Gå til innhold

Min F20 LCI 120d xDrive, nå med bilder. Nye setebelter med ///M-søm, side 6. Solgt, hva nå?


 Share

Anbefalte innlegg

Hva tror dere om CSL-felger eller style 313 i 19"?

Bilen har nå fått byttet gummilister rundt dørene grunnet knirking og turbo grunnet havari. Glimrende service fra Stamsaas i Moss. Ferien er snart over, sitter og nyter solen på Sardinia med min kjære samboer, blir godt å kjøre litt igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style 313 har jeg veldig sansen for (har selv hatt de på en e46 jeg hadde), men det har vært noen tilfeller der 19" av disse har sprukket. Hvor omfattende det er vet jeg ikke, men det kan jo være noe å ha i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Style 313 har jeg veldig sansen for (har selv hatt de på en e46 jeg hadde), men det har vært noen tilfeller der 19" av disse har sprukket. Hvor omfattende det er vet jeg ikke, men det kan jo være noe å ha i bakhodet.

Veldig sansen for de selv, er bare usikker på om de vil se bra ut på bilen min. Elsker felgens design. Skal nok ikke kjøpe originale, men replila/ettermarked fra UK.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket opp prisen på originale på f.eks. eBay? Det er nødvendigvis ikke så mye dyrere. Nå har jeg ikke sjekket hvordan dagens replica-er ser ut av disse, men tidligere syntes jeg ikke de lignet nok.

Dette er felger som passe på de fleste biler etter min mening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, awt skrev:

Har du sjekket opp prisen på originale på f.eks. eBay? Det er nødvendigvis ikke så mye dyrere. Nå har jeg ikke sjekket hvordan dagens replica-er ser ut av disse, men tidligere syntes jeg ikke de lignet nok.

Dette er felger som passe på de fleste biler etter min mening. :)

Skal se hva jeg finner, men innpresset blir helt galt, visst? Mulig jeg må se på BBS.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, fupsaker skrev:

Hva tror dere om CSL-felger eller style 313 i 19"?

Bilen har nå fått byttet gummilister rundt dørene grunnet knirking og turbo grunnet havari. Glimrende service fra Stamsaas i Moss. Ferien er snart over, sitter og nyter solen på Sardinia med min kjære samboer, blir godt å kjøre litt igjen! 

Turbo havari på en så ny bil? Hva skjedde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Denne 1eren din blir stadig finere og finere.

 Viktige oppgraderinger som gjør denne flott.:).

Gøy tråd å følge med på .:)

 

Tusen takk! Nå venter støyisolering i dører og mulig oppgradering av høyttalerelementer i dørene foran. Så ikke synlige, men komfortmessige oppgraderinger. Ikke mye mer jeg kan gjøre originalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Så har man tatt steget for å gjøre min F20 enda mer unik. Bestilte setebelter fra M3 Competition, det var enkelt å fjerne de "gamle" og sette på plass nye. Måtte låne større verktøy enn jeg selv hadde, så en stor takk til Stamsaas Moss for dette. Arbeidet tok drøye 40 min fra start til slutt. Og jeg fant ut at jeg er litt mer nevenyttig enn jeg selv trodde, i alle fall når jeg ikke stresser. :wink: Om noen er på utkikk etter komplette setebelter foran til F2x, F3x, F8x etc, så har jeg disse liggende pent pakket i esker hjemme. De har vært med på 25500km og er strøkne. 

20160915_155230.jpg

20160915_155223.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...