Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke lenger mulig å gå direkte til siste side når man trykke på en tråd.
Også sliter jeg litt, veldig, med å ha full oversikt. Bedre med sidesystem enn uendelig nedover.

 

Den forrige versjonen ble veldig bra med de endringene som ble kansellert, og det arbeidet dere la ned ift farger. Håper det blir justert litt.

 

Edit: Nå ser jeg noe av det. Vet ikke om dere kan gjøre noe med det, men:

All infoen rundt en tråd er nå plassert "oppå hverandre" istedetfor utover i side. Videre er alt venstrestilt. Dette tar my plass og fremstår relativt rotete.

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående "Mine innlegg", det går an å lage tilsvarende som i det gamle forumet, med egen knapp oppe til høyre!

Gå inn på: Aktivitet --> Min aktivitetsstrøm --> Opprett ny nyhetsstrøm.

Fyll den ut som på bildet under:

56a67f390c420_mineinnlegg.thumb.png.4470

Lagre som ny nyhetsstrøm.

Gå inn på Aktivitet --> Min aktivitetsstrøm --> (Custom streams) --> Mine innlegg (eller hva enn du kalte den for). Klikk på den grønne haken ved "Mine innlegg". Det er nå din default nyhetsstrøm og vil dermed dukke opp i venstre hjørne ved siden av "Merk alt som lest"-knappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TRF-Racing, i alle fall fargene kan vi få jusert litt etterhvert når serveren har jobbet seg helt gjennom alle konverteringer og nyindekseringer. Men er veldig usikker på hva flertallet faktisk vil ha. Det er jo endel tusen brukere det er snakk om. Det er for eksempel mulig å bytte helt om, og ha mørke bakgrunner og lys tekst. Ser at vi ligner litt på Finn.no nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva flertallet vil ha vet jeg ikke. Jeg vet at forumet fungerte bra i sin gamle (altså veldig gamle form), og etter en liten innkjøringsperiode med justeringer frem og tilbake så ble den forrige versjonen også veldig bra. Det arbeidet dere gjorde der synes jeg var virkelig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overordnet virker oppgraderingen bra, men sidene er veldig lange og jeg savner å se hvem som er inne på sidene når jeg er der. Det er sikkert mange ting som er forandret, men hvordan kommer jeg inn på min side i galleriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg venta med å bli misfornøyd og sutrete til alt er ferdig og eg ser korleis det blir :) Men ein ting lure eg på no med ein gang: Kor er det blitt av moglegheiten til å skifte brukarnavn? Nicket mitt er ikkje so morsomt no lenger når eg ikkje er 14 lenger :P Fekk skifta det for ei stund sia, men no med oppdateringen so kom det tilbake til "originalen". Vil dette ordne seg sjøl etterkvart, kanskje?

 

 

EDIT: Fant ut av det 3 sekund etter eg posta dette :P

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fredrik skrev:

Overordnet virker oppgraderingen bra, men sidene er veldig lange

Enig. Dette med antall innlegg pr. side ser ut til å endres automatisk ved oppgraderinger. Står en retur til 15 innlegg pr. side på to-do listen denne gangen også? :)

 

I tillegg vil jeg bemerke at bruk full editor-valget ved siden av "Post svar" er sterkt savnet.

Jeg ser noe mørkt på tanken om å redigere lengre innlegg i frimerke-luken nederst på siden,  slik som nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel endten oppdatering eller ingen bimmers siden den forrige platformen snart gikk ut av drift fra levrandøren av sidene.

Slik jeg har forstått så er denne oppdateringen utsatt så lenge som mulig for å slippe endring av side, men nå måtte det gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...