Sndvik Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 (endret) Lenge siden her har vært noe liv nå så tenkte å kjøre i gang en liten update Kan vell starte med at jeg har handla meg winterbeater Radinox kanter kom på døra Montert alu radiator på coupen da jeg er drittlei de dårlige E36 radiatorene som lekker Måtte massere vangene litt for å få plass Måtte modde litt på øverste slangen kutta bare til en annen radiatorslange og et rustfritt rør så ble det bra Skifta understell på førerstolen Ryggen var veldig riglete så virket det som at det var denne bolten som jor det var veldig mye play så trakk den til med loctite så får håpe det gjorde susen lakka hattehylla svart Fant ei ledning jeg ikke visste hvor gikk så jeg løfta litt på teppet og merka det var vått så det endte med dette Var bare noe lite overflaterust som blir tatt nå når teppet er ute Vurderer og farge teppet men visst noen har et teppe til salgs så blir det sterkt vurdert Skiftet listene rundt vinduene bak og tatt noe lite rust jeg fant på førersida Laga til dørtrekka bak Handla innstegslister Handla en ground zero hydrogen 12" og en blam live LA4120 forsterker til høgtaletene på black friday. Planen er å bygge ei 40 liters kasse med 4" port ned i reservehjulsbrønnen. Fått maskinert sentera Lakka Montert sammen med 22 nm med loctite 243 og klare til å bli fuga Prøvemontering Framme Bak Og til slutt har jeg julestjerna Det var vell egentlig det jeg hadde å komme med for denne gang Endret Desember 14, 2017 av Sndvik Bendik Kjellevold, volvobrage, Skulebollen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 (endret) On 14.12.2017 at 15.56, Sndvik skrev: . Endret Mai 31, 2018 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 3 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Grisefeite felger, hva er specsa på dem med nye kanter? Takker, 9" ET 21 og 10" ET 23. 2" kant framme og 2,5" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 (endret) Fin oppdatering! GZ Hydro spiller bra, spent på å høre hvordan den spiller i reservehjulsbrønnen. Endret Desember 14, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2017 13 minutter siden, Gabz skrev: Fin oppdatering! GZ Hydro spiller bra, spent på å høre hvordan den spiller i reservehjulsbrønnen. Takker, får håpe det ikke blir so verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 De felgene passer bilen perfekt . Ser ut til å være en fin e36 du har der . Flotte og fine biler dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 7 timer siden, sveigis skrev: De felgene passer bilen perfekt . Ser ut til å være en fin e36 du har der . Flotte og fine biler dette Kunne ikke vært mer enig igrunn. Joja takktakk, blir vell bra til slutt får jeg håpe. Det har du jammen meg bra rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Cromodora er noe av det fineste man får i 17" @Slavearbeider'n Du må lære deg å unngå å sitere så mange bilder, spesielt når du bare skriver én linje med tekst. Over her ble 36(!) bilder postet to ganger pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 (endret) On 15.12.2017 at 15.52, Frode D skrev: Cromodora er noe av det fineste man får i 17" @Slavearbeider'n Du må lære deg å unngå å sitere så mange bilder, spesielt når du bare skriver én linje med tekst. Over her ble 36(!) bilder postet to ganger pga det. Ganske enig med deg der Frode! Endret Mai 30, 2018 av Sndvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardFj Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Meget pen bil, Cromodora felgene ble nydelige! Følger med her👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Januar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2018 On 22.1.2018 at 15.50, VegardFj skrev: Meget pen bil, Cromodora felgene ble nydelige! Følger med her👍🏻 Takker! Fått fuga de nå så er vell ikkje så lenge til de får dekk og prøvemontering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Mai 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2018 (endret) På tide å oppdatere her ser jeg så får vell bare hoppe i det Farget teppet med tekstilfarge Tok det som var av rust når teppet var ute Bytta frontrute etter krig med girkula Ble med toning så kom jo noe godt ut av det samtidig som ruta hadde steinsprut fra før Montert lux sideskjørt Montert AC lippa Umulig få tak i dørtrekk framme så kjøpte stoff og fikk hjelp til å trekke de om Trekt lista på hanskerommet også i rain Svart hattehylle på plass Arg... Dekk på Cromodora Falken 452 - 225/35-17 på 10" Hankook ventus pro - 205/40-17 på 9" Coatet Cromodora med stance rim coat Valset bak og montert bumpstops Oppjekka bak Første prøvetur med nye hjul Lakkert øverste del av lyktene bak oransj Doggy approves Bilder fra CCN tatt av BjornarHS her inne, beklager kvite dekksider av vaselin men ble siste liten racing for å rekke treffet Bilde av Hammervoll photography Bilder fra en liten photoshoot tatt av Saetre_photo på IG Linselusa 17. Mai Cars and coffee 26. Mai Og sist men ikke minst Endret Mai 31, 2018 av Sndvik bimmerfun, Mathiseen, fxslin og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 On 6.6.2018 at 10.28, Gabz skrev: Nydelig! Takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinhansen Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Hvor kjøpte du det rain stoffet til dørtrekkene? Bra jobb du har gjort😊 klør i fingrene mine for å få min ferdig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå