Gabz Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 (endret) Bilene mine pleier å like å lage problemer for meg, og denne var visst intet unntak. Sliter med at det er lite turbotrykk for tiden, så den går som en bøtte med møkk cirka. Har også motorlampe. På tirsdag hadde jeg avtale for diagnose, gikk opp for å starte bilen men der skjedde det veldig lite, gitt. Kom på at jeg hadde lagt merke til noe når jeg var under bilen sist. Hovedstrømkabelen til motor hadde rustet av.. Så altså slik ut under der: Dette måtte selvsagt gjøres noe med! Så ble det ny kabelsko, deretter loddet godt på, deretter krympestrømpe og til slutt litt teip rundt. Fikk klint litt beskyttende pasta på også. Fortsatt ingen start. Litt feilsøking senere så fant vi ut at den ene sikringen i den boksen over batteriet hadde tatt kvelden. Da var det ned på høggern i dag og hente et "nytt" slikt panel og bytte ut. Og vipps, da var det start igjen! Skal få tatt diagnose i morgen så finner vi ut av hva som feiler motor. Vil tro reguleringen på turbo er gåen. Men får krysse fingerene for at det er noe enkelt Endret April 27, 2017 av Gabz Shattered, magneten, sandersander og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Glemt litt bort denne tråden. Mangelen på turbotrykk var bare noe feilkoder som hadde lagret seg i hjernen. Slettet de og bilen går som en kule enda Hadde dog et startproblem periodevis og etter litt feilsøking var det motorjording som ble ansett som synderen. Så var opp på bukk idag og få byttet den. Den var så som så når det gjaldt tilstand, ja.. Så da måtte ny handles inn fra GS. Og på plass Har kjørt bilen ca 30 mil etter fiks i dag og den går feilfritt enda, så vil tro det var denne som foråsaket tullet. Så nå er bilen i tipp topp stand og er klar for salg, egentlig. Frøkna som bilen var tiltenkt skulle visst studere til høsten og fikk dermed ikke bruk for denne likevel, så da forblir den ikke i familien, dessverre. Må bare få knipset noen kjappe salgsbilder en dag også legge ut på Finn Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 11, 2017 Share Skrevet Mai 11, 2017 (endret) Den jordingen byttet jeg faktisk på min tante sin 118i og, helt av-eiret på akkurat samme plassen Endret Mai 11, 2017 av BjornarHS Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 11, 2017 Share Skrevet Mai 11, 2017 Ikke direkte ukjent ting på E8x, E6x og E9x. Bare å få solgt bilen så du får handlet E60 Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Både jording og hovedstrømkabelen bak er visst kjente feil på disse, virker som mye slurving fra BMW's side Men ja, klar for å bli kvitt både denne og Tahoe så jeg får handlet meg E60 snart! BjornarHS, Bimmernew og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2017 Da ligger bilen til salgs. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96328525&myad=96328525 Gorg, HenrikSolberg og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 Aldri sett en med så mye god vurdering som deg på finn Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 11 timer siden, Gabz skrev: Da ligger bilen til salgs. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96328525&myad=96328525 Flotte bilder som vanlig 👌🏻 Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 Hvordan ligger reknestykket an på denne da ? Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2017 Mange takk, boys! TCO er 50 løk på denne, så inntjening blir neppe noe å poppe champis for, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 (endret) Bilen ligger enda til salgs, ingen seriøse kjøpere enda. Om jeg ikke får 45-50 for den innen annonsen går ut om et par uker så blir det bare til å bruke den en stund fremover tenker jeg. Er fin bruksbil. Men da må det handles inn litt snacks. Må få på senk, noen tøffe felger, skinninteriør, ettermontere cruisekontroll og litt sånne ting. Og i tilfelle det blir situasjonen hentet jeg noe fint i dag. På tur med møkkete bil, men dyrebar last: Fått hentet meg en M-tech fanger ferdig lakkert i bilens farge Fikk også med tilhørende kromnyrer. Tror den vil løfte fronten betraktelig! Endret Mai 29, 2017 av Gabz BjornarHS og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Der gjorde du et riktig valg. e82/e88-fangeren er etter min mening den fineste fangeren til disse bilene. Mangler bare 135i-luftinntak nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Lyst å bytte med 330dieselen min ? Ligger på finn.no i Drammen om du er intressert. Da kan jeg ha 1 serien som bruksbil ved siden av coupen Gi meg en lyd om du er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 43 minutter siden, awt skrev: Synes den er fin, ja! Denne kom til salgs i samme farge som bilen så da ble det kort tenketid før beslutningen var tatt 18 minutter siden, Enes Yakici skrev: Hmm, det kan være interessant! Sender deg en PM. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2017 Går over til neste side, jeg. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå