Larswilliam Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 megetbra lesing magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2016 5 timer siden, codex skrev: Takk for at du deler reisen med oss Ser fantastisk hyggelig ut! Perfekt turbil kan jeg tenke meg ja Bare hyggelig det, vet du! Jeg synes det er gøy å lese slikt selv 5 timer siden, Larswilliam skrev: megetbra lesing Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2016 (endret) Det var nok en chill-dag på tapeten i dag. Stranda i Cannes skulle nytes til det fulle Dagen starta på madammens absolutte favorittbutikk Ladurée! Her smaker alt helt ufattelig godt. Fasiten på godsaker Sjokoladekakestykke i posen Hotellet vårt ligger kun en gate over "ballegaten" i Cannes. Perfekt Vi vinker "nei, takk" til det bråkete og humpete toget og traller nedover mot stranden Stranda var rett nedenfor En liten sandskulptur Full solkrem-innsmørning! Supergreit med spray Macron-innføring Vurderer et lite bad. Ganske fin badetemperatur Stuper uti Tar meg en svømmetur ut til en liten øy Tester panoramafunksjonen. Ganske fint i Cannes Får en nærmere titt på cruiseskipet og helikopter-stasjonen. Det kom og gikk helikopter hele tiden. Det skal visstnok være helikopter-taxi mellom byene langs den franske riviera, og skal koste ca. 1.500,- per person? Greie jåller Bånn gass På tide å svømme inn til lands/strands Bye bye, øy! I mellomtiden har den snille madam vært å handlet litt snacks Gi meg den Fikk lurt henne uti etter hvert Løper elegant uti Det der må jeg også prøve Legg gjerne merke til den elegante elegansen. Utfører mitt patenterte 45-graders stup. Karate-kick! Jeg har tross alt grønt(?) belte i Karate Bomba! Tar pengepungen og lurer meg bortover promenaden for å finne noe forfriskende. Drar på en liten oppdagelsesferd. Sjarmerende karusell Laaange strender Den der så da ganske forfriskende ut? Mission accomplished! Jeg sovna som en gris rett etterpå. Litt trøtt, da Veldig trøtt! Politiet fikk melding om en ulovlig trøtt person på stranden. En veldig spesiell motorsykkel En veldig spesiell buss! BMW og Cannes-stemning Jeg tror jeg trengte den koppen med kaffe Speilbilde er det samme enda Før det skjer noe som helst, vil hun innom salget på Zara. Jeg gjør som mannen i gata og setter meg på en ball mens jeg venter. Det er ikke noe problem når det triller forbi en Porsche 911 GT3 RS Eller en supershiny ny 7-serie Anbefaler Steak N Shake visst noen vil ha god fastfood i Cannes! Kjempegode hamburgere Yes! Bentley cruiser i gatene. Mange filmstjerner i Cannes i dag Her blåses det opp en oppblåsbar kino! Lite med oppblåsbare stoler. Jeg varmer opp penny-brettet mens madammen tar på seg skøytene Her er det god plass til å rulle! Penny-heaven Der var hun klar Det tok ikke lang tid før hun var på rumpa Men det var første og siste gangen! Opp med seg Triller forsiktig avgårde Snuten leter fremdeles etter denne trøtte personen. Perfekt rulle-underlag, temperatur og alt. Helt supert Triller forbi For en digg plass Nå koser vi oss, vet du! Asfalt-perspektiv Madammen fikk virkelig dreisen på skøytene etter hvert Suser forbi Fin stemning Supertriks! Fikk grei fart Der var jeg, gitt! Sender en liten snap Hun kommer rett mot meg! Det er på tide å rulle mot den smalere promenaden Næmmen så søtt High-five! Dette var skamgøy Må jo kneke inn en rulle-selfie Helt kanondigg dette Fin stil La meg introdusere deg for mitt penny-triks-sortement! Manual! Hopp! Og "ollie" Sol