magneten Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 Jadda! Fikk fanget solen på vei til trening! Med en veldig tålmodig madam i passasjersetet knipset jeg noen bilder Nå er jeg virkelig superfornøyd! Fant meg en sølepytt etter turen på trening fxslin, fupsaker, sydenfareren og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 Bilen har sjekket inn hos Pettersen Autospa! I den nyoppussede avdelingen Der skal den få en alvorlig god dose med pleie og stell. Nå kan jeg ikke annet enn å glede meg Fahad, Walkabout, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 Jeg har faktisk ikke fått med meg denne fantastiske tråden og ikke minst Zen Skal si alt er utrolig godt dokumentert. Digger fargene, så classy. Og sølv felger er helt riktig Hadde vært moro å arrangert et Z Coupe treff til sommern? Bare gleder meg til hente ut min egen fra dvalen jeg nå Freakshow, andreaskarm, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2017 10 timer siden, bmwZ skrev: Jeg har faktisk ikke fått med meg denne fantastiske tråden og ikke minst Zen Skal si alt er utrolig godt dokumentert. Digger fargene, så classy. Og sølv felger er helt riktig Hadde vært moro å arrangert et Z Coupe treff til sommern? Bare gleder meg til hente ut min egen fra dvalen jeg nå Hjertelige takker skal du ha, @bmwZ! Min vinterdvale sprakk totalt, angrer ikke på det heller Har (nesten) fått seg en vask etter hver kjøretur. Z-Coupe-treff i godeste Noreg blir rått! Jeg triller hvertfall opp, uansett hvor det er Jeg lurte litt på å "arrangere" et Z4-treff ved Nürburgring siste helgen i April nå. Men det blir litt knapt med tid på de dagene vi er der. Mye annet moro å finne på der nede Det er så digg å bare være i byen. Den autofile stemningen er til å ta å føle på andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 21, 2017 Share Skrevet Mars 21, 2017 Jeg elsker formene på Z4en din! Dersom jeg skulle ha kjøpt Z4 så skulle den vært temmelig lik din magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2017 26 minutter siden, BimmerFan! skrev: Jeg elsker formene på Z4en din! Dersom jeg skulle ha kjøpt Z4 så skulle den vært temmelig lik din Dæven. Takk for pene ord! Setter pris på det Imitasjon er jo den beste skryten man kan få BimmerFan! og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2017 Bilen skulle egentlig få 2-3-stegs lakkorrigering og kjeramisk forsegling denne omgangen. Men ettersom lakken fra MPS Micropaint sin Smart-Repair var såpass ny, ble det kun 1-stegs lakkorrigering og voksing i denne omgang. (Man bør vente 6 uker før rubbing, 8 uker før forsegling på lakken. Det stod i svart og hvitt i MPS sine papirer fant vi ut. Så da vet vi det ) Skal tilbake til Pettersen Autospa i mai for fullstendig baluba! Men herlighet, resultatet er jo latterlig bra! Jeg er maks fornøyd Swissvax Shield ytterst Ble overskyet på kjøretur Kjekt å kjøre noen ærend i gatas reneste bil Den ble fullstendig omfanget av støv etterhvert. Supermye støv langs veien i dag. Fikk spylt den ren før det ble kveld i garasjen fupsaker, StigJ, Walkabout og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 23, 2017 Share Skrevet Mars 23, 2017 Nydelig magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Ser helt fornydelig ut magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Fantastisk!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2017 (endret) Takk, @Gabz, @StigJ og @fxslin! Pettersen er rå! Jeg ble bokstavelig talt tatt på sengen av Facebook i dag. Det viste seg at i dag er det ett år siden jeg kjøpte Z4en Woohoo! Det må feires med en liten oppsummering av året som har gått. Hentet bilen i Heidelberg. Disse bildene er tatt i Hamburg Første oppdrag var å fjerne supersolfilmen Stubby-antenne og nye senterkopper. Ny girule og pedaler. Bestod eksamen hos biltilsynet Fikk seg Norges feteste skiltnummer Skiltet klasket på bilen! Installering av Aux. og fjerning av gammeldags iPod-tilkobling, pluss bytting av kullfilter. Fjerning av CD-veksler. LED-skiltlys fra E89. Alle interiørlys byttet til LED-pærer. Digg! Frekt alternativt askebeger. Dobbel USB-lader. Mobilholderen Knotter fra X3. Intravee II-installasjon. Hemmelig knapp og USB-tilkobling til Intravee II. Ny og slank flapp. BMW-penn, selvfølgelig. RPI Air Ram Scoop! M-front, aero-sideskjørt og Schmiedmann-leppe. Detailing hos Pettersen Autospa. Nye vindusviskere. GruppeM-luftinntak. Oljebytte hos Modifigarasjen OEM-leppe montert. Luftinntak til bremsekjøling. Skilt festet med magneter Besøk av Caropractor-1, som fjernet latterlig mange bulker! Nye felger Andre nye felger Fikk hilse på StigJ sin doning Plastidip av felger. Ble for mørkt. Rør fra luftinntak for kjøling av bremser foran. Fjernet plastidip på felger. Mye bedre Nye bremse-deler Biltur! Spraying med lanolin, for å beskytte mot rust Nye kalipper-fjærer og bremseklosse-sensorer. Montering av spoiler på bakluken. Nytt ratt! Leppa er på igjen Karbonfiber-sideskjørt-forlengere. Diffuser montert! Leking med lekebil. Montert originale sideskjørt igjen. Mye mer clean Plastidip av nyrer. Cleeean rompe etter besøk hos MPS Micropaint for å fjerne riper. Nyrer med karbonfiber-ramme Av med leppa igjen. Extra clean! Henting hos Pettersen Autospa Og det bringer jo oss til i dag Det har vært et deilig år! Elsker hvert minutt med godbilen Endret Mars 24, 2017 av magneten fxslin, danskiii, Dal-z og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Flotte bilder av en flott bil! Skal eksoshalene være så skjeve som de ser ut til? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2017 3 minutter siden, hanzhe skrev: Flotte bilder av en flott bil! Skal eksoshalene være så skjeve som de ser ut til? Takker Neida, det er en ettermontert eksos fra Stüber. Akkuratt likt utseende som originalen, bare med større og fetere tuter Jeg har vært litt svak for den ettermonterte og småskeive "2% harry"-looken. Skal se hvordan det kan fikses snarest fupsaker, Marius2002 og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Gratulerer med jubileum :). Skjønner at du koser deg med denne hetligheten. Du har gjort alt riktig på denne Zen og en bil jeg liker svært godt. Følger med her .:) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Fantastisk fin! Og ikke minst et knallbra reisebrev lenger bak her:) Synst "catkilleren" og karbonfiber skjørta var et skritt i feil retning. Så vart gla når du tok de vekk igjen. Dog var diffusor helt rett! danskiii og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå