eller brooklyn. Bestilte ikke før 1/8 så rekker sikkert og ombestemme meg mange ganger før min bil går i produksjon..

Tusen takk! Ja, det passer veldig bra! Blir litt kontrast uten å dominere!  Ikke enkelt å bestemme seg for farge, men kanskje du rekker å få sett noen live som kan gjøre beslutningen enklere! 

53 minutter siden, Orjan skrev:

Gratulerer så mye! Utrolig lekker farge-kombo!

Tusen takk! Meget fornøyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, utrolig lekker fargekombinasjon 👍 Også må flere velge i4 med vanlige skilt, av en eller annen merkelig grunn så synes jeg det ser bedre ut 😅

Har du byttet inn X5en, det må jo i såfall være en brå overgang på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye, utrolig lekker fargekombinasjon 👍 Også må flere velge i4 med vanlige skilt, av en eller annen merkelig grunn så synes jeg det ser bedre ut 😅

Har du byttet inn X5en, det må jo i såfall være en brå overgang på alle måter.

Takker! Var litt usikker ang skilt, men falt ned på vanlige. Det er vel det alle biler kommer til å ha snart uansett. 
 

Har enda X5en, i4 er vel egentlig tiltenkt å erstatte i3en, uten at det blir så mye mindre brå overgang 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...