i fleisen Ruller inn i solnedgangen Herlig Der var den oppblåsbare kinoen ferdig! Det var vi også Meget fornøyd med rulle-eventyret Verdens råeste mini! Penny-brettet er selvlysende, men jeg tror ikke det skal klare å holde meg våken Endret Juli 19, 2016 av magneten andreaskarm, fupsaker, BjornarHS og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Ser ut som dere har/har hatt en utrolig flott ferie Ganske kjekk bil å ha på ferie vil jeg tro Utrolig fin er den også! Btw den verden råeste minien er nok en Fiat RF91, BjornarHS, awt og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 2 timer siden, DanielStance skrev: Ser ut som dere har/har hatt en utrolig flott ferie Ganske kjekk bil å ha på ferie vil jeg tro Utrolig fin er den også! Btw den verden råeste minien er nok en Fiat Enormt bra ferie! Takk skal du ha Ja, selvfølelig! Ser det nå Kan det være verdens råeste Fiat, da? Hvertfall den råeste som ikke går under Abarth Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Nå, magneten skrev: Enormt bra ferie! Takk skal du ha Ja, selvfølelig! Ser det nå Kan det være verdens råeste Fiat, da? Hvertfall den råeste som ikke går under Abarth Tror ikke den slår en Abarth nei Ser ikke ut som den tilbyr så mye komfort heller med de stolene der! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 helt rå lesning xD den oppdateringa fra monaco tok kaka! xD magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2016 On 19 July 2016 at 10.39, DanielStance skrev: Tror ikke den slår en Abarth nei Ser ikke ut som den tilbyr så mye komfort heller med de stolene der! 10/10 på sjarmeringsskalaen hvertfall 13 timer siden, Freakshow skrev: helt rå lesning xD den oppdateringa fra monaco tok kaka! xD Takk Ja, fy flate. Det var konge Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2016 Sjekket ut av hotellet i Cannes og pakka bilen Greit med røde/grønne lys i taket som indikerer ledige plasser. Tøff sak Aldri feil med Aston Martin. Vi dro dit en gang til Namnam! Dro her en gang til også Her er den forrige parkeringsplassen Det ble visst et marked det gitt! Lite fornøyd fisk. Vi kjører! Skamtøff Fyller opp med 98 Her var det en trailersjåfør som ville posere med bilen for å gjøre bildet "10 times better" Bilen får seg en vask med en ultrasvak høytrykkspyler. Det var rett før den bikket over mot å suge støv i steden, men den fikk skvettet bort litt skit Shiny Frøken Ladurée er fornøyd nå Freser opp siste rest av Cannes. Før vi svinger mot Route Napoleon Herlige kjøreveier Fin asfalt og herlig flyt! En rundkjøring i St. Vallier de Thiey Den kjører vi rett forbi! Her var det helt vannvittig morsomt å kjøre Kom oss til andre enden Greie utsikter langs løypa. Bilen gjør en fantastisk jobb Nå må vi kjøre. Enda mer langs-fjell-kjøring Fete fjellrekker. Nok en klatre-etappe I siget! Et lite stykke Norge? Bilferie er ikke det samme uten en bobil i veien Deilige svinger på perfekt asfalt hele veien Lavelndel Emergency stop! Jeg måtte nappe i pee-braken! Fjellbyen Sisteron Solbriller på, kan ikke klage da Mil etter mil! Fjell! Litt tøffe fjell Napoleon-skiltet! Enda et McDonald's-besøk av toalett-varianten. Kjøpte kun en vassen kaffe 1M i Gap! Route Napoleon! Både jeg og bilen føler vi kan fly etter å kjørt langs så mange fjell Enda mer fjell, gitt Napoleon! Fint landskap i Frankrike Julebyen La Mure! Her hang det julepynt overalt Flaks for La Mure at det kun er vimpler på dette bildet Her var det litt jjulestemning Litt hårnål-action ble det også på ruta Viva la France! Full tank Nå må i kjøre. En evig lang trevegg! Enda mer fjell, jo! Må ikke glemme å spise heller Bilen får seg en bitteliten hvil Før den eksploderer ut av utkjørselen og tar motorveien med storm igjen Utrolig mange flere insekter i Frankrike/Tyskland i forhold til Italia. En snack-stopp. Og litt rutevask, det var på tide Enda mere mil! Full tank, ja! Siste meterene før vi kom frem til ??????????? Det ble en heftig kjøredag! 14 timer bak rattet Men det var bare en fryd hele veien. Bilen sluker motorveien som en lek fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 On 19. juli 2016 at 0:31 AM, magneten said: Verdens råeste mini! Jeg tror det er en Fiat 500 eller 600 Ghia Jolly. Begge er vist veldig sjeldne biler! Ser ut som en flott tur og en glimrende bil til formålet. Jeg har samme motor (tror jeg) i min 130i og skulle gjerne ha byttet resten av bilen med deg magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2016 10 timer siden, RNJ skrev: Jeg tror det er en Fiat 500 eller 600 Ghia Jolly. Begge er vist veldig sjeldne biler! Ser ut som en flott tur og en glimrende bil til formålet. Jeg har samme motor (tror jeg) i min 130i og skulle gjerne ha byttet resten av bilen med deg Stilig Takk. Strålende fornøyd med bil, frøken, motor og ferie! NB52B30-motoren yes, stemmer nok det Hehe, bytte kommer ikke på tale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 Rett og slett morsom tråd!!! Og godt å se at bilen har både levert og prestert som den skal:-) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2016 (endret) Vi har sjekket inn på Hotel Lindner rett ved Nürburgring Utsikten fra hotellrommet Serr rett bort på nüing. Selvfølgelig med bil i lobbyen Karusellene Det ble noe fluefangst fra Cannes til Nürburgring! Grüne Hölle! Konferanse-hotellet. Går over broa mot Ringwerk. Spøkelsesby. Audi steller i stand noe. Supertomt! Ringwerk-museumet. Og butikker Stilige butikker, i det minste Ingenting å si på utvalget hvertfall. Her får du til og med Nürburgring-smykker. Naturligvis en toastmaskin. Og is-skrape. Museumet, her har jeg vært før, så det var bare gøy å stikke nasen innom Her pleide det å stå en bil, ofte BMW. Det er ikke mye folk her Vi sjekker ut flere sjapper Sitteunderlag Puter må man ha! Det sto høyt på ønskelista Tar en siste tur gjennom Ringwerk. En semi-trailer ble som en liten valp inni den svære hallen. Fikk lust til å klappe den. Berg- og dalbanen. Ser litt av Grand Prix-banen og tribunen i bakgrunnen GP-banen Går over broa mot hotellet igjen. Trekkspill-mobil! Det ble noen tanker med heftig kjøring i går. Bilen trenger en skvett med olje før den skal testes på banen Oil OK! Får tømt bagasjerommet for alt utenom liggeunderlag, puter microfiberklut og nød-kit Triller gjennom Nürburg-sentrum. Obligatorisk M4 GTS henger og slenger. Mange kamuflerte BMWer som trilla rundtom. Tar turen innom RSR, grei garasje det Utleie-biler står klare Ring-taxien deres. Vi drar bort til brua for å se litt på banen Her var det jo lett å se Greit å se fra siden av veggene Utrolig mange mx-5 som kjører rundt i Nürburg! Sjekker ut Zufaht Nordschleife før Touristfahren smeller Opp til modellbil-bensinstasjonen og parkerer ved siden av en som feirer 17. mai hele året. Treffer denne herligheten her Skal alltids få kjøpt deg noe med Nürburgring på hvertfall. Ingen mangel på modellbiler heller Alltid noe tøft som fyller bensin her Pen! Vi drar