Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Evopower skrev:

Noen som vet hvorfor BMW alltid har vært så lite representert på Gran Turismo serien? Savner klassikerne, dessuten er lyden flat på enkelte av bmw modellene. Satser på at Gran Turismo Sport endrer på dette :)

Lyden har vært dårlig på sånn ca. alle bilene i Gran Turismo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@316 , jeg er nok redd for at @FredrikE24 over her har rett. Det er pene felger, men 13" idag er ikke veldig ettertraktet. Selv om dette er originale felger, passer de kun til få biler og jeg tror nok de som sitter på disse bilene vet hva de har og vil opp i 15-16" på felgene om de skal ha nye. Da de gjerne blir restaureringsobjekt. 
Jeg ser 14" BBS RZ i 4x100 og 15" MIM 4x100, som begge er kledelige felger på bl.a. E21 ligger på 1000,-

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97890220

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=96204049

Og E36 org. 15" til 500,-
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97858617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FredrikE24 skrev:

Etter min mening 2100kr for dyrt, disse felgene finnes det flust av. Selv hadde jeg vel tre sett av de der i 5x120 i ulike bredder. Umulig å bli kvitt.

Enig i at det er høyt priset, men kan ikke sammenligne 4x100 og 5x120. 4x100 er mere ettertraktet i lave tommer da de går på mange flere småbiler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Maxi seilbåt for åtte år siden. Prøvde håndpolering med ymse midler de første årene, med dårlig resultat. Gelcoaten er av god kvalitet på disse, min båt er fra -76 og er bedre enn flere nyere svensk- og «norsk»produserte båtmerker som ligger rundt i opplagshavna. Gikk over til maskinpolering for fire år siden, brukte maaange timer og mange pads den gangen. På Clas Ohlson selger de forresten litersspann med autosol. :-D  I fjor høst ble båten vaska, gikk så over en kjapp runde med mild polering (menzerna et eller annet) på maskin. Avsluttet med et lag Norpol formvoks (selges hos Maritim). Vårpussen har bestått av en kjapp vask, og påføring av et lag til med Norpol.  I rute her, og sjøsetting til mandag 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.6.2017 at 22.26, DanielStance skrev:

Ingen ide :P Har egentlig ikke fulgt så mye med på det.

blir nok annosert en dato på E3 (spill konferanse), samt med alle andre spill i nærmeste fremtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg må på led no bedre produkter, for min blir blank å får mer farge men er ikke 100% fornøyd. 

Lakken er ikke bra eller på'n :/ men det får holde. Skal snart ut. Må bare kobble opp litt lys å ny sterio. Bygge ferdig ene motoren, bytte pakninger på drev, lakke bade plattform, vask innvendig å sikkert noe mer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...