Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk omsider svar fra dekkonline ca 15 timer etter at jeg sendte epost, og lenge før jeg ringte;

Kjære Herr

Tusen takk for din e-post der du uttrykker din bekymring om leveranse av ordren. Vi meddeler deg at dekkene ble sendt og den beregnete leveringsdato er 10.05.2019.
Du kan følge forsendelse på www.postnord.no

Ei stjerne på trustpilot ga dette svaret der;

Tusen takk for sammarbeidet. Vi ber deg vennligst å kontakte oss på telefon (0047) 21 54 32 92 eller per e-post: dekkonline@delti.com, slikt at vi kan løyse problemet med din bestilling. Takk på forhånd, din dekkonline.com team

Måtte de gå konkurs innen året er omme  :P 

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kvasi skrev:

Fikk omsider svar fra dekkonline ca 15 timer etter at jeg sendte epost, og lenge før jeg ringte;

Kjære Herr

Tusen takk for din e-post der du uttrykker din bekymring om leveranse av ordren. Vi meddeler deg at dekkene ble sendt og den beregnete leveringsdato er 10.05.2019.
Du kan følge forsendelse på www.postnord.no

Ei stjerne på trustpilot ga dette svaret der;

Tusen takk for sammarbeidet. Vi ber deg vennligst å kontakte oss på telefon (0047) 21 54 32 92 eller per e-post: dekkonline@delti.com, slikt at vi kan løyse problemet med din bestilling. Takk på forhånd, din dekkonline.com team

Måtte de gå konkurs innen året er omme  :P 

Hva er problemet? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Shattered skrev:

Hva er problemet? 🤔 

De reklamerer med 7 dagers leveringstid så sommerdekkene jeg bestilte 22.4 skulle vært på bilen nå, men de kommer altså ikke før tidligst 10.5 så jeg må kjøre på piggdekk frem til da pga falske lovnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kvasi skrev:

De reklamerer med 7 dagers leveringstid så sommerdekkene jeg bestilte 22.4 skulle vært på bilen nå, men de kommer altså ikke før tidligst 10.5 så jeg må kjøre på piggdekk frem til da pga falske lovnader.

Oi! Det er veldig useriøst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shattered skrev:

Oi! Det er veldig useriøst! 

Og ikkeminst utrolig irriterende.  Jeg lever i 2019 og forventer at noe så innarbeidet som netthandel og levering fungerer, iallefall når man langt på vei markedsfører bedriften med leveringstid.
Jeg handler lokalt så langt det ikke er økonomisk ruin så her falt valget på dekkonline kun pga at de utga seg for å levere dekk først.
Iroien er at hadde jeg bestilt hos min lokale pusher hadde hjulene stått på bilen allerede og kostet meg noe sånt som 4-500kr mer uten at jeg måtte legge om selv.  
Alle som gir dekkonline 1 stjerne for så mange jomfruer de selv ønsker heilt uten å inkludere bruk av bombebelte først  :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk den lokale dekksjappa, da får man umiddelbar service og man er med å støtte opp lokalsamfunnet. Ofte er ikke prisene der så ille heller. :)

Edit: ser du kom med et innlegg om dette mens jeg skrev. :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daniel. skrev:

Kan være. Jeg har null kunnskap om dette, så får vel ta turen opp på Jæger å høre.

De er helt håpløs på slikt.. og svindyr.. og har ubrukelig utstyr.. Jeg kan høre med noen andre i Bergen som kan sånt i morgen, så får du bedre svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daniel80 skrev:

De er helt håpløs på slikt.. og svindyr.. og har ubrukelig utstyr.. Jeg kan høre med noen andre i Bergen som kan sånt i morgen, så får du bedre svar..

Haha å? Har aldri vært hos de med bil så vet ikke noe om de :P

Hvis det funker med ISTA eller hva det nå het så får jeg spørre på det verkstedet på Kokstad som jeg bruker :) De har kodeutstyr til BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...