ned til Adenau for å se litt på banen der også Her går banen over byen Under Nürburgring Guttaboys er tørste. Det er han her også Jeg sparker ut madammen i Adenau, gir henne 20 euro og et MasterCard og sier "kos deg, darling!" Og det gjorde hun sanneligen også. Hun fant til og med en Z4. Og noen landemerker Mens jeg dro til industrifeltet og bort til KW. Her er det alltid mye grom utenfor Og innenfor Fikk tatt det obligatoriske bildet For en turbil! Tar meg en tur til Brünnchen Parkerer vedsiden av en Z4! Det tok ikke lang tid før BMW-familien ble utvidet Herfra er det ganske bra å se på banen Bil i bur! Her er det raserbilene og testbilene kjører inn på Nürburgring. Greit å se herfra også Spyletid! Fem minutt unna, så finst det en superbra høytrykkspyler! Vi snakker ca. 250 bar Tok helt av! Men det kosta 1 euro for omtrent 30 sekunder. Litt mindre fluer nå Full tank med Nürburgring-bensin! 98 SuperPlus Klar for å kjøre på banen. Fått kjøpt meg ticket! Kjører mot porten Piper meg inn Åler meg forbi kjeglene før broa og klokka starter Der er vi i gang Permanent glis En stakkars BMW som stod stille. Så ut som motortrøbbel. Vi suser videre Stilig med skfiften på asftalten. Mini-karusellen! Der har vi gantryen Tiden ble ca. 13:30. Verdens mest chill runde. Vi skulle ta en runde til, men de stengte 45 minutt før tiden, noe de ofte gjør. Fornøyd etter sin første tur rundt Ringen Varm gummi En herlig norskregistrert E46 M3 De hadde kjørt her fra Oslo i går, og skulle hjem i morgen. Akkuratt slik det skal være Sinnsyk god stemning her. Alle her er skyhøye på adrenalin og autofili Bilene som har kjørt på banen må gjennom her før de kan kjøre på hovedveien igjen. Alltid noe tøft som skal kjøre ut på banen Mange varme motorer Tøft med Cayman også! 1M er alltid like rå Har sett mange denne turen! Fargerik gjeng Jeg har fått meg staselig besøk Stilig! En Z4 Coupé! Banerigget Tror nok denne har hatt siden runder Her var det ikke mye intravee Madammen koser seg i spøtet Sinnsyk lekker farge på denne Exigen Digger dette interiøret Z3 Må være Glenn Close som er sjåfør. Må sitte på i en slik RingTaxi en gang Opel GT! Tøft at di finnes Team VTEC! Traff en sinnsyk fin Z4M Coupé! Plutselig fikk jeg utrolig lust på 18"-hjul og å flytte til Tyskland Den søte Cayman! The boys are back! Digger dette interiøret også, da Kan pose min også Er det litt frekt og poste slikt? Det er jo bare vakkert og naturlig En buss tar seg en tur på banen Kjører en siste tur innom modellbil-bensinstasjonen. En siste titt på banen, rett over bensinstasjonen. Bilen klør etter å kjøre mer Det er ganske kjekke veier rundtom Nürburg/Adenau også En fin hårnål her Parkerer i Adenau for en middagsbit Hver vår mini-pizza hos Pinocchio En siste kyss med den norske E46 M3en før vi freser til hotellet God natt fra Nürburgring Endret Juli 21, 2016 av magneten StigJ, Daniel., codex og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 (endret) 11 timer siden, fxslin skrev: Rett og slett morsom tråd!!! Og godt å se at bilen har både levert og prestert som den skal:-) Så hyggelig at du synes det, takk Yes, all ære til Coupéen. Den er helt glimrende Gleder meg forresten til bildene fra Ring-fotografene er klare. Ser ut som det kan bli noen tøffe ut fra denne lille smakebiten Endret Juli 21, 2016 av magneten StigJ, Makky123, awt og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Fy, så mye rått magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå