RF91 Skrevet Februar 3, 2020 Skrevet Februar 3, 2020 Pengane veks ikkje på trær av deg heller, nei 😅 Er nok greiast å ta ting litt om litt, ein skal jo leva og 🙂 danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Februar 11, 2020 Forfatter Skrevet Februar 11, 2020 (endret) Da ser det ut som jeg endelig har fått tak i noen recaro stoler som passer låra mine. 14 år med håndball pluss mange år med trening på gymmen gjør at vanlige sportseter er noe trange i stolen så disse tror jeg vil passe meg utmerket Står i Trondheim så må hentes da Ny holder for radio også ferdig 3D printet Ikke plast fra samme leverandør så ble ennfargeforskjell men blir nok etterbehandlet så har lite å si Endret Februar 12, 2020 av danskiii liffi, HalvorK, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
liffi Skrevet Februar 12, 2020 Skrevet Februar 12, 2020 Mr big lår får seg stoler ja! Lurte på og komme med en liten kommentar men lar det være 🐡👹 gromme stoler danskiii reagerte på dette 1
HalvorK Skrevet Februar 12, 2020 Skrevet Februar 12, 2020 Haha. Litta snikskryt der altsaao liffi og danskiii reagerte på dette 2
danskiii Skrevet Februar 12, 2020 Forfatter Skrevet Februar 12, 2020 2 timer siden, liffi skrev: Mr big lår får seg stoler ja! Lurte på og komme med en liten kommentar men lar det være 🐡👹 gromme stoler BOOM! 👊 28 minutter siden, HalvorK skrev: Haha. Litta snikskryt der altsaao Hehe faen, så dere det alså 😅
Mortenej Skrevet Februar 15, 2020 Skrevet Februar 15, 2020 Nydelige stoler, og ikke minst viktig å få stoler med rette passform. Gøy å se nye deler, hjemme produsert E jo helt genialt å få det tilpasset akkurat slik du vil ha det. danskiii reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Februar 15, 2020 Skrevet Februar 15, 2020 Flotte stoler dette og kommer til å passe bil meget bra 😀. Liker å se hvordan denne har blitt . Har jo blitt en annen bil dette . danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Februar 15, 2020 Forfatter Skrevet Februar 15, 2020 1 time siden, Mortenej skrev: Nydelige stoler, og ikke minst viktig å få stoler med rette passform. Gøy å se nye deler, hjemme produsert E jo helt genialt å få det tilpasset akkurat slik du vil ha det. Takk ja gøy å prøve få det til, blir nok mer 1 time siden, sveigis skrev: Flotte stoler dette og kommer til å passe bil meget bra 😀. Liker å se hvordan denne har blitt . Har jo blitt en annen bil dette . Takk haha ja bare vent å se hva som er planlagt når jeg en gang får råd 😅 sveigis reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Skrevet Februar 27, 2020 Idag kommer stolene De er jo fra 2017 også så nesten ny jo! KKME30, ///M-ini95, tennbrikket og 2 andre reagerte på dette 5
danskiii Skrevet Februar 29, 2020 Forfatter Skrevet Februar 29, 2020 Gode seter, JA! (Se bort i fra all furuen 😅) liffi, Pal Ostgard, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
danskiii Skrevet Mars 5, 2020 Forfatter Skrevet Mars 5, 2020 (endret) Så viser det seg til at jeg har blingsa på 3D modellen. Tatt utgangspunkt i det jeg trodde var en e21 konsoll men som viser seg å være en e10 konsoll.. så må printe ny da.. Faderrullan, denne så ble så bra.. Jaja, har også fått drastisk redusert vekta på recaro setene med å fjerne vw brakketene og setejusteringen. Tester også noe stoff rens, får se hvordan det blir. så fant jeg også ut at det er varme i setene, det må jo kobles opp! Så om noen har setevarme knapper og rele fra en e28 så ta kontakt! Endret April 4, 2020 av danskiii tennbrikket reagerte på dette 1
danskiii Skrevet April 4, 2020 Forfatter Skrevet April 4, 2020 Bilen står enda på lagring, snør jo hver dag her nesten nå.... Jeg som hadde håpet å få skru litt i påsken men ser dårlig ut nå da. Fortsetter alikevell å å ramle inn deler i ny å ne. Bremsekalippere bak fra E30 325i med klaver. Bremseskjold bak fra E21 323i. Smådeler til bremsebånd fra E36 323i. tpmek reagerte på dette 1
danskiii Skrevet April 7, 2020 Forfatter Skrevet April 7, 2020 Endelig tilbake fra vinterlagring! Fikk seg en rask vask i selvvasken hos statoil før den ble parkert utfor i påvente av å bytte seter. tpmek, Patta, Mathiseen og 3 andre reagerte på dette 6
e30 tic Skrevet April 7, 2020 Skrevet April 7, 2020 Tar du bestilling på. 2 slike cd spiller holdere? Trengs til litt konsollen i 2 stk 02 her 😎 danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet April 7, 2020 Forfatter Skrevet April 7, 2020 4 minutter siden, e30 tic skrev: Tar du bestilling på. 2 slike cd spiller holdere? Trengs til litt konsollen i 2 stk 02 her 😎 Det burde la seg gjøre ja, allerede solgt til andre med 02 for å få beste resultat bør det pusses, grunnes å lakkes send meg en pm så kan du få tlf nr mitt så tar vi resten der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå