Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, KSG skrev:

Oi, ser ut som sauen fortsatt har liv i seg 😂

Du svarer jo faen meg ikke. Hvilken dose(r) tok du????

Se, du kalte meg sau, det var jo ikke forutsigbart i det hele tatt. Skulle tro dere gikk kurs sammen hele gjengen. Stena Line torsdag til lørdag? Billigst da. Fri flyt og.

 

IMG_4259.png

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sluquet skrev:

Se, du kalte meg sau, det var jo ikke forutsigbart i det hele tatt. Skulle tro dere gikk kurs sammen hele gjengen. Stena Line torsdag til lørdag? Billigst da. Fri flyt og.

IMG_4259.png

Ja, jeg kalte det sau, fordi det er det du er. Du dro inn andre rare konspirasjonsteorier også. Det er bare gøy, blir bare liv av sånt 🙃

Uansett, igjen...det jeg spør om er HVILKEN covid-vaksine tok du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, KSG skrev:

Ja, jeg kalte det sau, fordi det er det du er. Du dro inn andre rare konspirasjonsteorier også. Det er bare gøy, blir bare liv av sånt 🙃

Uansett, igjen...det jeg spør om er HVILKEN covid-vaksine tok du?

Det er så kjedelig, samme oppgulpet gang etter gang. Ikke klarer du svare for deg, ikke klarer du finne på noe nytt. Sett dette så mange ganger før, dere er like talentløse til å legge frem «bevisene deres» alle sammen. Hvis du virkelig tror du har «avslørt» noe, hvorfor brenner du ikke litt mer for det, gjør en innsats? Tre linker til flere år gamle avisartikler og å kalle andre «sauer» er ikke så veldig heftig. Prøv igjen!

Jeg har tatt både Moderna og Pfizer og har vist deg vaksinekortet mitt, tør du vise meg ditt? Regner med det er blankt.

 

edit: hvordan velger du forøvrig hvilke av konspirasjonsteoriene du tror på? Ser du har linket til Steigan tidligere, en som også fremmer Chemtrails-teorier. Er det et øyeblikk der du tenker for deg selv «ja visst faen er myndighetene konspiratoriske med vaksinene, men chemtrails det tror jeg ikke på.»?

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, KSG skrev:

Ja, bruker WiFi etc. Gidder ikke å være altfor forsiktig.

Sånn, kan du svare på spørsmålet mitt?

Hvilken vaksine tok du, gutt? Og hvor mange doser? 😈

Det er ganske interessant at ingen tørr å svare.. running scared, huh? ☠️

.

.

Ja, Ibux er noe dritt det også. Vestlig medisin generelt er det. Naturmedisin er MYE bedre (og vi ser at samfunnet begynner å våkne til det også mtp. legalisering av Cannabis, som er vanlig ingrediesns i naturmedisin).

Du får være litt forsiktig da - husk at du får dobbel dose med stråling når du både har på WiFi-en og sitter på telefon/nettbrett/pc. Ingen tør å svare? Du har da ikke spurt meg om hvilke vaksiner jeg har tatt og hvor mange, men siden du åpenbart koker suppe på spiker kan jeg fortelle at jeg har én Moderna og én Pfizer. Så redd var jeg, at jeg turte å skrive hvilke vaksiner jeg tok. Tenk det, du. Jeg vedder en femmer på at du var et av barna som grein og måtte få mamma hjem fra jobb så du hadde et fang å sitte på i det du fikk BCG-sprøyta på barneskolen. Det faktum at du mener vestlig medisin er dritt og at Cannabis løser alle verdensproblemer, sier jo litt. God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sluquet skrev:

Jeg har tatt både Moderna og Pfizer og har vist deg vaksinekortet mitt, tør du vise meg ditt? Regner med det er blankt.

Jupp, godt gjettet. Jeg motstod det sosiale presset, og DET er jeg faktisk stolt over!

Endret av KSG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, KSG skrev:

Jupp, godt gjettet. Jeg motstod det sosiale presset, og DET er jeg faktisk stolt over!

Du glemte å legge ved vaksinekortet ditt, og du glemte å svare på alt  jeg spurte om. Du er vel ikke én som ikke svarer på spørsmål, er du? Du har faktisk klippet bort størstedelen av spørsmålene mine, hvorfor det?

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Du får være litt forsiktig da - husk at du får dobbel dose med stråling når du både har på WiFi-en og sitter på telefon/nettbrett/pc. Ingen tør å svare? Du har da ikke spurt meg om hvilke vaksiner jeg har tatt og hvor mange, men siden du åpenbart koker suppe på spiker kan jeg fortelle at jeg har én Moderna og én Pfizer. Så redd var jeg, at jeg turte å skrive hvilke vaksiner jeg tok. Tenk det, du. Jeg vedder en femmer på at du var et av barna som grein og måtte få mamma hjem fra jobb så du hadde et fang å sitte på i det du fikk BCG-sprøyta på barneskolen. Det faktum at du mener vestlig medisin er dritt og at Cannabis løser alle verdensproblemer, sier jo litt. God kveld!

Moderna ble stoppet for de unge i bl. a Sverige og Danmark. Det kommer mer ut om Pfizer også framover, vent og se.

Sverige og Danmark tar Moderna-pause for unge. I Norge rådes menn under 30 til å velge Pfizer.

From <https://www.aftenposten.no/verden/i/0Goalo/sverige-og-danmark-tar-moderna-pause-for-unge-i-norge-raades-menn-under-30-til-aa-velge-pfizer>

 

Ja, er var en mammadalt. Etter at jeg har blitt en del av Khalsa, så er jeg i hvertall det (min mor er gudinnen, Kali Maa).

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@KSG

Jeg tror du hadde kommet lenger med meningene dine om du bare formulerte dem på en litt mer moden måte. Når du begynner med "saueflokk" bemerkninger og hersketeknikker så fremstår du bare som spik spenna gæren. Ingen gidder å høre på deg når du holder på sånn…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

@KSG

Jeg tror du hadde kommet lenger med meningene dine om du bare formulerte dem på en litt mer moden måte. Når du begynner med "saueflokk" bemerkninger og hersketeknikker så fremstår du bare som spik spenna gæren. Ingen gidder å høre på deg når du holder på sånn…

Jeg ser den. Men:

  1. De kommer også med herseteknikker (trekker andre ekspreme konspirasjonsteorier inn osv.)
  2. Jeg prøver å underholde 😁

Jeg prøver å oppriktig å hjelpe. Når du blir sprituell, så får du du compassion for alle. Opptill folket om de vil ta det til seg elelr ikke. Det er heller ikke lett å snu. Innrømme at man har blitt lurt, den ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Det kommer mer ut om Pfizer også framover, vent og se.«

Dette er så jævla latterlig. Som om du er i noen som helst posisjon til å vite noe som helst om medisin. Du har ingen som helst kunnskap om dette i det hele tatt så det blir bare patetisk at du later som du sitter på noen informasjon resten av samfunnet ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...