Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Min typiske Donald-flaks:

skulle skru ned diverse reisverk. Driver med oppussing av leilighet 😋

Var en skrue jeg ikke fikk ut, da den ikke hadde gjenger før midten og ut til tuppen. Skulle presse et trestykke mot enden av skruen og få den ut, men da splittet selvfølgelig trestykker seg, og jeg fikk tredd skruen gjennom hånden... gikk ikke hull i huden på oversiden av hånden, men så spissen av skruen stikke opp på undersiden av hudoverflaten 🤣

Kjempesmart gjort av meg 😅

IMG_6513.JPG

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Min typiske Donald-flaks:

skulle skru ned diverse reisverk. Driver med oppussing av leilighet 😋

Var en skrue jeg ikke fikk ut, da den ikke hadde gjenger før midten og ut til tuppen. Skulle presse et trestykke mot enden av skruen og få den ut, men da splittet selvfølgelig trestykker seg, og jeg fikk tredd skruen gjennom hånden... gikk ikke hull i huden på oversiden av hånden, men så spissen av skruen stikke opp på undersiden av hudoverflaten 🤣

Kjempesmart gjort av meg 😅

 

Det så ikke bra ut, god bedring! :D Mitt Pro-tips er: Bruk aldri vinglass til matlaging. Var så smart at jeg brukte det til kjeks laging, midt i prosessen fikk jeg kutt på tvers av ringfingeren :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, gallay skrev:

Det så ikke bra ut, god bedring! :D Mitt Pro-tips er: Bruk aldri vinglass til matlaging. Var så smart at jeg brukte det til kjeks laging, midt i prosessen fikk jeg kutt på tvers av ringfingeren :P 

Takker! Traff antakeligvis en sene i hånden også. Sliter med å få beveget lillefingeren. Satser på at det er bedre om noen dager 😜

Auau😝 Hvordan klarte du det?? (Aner ikke hvordan man lager kjeks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Takker! Traff antakeligvis en sene i hånden også. Sliter med å få beveget lillefingeren. Satser på at det er bedre om noen dager 😜

Auau😝 Hvordan klarte du det?? (Aner ikke hvordan man lager kjeks)

Jeg vil absolutt anbefale å besøke legen, better stay safe :) 

Nei, holdt på å kutte ut rundinger av deigen ved å trykke rødvinglasset opp-ned da glassbenet plutselig sprakk i midten. Så jeg fikk dratt fingeren god over den sprukket enden av benet :D Senere visste det seg at jeg fikk hele tre kuttskader på begge sidene av hånden o_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Evenol skrev:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/for-9-000-kroner-kan-du-naa-faa-ditt-personlige-bilskilt/a/24070614/

Det er vel flere her inne som kommer til å benytte seg av dette? :) Jeg skal i hvert fall prøve å sikre meg et navn!

Med kombinasjoner mellom 2 og 7 tall/bokstaver blir nok mye tatt fort:

- E30

- E30 325

- E30325

- E30M3

- E30 M3

- M3

- BMW E30

- BIMMER

- BMW325

- BMW

- XDRIVE

- XDR1V3

og selvfølgelig det samme med resten av BMWs portefølge. Synes det er litt kult, men 9000,- bare for å få et skilt du selv bryr deg om, deeet vet jeg ikke om jeg hadde orket :) 

@StigJ eller @magneten får være kjapp å få tak i:

- Z4COUPE

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Siden skiltet er personlig, så er det vel litt dumt å ikke ha noe som er mer generelt? Hvis du skulle selge bilen, eller noe sånt tenker jeg..

 

Veldig sant det. Men for min del så hadde det gått helt fint siden det må bli på grensen til personlig konkurs før jeg selger min lille Hellrot :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...