Gorg Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Skal si du fikser opp bilen ganske så bra Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 (endret) On Friday, May 13, 2016 at 8:02 PM, Gorg said: Skal si du fikser opp bilen ganske så bra Tusen takk for det, gjør mitt beste, så nå er det endelig 18" Style 32 på plass! Endret Mai 15, 2016 av Turbo-HF S. Gunstad, Gorg og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 Veldig fine felger! Hadde slike bare i 16" som vinterfelger på forrige bilen Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Da ble et sett med fine, originale Style 32 18" hentet igår, fredag kveld, og montert idag, lørdag, før avreise til BMW CCN Telemark sitt Vårtreff på Geiteryggen, NAF Testbane, i Skien idag, der jeg også møtte min gode venn Fredrik90, som overleverte Angeleyes-lampene som han var så snill og handle for meg, så gleder meg til å få dem på! Her er bilder! Nydelig vær, stort sett! Flott kjøretur! Marius2002 og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 ble veldig bra med style 32 felgene! lyst på slike selv! men syns du kunne påkosta de nye hjulbolter også trenger bagasjerommet ditt en rens! ellers top noch! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 32 minutter siden, Freakshow skrev: også trenger bagasjerommet ditt en rens! Når du får en fungerende og EU-godkjent E39 til under 20 lapper så tåler du at det er noen flekker i bagasjerommet. Kjenner jeg HF rett så har han nok en plan for dette også Ble knall med de nye felgene, disse er utrolig pene på E39 Bare å få på lyktene også nå, blir bra dette. Turbo-HF og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 21 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Når du får en fungerende og EU-godkjent E39 til under 20 lapper så tåler du at det er noen flekker i bagasjerommet. Kjenner jeg HF rett så har han nok en plan for dette også Ble knall med de nye felgene, disse er utrolig pene på E39 Bare å få på lyktene også nå, blir bra dette. Pre-facelift E39 ligger sjeldent mye høyere enn 20 lapper når for tiden, i hvertfall 520i. 523i er vel litt opp og ned alt etter stand. 528i, og diesel modellene pleier vel å ligge litt høyere. Freakshow, Turbo-HF og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 (endret) On Sunday, May 15, 2016 at 6:13 PM, Freakshow said: ble veldig bra med style 32 felgene! lyst på slike selv! men syns du kunne påkosta de nye hjulbolter også trenger bagasjerommet ditt en rens! ellers top noch! Tusen takk for det, og ja, det forstår jeg godt... Ikke vanskelig å skjønne med det utseendet! Ja, har en plan, og nye deler + shine er på vei.. Skal jo stilles ut på Vårmønstringen på Bjerke travbane neste lørdag! On Sunday, May 15, 2016 at 6:49 PM, Fredrik 90 said: Når du får en fungerende og EU-godkjent E39 til under 20 lapper så tåler du at det er noen flekker i bagasjerommet. Kjenner jeg HF rett så har han nok en plan for dette også Ble knall med de nye felgene, disse er utrolig pene på E39 Bare å få på lyktene også nå, blir bra dette. Det har jeg! Tusen takk, den "slitne" lampen leverer jeg til fix på onsdag. On Sunday, May 15, 2016 at 7:16 PM, DanielStance said: Pre-facelift E39 ligger sjeldent mye høyere enn 20 lapper når for tiden, i hvertfall 520i. 523i er vel litt opp og ned alt etter stand. 528i, og diesel modellene pleier vel å ligge litt høyere. Det er også min erfaring, med sprik i pris, men fornøyd med utgangspunktet jeg sikret meg, med tanke på tilstand, pris og utstyr, så skal jeg også oppgradere en del! Endret Mai 16, 2016 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2016 Ikke mye feil med hun her, altså, har påbegynt å bytte til sorte interiørlister, og forsøker nå å finne ut hvordan jeg skal best mulig å få til å skifte ut til det grå sportsskinninteriøret og konvertere til 4 elektriske vinduer, har bare foran. ABS-varsellampen går sporadisk og tidvis av og på, og blir borte når man slår av og starter motoren på nytt. Så må jeg nok overhale takluken, siden den går tregt og litt tungt. God 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2016 Share Skrevet Mai 17, 2016 Veldig, veldig pent! 18" 32 har jeg siklet på selv Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2016 3 minutes ago, Gabz said: Veldig, veldig pent! 18" 32 har jeg siklet på selv Takk takk! Ja, var du tilfeldigvis den andre interessenten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2016 Share Skrevet Mai 17, 2016 Haha, nei, har Rondellene foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 18, 2016 Share Skrevet Mai 18, 2016 On 15.5.2016 at 18.49, Fredrik 90 skrev: Når du får en fungerende og EU-godkjent E39 til under 20 lapper så tåler du at det er noen flekker i bagasjerommet. Kjenner jeg HF rett så har han nok en plan for dette også Ble knall med de nye felgene, disse er utrolig pene på E39 Bare å få på lyktene også nå, blir bra dette. hehe! jeg er fult klar over hva mannen er i stand til! så få bare spøre en med tolmodighet Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 On 18. mai 2016 at 19.27, Freakshow skrev: hehe! jeg er fult klar over hva mannen er i stand til! så få bare spøre en med tolmodighet Takk for det! 😊 Ja, det går fremover 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Lampen ble fin igjen. Hentet nå og monteres ikveld. ☺ Alle 8 BBS hjulene er solgt. Hvorfor følger gamle bilder med I tråden?? 😂😂😥😥 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå