danskiii Skrevet Mai 28 Forfatter Share Skrevet Mai 28 Veldig dårlig blitt på forumet her merker jeg, men sånn går no dagan. Får komme med en større oppdatering etterhvert. Men, har nå mottatt og halvveis montert avtagbart hengerfeste!!!!! Dette blir fett. Tenk at denne gamle røya har lov å trekke mer enn vår 2022 iX3. Deilig! Settet var montert, brukt to ganger i 1978, så demontert igjen. Perfekt stand 👍 mslello, idapederse, Mortenej og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 28 Forfatter Share Skrevet Mai 28 (endret) Dobbelpost Endret Juni 20 av danskiii Pal Ostgard, Ampera og liffi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 28 Forfatter Share Skrevet Mai 28 (endret) Ooog! Om noen vet om 16" 4x100 med lavt innpress så er jeg på veldig jakt etter egne hjul ettersom de jeg har på er lånt Endret Mai 28 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 Godt å se det ikke bare er plen det går i 😂 danskiii og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 Grisetøft å finne sånt som dette hengerfestet her 😊 Er selv på jakt etter avtagbart til e28 men umulig .. Kjekt du oppdaterer her . danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 30 Forfatter Share Skrevet Mai 30 Litt lett stell før en skal på reise til ålesund til helgen samt hengerfeste er nå ferdig boltet fast. 8 bolter i forkant og 2 bolter i bakkant. Se bort ifra alt det gamle sauefett nedi her 😅 Med og uten feste på Så la jeg merke til kjølevæskenivå var lavt, fant en biltema synder 😅 Litt skjer jo, men har enda dårlig samvittighet for å ikke kommet lengre med baksetene. Mye annet å fikse samt nedprioritering av bil i det siste så blir det dessverre slik. liffi, laffe, Larssoyl og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Flott prosjekt dette danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 10 Forfatter Share Skrevet Juni 10 On 6/8/2024 at 10:16 AM, viggo E34 said: Flott prosjekt dette Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 20 Forfatter Share Skrevet Juni 20 Som @liffinevnte så ble det en tur på litt kjøring, se på for min del. Her var jo selvfølgelig ingen ringere som vant årets tulling Kanskje ikje så rart når det blåser såpass me røyk av dekka på en B5 Så bare litt kosebilder hjemmeifra. Tenker de fleste er vel like her, og kjenner av og til når en går forbi bilen at det må bare tas et lite bilde. Så var det tid for utdrikningslag til grevligen sjøl @liffi. Han får selv styre på med å fortelle om helgen tenker jeg men virket som alle var fornøyd! Hyggelig å arrangere noe som blir bra vellykka! Bilen ble pakka før avreise med mat, ble noen kasser. Så siden jeg hadde bytta slangene som lakk kjølevæske dagen før, måtte det jo bli plankekjøring de 1,5 timene det tok å komme seg tll Finnskogen. Det ble det jo ikke.... Men viste seg å bare være luft fra jeg hadde byttet slanger til forgasser dagen før. Vannstyrt choke på disse. Skulle jo ikke til Ålesund, men kunne jo ikke skrive her at jeg skulle holde utdrikningslag Uansett så etter litt fanatisk lufting av radiator ble det funksjon, tempen sank, og jeg kunne kjøre videre Ett stemningsbilde måtte nå til Så var det jo Koed Piknik til helgen. Liten bilde-dump fra det: Herlig med piknik som alltid, men været var ikke helt på plass, og teltet feilet. Våknet blaut og kald lørdag så reiste hjem samme kveld. Satser på neste år blir bedre vær igjen, stemningen er der ihvertfall alltid Vant tilogmed årets kostyme før jeg stakk avgårde På treffet så var det også en kar som kom bort å begynte prate E21. Han hadde en bil stående med noe deler, og ville selge dette. Jeg var jo ikke vond å be etter noen cider inntatt, så har handla meg en prosjektbil vist Vi får se hvordan det blir til slutt, men satser i hvert fall på henting til neste helg 320 1978 mod, M20 motor. Larssoyl, gnilb, E.C. og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 20 Share Skrevet Juni 20 Oh, den hytta der er brannfarlig 😊 Alle gulv er gjennomtrukkne av sprit og annen alkohol, så jeg passer på å få plass i annekset 😅 Ett stemningsbilde måtte nå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 20 Share Skrevet Juni 20 Så ut som du har hatt bra i det siste her med både drikkelag osv 😊 E21 ciderkjøp er farlige saker 😊 Men grattis ,du blir ikke arbeidsledig med første du heller . danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå