Sndvik Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Vart plutselig ikke så hemmelig lenger den bilen din 😂 Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 Veldig fornøyd med denne farga, altså! BjornarHS, Sndvik og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Lekker farge! Spent på M-bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 On 5/28/2017 at 16.25, Sndvik skrev: Vart plutselig ikke så hemmelig lenger den bilen din 😂 Gratulerer med fin bil da Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 Har skjedd ting! Nesten ferdig med e39'n nå bestemte meg for å få det gjort før m3'n ankommer, ser for meg e39'n bare blir stående den første stunda da 😂 Deilig med rustfri bil!! Må få tatt noen skikkelige bilder i sollys endag williamwiers, Sndvik, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Ble bra det Må få se noen bilder i solskinn (når den dukker opp haha), nå lignet det nesten på originalfargen på enkelte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 17 minutter siden, DanielStance skrev: Ble bra det Må få se noen bilder i solskinn (når den dukker opp haha), nå lignet det nesten på originalfargen på enkelte bilder Hehe, ja det så nesten ut som sterlinggrau nå 😅 På dette bildet vistes fargen bra 👍🏻 Sndvik, Daniel. og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Spennande farge Spent på å sjå korleis den e i skikkelig lys ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Er veldig bra ut! ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Vart litt skeptisk når du fortalte om fargen.. Men den kledde fargen særdeles godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 16 timer siden, RF91 skrev: Spennande farge Spent på å sjå korleis den e i skikkelig lys Skal poste bilder 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 2 timer siden, Shattered skrev: Lekkert! Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 Da blei det litt sol, å jeg måtte ta noen bilder 😃 Herregud så fornøyd med farga! Ellers har jeg invistert i høytrykkspyler og skumkanon. Montert opp ei hylle i boden hvor jeg har div bilpleie osv nå, slik at både m3'n og 530'n får godt stell Sndvik, tobiasw, walter og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 Der var jeg m3-eier gitt! De fleste kjenner vel til bilen fra før, og har fulgt med tråden. Frode har gjort en fantastisk jobb med bilen, og jeg skal iallefall ta godt vare på den tenkte og fortsette og bruke denne tråden, da jeg syns det er greit og ha en felles tråd for begge bilene. Skal ta noen bilder selv, og komme med mer info litt senere idag. Måtte bare skrive noe her nå.. hehe. Iallefall veldig fornøyd så langt! Hawkon88, tobiasw, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå