tennbrikket Skrevet Mars 5, 2019 Share Skrevet Mars 5, 2019 19 minutter siden, danskiii skrev: Her fikk jeg beskjed om å bytte indre styrekuler da de sier de ikke får grep på gjengene pga rust og ikke klarte justere spissing foran. Kan ikke helt tro dette, skal ta en liten diskusjon på det når jeg kommer frem! Veldig røde tall bak men slik er det jo når ingenting er justerbart og den er senket.. De hadde heldigvis ikke fargeprinter hos Bilia, så det ser ikke så gale ut hos meg. Helt svarthvitt, så er heldigvis ingen skikkelig blikkfanger som røde tall fort kan bli. Min er ikke så veldig mye utenfor, så får håpe det går i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2019 Her er arket mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2019 Viste seg jo til de ikke får strammemutteren lengre bak, den er grei, men hvorfor prøver de ikke friske opp gjengene? Alså det er da det første jeg tenker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 20 timer siden, danskiii skrev: Viste seg jo til de ikke får strammemutteren lengre bak, den er grei, men hvorfor prøver de ikke friske opp gjengene? Alså det er da det første jeg tenker på.. Min ble godkjent i dag 🤘 danskiii og marhag11 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2019 3D printet nye klips til taifun lyktene, siste versjon passer perfekt og nå kan jeg endelig justere lysene uten at vinden får dem til å peke en helt annen vei liffi, norbakken, BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2019 Masseproduksjon 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2019 Har den ene lykten ute for øyeblikket for testing av disse klipsene, men det jeg la merke til var at dette ble jo litt kult.. skulle jeg fått laget til enkle 4-kant lykter? 🤔🤔 marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 7 timer siden, danskiii skrev: Har den ene lykten ute for øyeblikket for testing av disse klipsene, men det jeg la merke til var at dette ble jo litt kult.. skulle jeg fått laget til enkle 4-kant lykter? 🤔🤔 Syntes du skal prøve det! Kan bli tøft og noe eget!😎 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Synes fronten så noe «brei» ut men var nå litt tøft også 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Om du skal ha enkle lykter så stemmer eg for originale runde lykter 😅 Iallefall min favoritt på E21 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2019 4hjuls kontroll ferdig, biltilsynet imorgen for godkjenning av senkesett. Prøvde også med sorte nyrer her om dagen, vet ikke om jeg likte det helt, hva mener publikum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mars 21, 2019 Share Skrevet Mars 21, 2019 Enkelte ting er hellig og nyrene skal være chrom. Jeg er som regel veldig tolerant på hva andre folk gjør med bilen sin men svarte nyrer er bare feil og forferdelig stygt. Det var dagens utblåsning. Synes også du skal beholde de 4 lyktene. Det ble tøft. Lykke til imorgen. Dette blir bra. ///M-ini95, danskiii, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2019 Share Skrevet Mars 21, 2019 Krom nyrer, uten tvil. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 21, 2019 Share Skrevet Mars 21, 2019 Krom på en slik bil ja. Og spesielt siden det er så mye annet krom rundt på den fra før. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2019 (endret) Fikk vasket bilen etter jobb idag, blir nok tilbake til krom ja 😄 Lurer også på en ting. Ettersom jeg skal til biltilsynet imorgen og godkjenne senk, gjør det noe om jeg har på hjul og spacere som ikke er godkjent? Vil de anmerke seg det? Burde jeg bytte om ikveld? Endret Mars 21, 2019 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå