Gå til innhold

Hagen´s E24 635csi oppdate NYLAKERT


marhag11
 Share

Anbefalte innlegg

På 16.1.2019 den 11.28, Kjell F skrev:

Hei

Er veldig spent på hvordan det går med restaureringen. Kan du legge ut noen flere bilder? 

Mvh

Kjell F

 

hei! :D kommer mer til helgen,  har bare drevet med litt smått og ledninger så ikke mye å se enda... skal demontere panser i morgen og få levert det forhåpentlig vis på onsdag :D

 

til helgen håper jeg å få ferdig dører, fram skjermer og bakluke. bakskjermer er det enda igjen litt sparkling og finpuss men nermer seg! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt i helgen også, begynner å komme i mål med ledningsnett, har att 1 ledning som er borte🙄🤷🏼‍♂️  Fått pusset en god del! Venstre siden er ferdig grovsparklet og klar for finsparkel neste helg! Høyre siden nærmer seg ferdig! Enda ikke fått levert delene som skal på sandblås da jeg ikke har fått lånt bil fra jobb enda😩😩 kommer kansje en felg overraskelse til uka😏

I morgen kommer pappa med dem nye fram stolene! Gleder meg virkelig til å se den og få prøvd meg ut på farging😎 farging blir bestilt til uka😎

 

bilder kommer nå!😎🔥🔥💯

5AAD0C0B-18C7-4918-8415-444292E42125.jpeg

BF2A94F0-5330-4C3D-B461-26D1D4956377.jpeg

C0113DB8-6793-4BA4-8B2D-60073EA5A29F.jpeg

E38C93EF-E4FC-4D04-BD37-0AE5FF9582A4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marhag11 skrev:

Litt usikker på hva jeg skal bruke, sett noen bruker sprøyte 🤔

Brukte sprøyte airbrush da jeg tok setene mine. Så og si alle som titta på interiøret mitt trodde det var brunt orginalt og ikke svart som det opprinnelige var. Det tar lenger tid med airbrush men resultatet blir mye mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...