RF91 Skrevet Februar 3, 2020 Share Skrevet Februar 3, 2020 Pengane veks ikkje på trær av deg heller, nei 😅 Er nok greiast å ta ting litt om litt, ein skal jo leva og 🙂 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2020 (endret) Da ser det ut som jeg endelig har fått tak i noen recaro stoler som passer låra mine. 14 år med håndball pluss mange år med trening på gymmen gjør at vanlige sportseter er noe trange i stolen så disse tror jeg vil passe meg utmerket Står i Trondheim så må hentes da Ny holder for radio også ferdig 3D printet Ikke plast fra samme leverandør så ble ennfargeforskjell men blir nok etterbehandlet så har lite å si Endret Februar 12, 2020 av danskiii HalvorK, Dusy, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 12, 2020 Share Skrevet Februar 12, 2020 Mr big lår får seg stoler ja! Lurte på og komme med en liten kommentar men lar det være 🐡👹 gromme stoler danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 12, 2020 Share Skrevet Februar 12, 2020 Haha. Litta snikskryt der altsaao danskiii og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2020 2 timer siden, liffi skrev: Mr big lår får seg stoler ja! Lurte på og komme med en liten kommentar men lar det være 🐡👹 gromme stoler BOOM! 👊 28 minutter siden, HalvorK skrev: Haha. Litta snikskryt der altsaao Hehe faen, så dere det alså 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Februar 15, 2020 Share Skrevet Februar 15, 2020 Nydelige stoler, og ikke minst viktig å få stoler med rette passform. Gøy å se nye deler, hjemme produsert E jo helt genialt å få det tilpasset akkurat slik du vil ha det. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 15, 2020 Share Skrevet Februar 15, 2020 Flotte stoler dette og kommer til å passe bil meget bra 😀. Liker å se hvordan denne har blitt . Har jo blitt en annen bil dette . danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2020 1 time siden, Mortenej skrev: Nydelige stoler, og ikke minst viktig å få stoler med rette passform. Gøy å se nye deler, hjemme produsert E jo helt genialt å få det tilpasset akkurat slik du vil ha det. Takk ja gøy å prøve få det til, blir nok mer 1 time siden, sveigis skrev: Flotte stoler dette og kommer til å passe bil meget bra 😀. Liker å se hvordan denne har blitt . Har jo blitt en annen bil dette . Takk haha ja bare vent å se hva som er planlagt når jeg en gang får råd 😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 Idag kommer stolene De er jo fra 2017 også så nesten ny jo! tennbrikket, tpmek, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2020 Gode seter, JA! (Se bort i fra all furuen 😅) Pal Ostgard, Dusy, liffi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2020 (endret) Så viser det seg til at jeg har blingsa på 3D modellen. Tatt utgangspunkt i det jeg trodde var en e21 konsoll men som viser seg å være en e10 konsoll.. så må printe ny da.. Faderrullan, denne så ble så bra.. Jaja, har også fått drastisk redusert vekta på recaro setene med å fjerne vw brakketene og setejusteringen. Tester også noe stoff rens, får se hvordan det blir. så fant jeg også ut at det er varme i setene, det må jo kobles opp! Så om noen har setevarme knapper og rele fra en e28 så ta kontakt! Endret April 4, 2020 av danskiii tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 4, 2020 Forfatter Share Skrevet April 4, 2020 Bilen står enda på lagring, snør jo hver dag her nesten nå.... Jeg som hadde håpet å få skru litt i påsken men ser dårlig ut nå da. Fortsetter alikevell å å ramle inn deler i ny å ne. Bremsekalippere bak fra E30 325i med klaver. Bremseskjold bak fra E21 323i. Smådeler til bremsebånd fra E36 323i. tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 7, 2020 Forfatter Share Skrevet April 7, 2020 Endelig tilbake fra vinterlagring! Fikk seg en rask vask i selvvasken hos statoil før den ble parkert utfor i påvente av å bytte seter. Bimmerlorris, Mathiseen, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 7, 2020 Share Skrevet April 7, 2020 Tar du bestilling på. 2 slike cd spiller holdere? Trengs til litt konsollen i 2 stk 02 her 😎 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 7, 2020 Forfatter Share Skrevet April 7, 2020 4 minutter siden, e30 tic skrev: Tar du bestilling på. 2 slike cd spiller holdere? Trengs til litt konsollen i 2 stk 02 her 😎 Det burde la seg gjøre ja, allerede solgt til andre med 02 for å få beste resultat bør det pusses, grunnes å lakkes send meg en pm så kan du få tlf nr mitt så tar vi resten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå