BjornarHS Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Ble tøft ja 😎 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Bønna blir jo tøffere og tøffere👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Først av alt ,så ut som en kongetur på Koedtreff. Og det ble jo en ny bil med de felgene .😀 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Det der ble bøst 👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Detta ble rått Brobins!! Grønne bønnå begynner å få stuk 💪🏼 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2019 4 timer siden, BjornarHS skrev: Ble tøft ja 😎 Takker 😄 1 time siden, tpmek skrev: Bønna blir jo tøffere og tøffere👍 Bønna begynner å få spirer 😄 takk! 1 time siden, sveigis skrev: Først av alt ,så ut som en kongetur på Koedtreff. Og det ble jo en ny bil med de felgene .😀 Ja her er det bare å hive seg med i 2020! Helt enig! Takk 😄 52 minutter siden, scoot skrev: Det der ble bøst 👍 Takk 😄 Hyggelig med gode tilbakemeldinger folkens! Var nettop på trening nå og rygget inn med E36n påsiden av E21. I det jeg så i speilet så så jeg noe som ikke helt passet... Bak ser kjempebra ut, foran not so mutch 😅 såååååå om noen har noen brukte 2" 30hulls bbs ringer i alu liggende så er jeg interessert! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2019 21 minutter siden, liffi skrev: Detta ble rått Brobins!! Grønne bønnå begynner å få stuk 💪🏼 Damn straight dette blei rått 😄😄 Takk brussan! Ja snart komme d tyskere utav eksosen 😅 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2019 Idag har jeg fått lånt meg en hjulbuevalse og fikset klaringsproblemene! Nada subbing nå, litt breiere buer og mye flaking av gammel tectyl 😅 må ha meg en tur å få tak i litt syregrunning samt lakk i morgen så kan jeg få lakket over kanten på hjulbuen. Kom en kompis på besøk, han ble satt i arbeid med en gang 😄 Dårlig med bilde av ferdig arbeid da man ikke helt ser at det er valset, kommer bilder når det blir lakkert over fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2019 (endret) Da har jeg pusset ned og lakket opp igjen ene hjulbuen. Ble helt greit, mye bedre enn det det var da det var blitt penslet en del flekker fra før med tykk pensel og noe masse under. Ser at noe av grunningen har trukket opp fra under maskeringsteipen så må gjøre litt ekstra arbeid imorgen. Er enda noe penselstrøk og masse som er å se rundt hjulbuen men ville holde meg innenfor flaten på buen når jeg lakkerte for å holde den linjen som går der. Uansett så må det også til noe karosserimasse på innsiden av hjulbuen så bilen blir stående imorgen og forhåpentligvis klar til 17.mai Endret Mai 15, 2019 av danskiii fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2019 Prøver noe nytt her i noen dager, originale klare blinklys jeg fikk kjøpt i Danmark av en kar. Hva foretrekker folket av oransje og klare? liffi, Rune-K og bmwtussan reagerte på dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mai 21, 2019 Share Skrevet Mai 21, 2019 Nei nei, nå som jeg virkelig begynte og like bilen din så satt du på de der. Det ble veldig likt alt sammen foran der, man må ha litt kontraster. Flott at du satt på chrom nyrene igjen. danskiii og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 22, 2019 Share Skrevet Mai 22, 2019 Trur eg held ein knapp på oransje 🤔 Vil ikkje sei det blei stygt med dei kvite blinklysa, men som @Rune-K seier so må ein ha litt kontrastar. Iallefall på bilder so ser heile fronten litt "fargelaus" ut no. Men ta det med ei klypa salt, eg er svakt fargeblind 😂 sveigis og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 22, 2019 Share Skrevet Mai 22, 2019 Helt klart klare glass, men ta gjerne litt soting på de så blir det enda bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 22, 2019 Share Skrevet Mai 22, 2019 Hei hei!! Dette prata vi om i DK! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 Oransje uten tvil, de gir en meget pen kontrast og går pent med lakkfargen danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå