Gå til innhold

Hagen´s E24 635csi oppdate NYLAKERT


marhag11
 Share

Anbefalte innlegg

Da er dører ferdig justerte, skjermer er 90% og bakluke er ferdig justert😎 panseret er jeg ikke helt nøgd med men tror det får bli som det blir i år, noe av problemet med panseret var att det er litt for rett i fronten... når jeg henta panseret i rakkestad kasta jeg det opp på taket, stroppa og dro... tenkte ikke over att det kunne bli bøyd seg rett😓  men nå har jeg fått rettet opp ganske mye, og det står i spenn nå og håper dette blir strøkent over natten 🤷🏼‍♂️ Testet 2 metoder for retting, første var ved og stropp(funket ikke helt🙄😂) andre var å jekke det på plass når alt er montert😎 siste måten fungerer faktisk veldig bra😎

montert på baklampe, vinge og cromen på frontfanger i dag😎 håper jeg får litt tid til små montering i morgen også🤷🏼‍♂️

Manglet pakning mellom glass og cromedelen bak, men Biltema hadde løsningen!😎 ble nesten bedre enn nytt vill jeg påstå😂😎

Finner bare mer og mer småting som må skiftes ut... pakninger i hue og rævva.. er så ekstremt mye små ting som jeg har rota bort og må nå ha nytt😓 neste prosjekt skal jeg være mer nøye når jeg demonterer😂

C95CCBE8-A340-4544-BCA7-7F4AAFC34FA1.jpeg

004AAF5A-9F71-4C46-AF45-550D4FFD8EAB.jpeg

41EDB62F-9AD6-4EAF-8081-462A704C24B0.jpeg

F171B879-8C25-408D-88D1-1E99A675C84E.jpeg

B6835D26-1665-42B0-BFAF-E0F5F3EEECAE.jpeg

71C4E446-F960-43AD-B499-374DC3AE71E0.jpeg

0285926F-56E4-4091-A5F5-FC7BB446A026.jpeg

81244597-E26F-4B97-9F42-D4A2EC16154F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt små montering i dag også, får snart ikke gjort mer før jeg får mer deler😪  

men montert ferdig lykter forran(mangler pærer og kontakter, første del av lister over dør og vinduer på siden, pakning på takluke og test montert frontfanger🙄

Hentet dem gammle dørene så jeg får flyttet over ledningsnett og motor i dører osv😎 hentet noen sideruter så jeg får montert litt mer til uka😎

288F944D-3EBF-421B-9D13-9870E65D71CB.jpeg

5941B40F-3D7A-4F21-8455-91235CC24AE6.jpeg

11BE89CB-620F-405E-87CB-20DF1323F4C4.jpeg

8563ACC4-790A-46CC-9891-AAAB2FD9DA86.jpeg

4C387EBC-A0F4-4BD0-A96F-3A5C8C6D83BD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Kvasi skrev:

Krem prosjekt, og bare sjarmøretappen igjen   :) 
Men, du skal vel ikke ha dekkstrekk? 

Kan duskuteres🙄 men blir da no😎

sånn det ser ut AKKURATT nå blir det noe strekk da jeg ikke gidder å kjøpe nye dekk(dem som sitter på er veldig bra) og dette blir ikke en e24 som 90% av dem andre, jeg skal tøye grensene litt:)  sitter nå 225/35/17 på 9,5 og 245/35/17 på 11’’🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening, dekkstrekk er ikke greit. På en strøken klasiker som dette så ødelegger det faktisk bilen.
Ville hatt senk og diskrete mods selv, så ikke misforstå kritikken, men på denne bør/må de være tidsriktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kvasi skrev:

Min personlige mening, dekkstrekk er ikke greit. På en strøken klasiker som dette så ødelegger det faktisk bilen.
Ville hatt senk og diskrete mods selv, så ikke misforstå kritikken, men på denne bør/må de være tidsriktige.

Hehe, alle har forskjellige meninger😎 i mine øyne er moderat senk kjedelig og lite utfordrene🙈camber og fult i bakken da snakker vi😎

 

6 timer siden, danskiii skrev:

Scrape it 😎 lav E24, digg!

Litt strekk må vel til for å holde fitment uansett på lav høyde.

I will😎😂 få lave i norge så en må være den første🤷🏼‍♂️ Må ha litt strekk ellers er det dårlig plass til hjul🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så vanvittig bra det her! Lav E24 er aldeles ikke feil og etter så mange timer i garasjen er det ingen andres mening enn din egen som dikterer hvordan denne bilen skal se ut :) Ikke så mange strøkne og så gjennomførte E24er i stance-kategorien, nei. Gleder meg til å se den ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er/var ikke en strøken klassiker. Det er du som har skapt en strøken klassiker - mange hadde kastet dette utgangspunktet.

Følg opp med å skape din egen stil. Mer riktig kan det ikke bli i mine øyne. Beundringsverdig pågangsmot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2019 den 23.08, Gabz skrev:

Blir så vanvittig bra det her! Lav E24 er aldeles ikke feil og etter så mange timer i garasjen er det ingen andres mening enn din egen som dikterer hvordan denne bilen skal se ut :) Ikke så mange strøkne og så gjennomførte E24er i stance-kategorien, nei. Gleder meg til å se den ferdig!

Håper det!😎 sant det du sier og er min bil og jeg som har bygd🤷🏼‍♂️ Bryr meg lite om hva andre sier egentlig😂 men greit med litt kritikk også!😎

 

På 15.4.2019 den 23.11, fxslin skrev:

Dette blir bra! Jeg liker prosjekter hvor eierens egne "toucher" synes og setter preg på resultatet! 

Ja!😎 takk!😎😎

 

På 16.4.2019 den 6.20, sveigis skrev:

Endelig er du der du har jobbet mot i lang tid 😀

Alldeles perfekt dette ,med riktige Mods osv .

Si ifra om du vil selge 090 felga 😀

Haha sant😂 mye slit og penger men nærmer seg😂 kan hende dem kommer for salg senere i år😎 bare godkjenne bilen osv først😎

På 16.4.2019 den 8.32, humpfy skrev:

Dette er/var ikke en strøken klassiker. Det er du som har skapt en strøken klassiker - mange hadde kastet dette utgangspunktet.

Følg opp med å skape din egen stil. Mer riktig kan det ikke bli i mine øyne. Beundringsverdig pågangsmot!

Haha😂 tenkt tanken mange ganger om å kaste denne og bygge en annen😂 men nå kjenner jeg hver skrue og millimeter på bilen, laget alt nesten som jeg vill og da håper jeg det blir så bra som mulig!😎  blir kansje ikke 100% i år men neste år blir det enda bedre😎

 

 

tusen takk alle sammen for gode tilbakemeldinger!😍 det gjør det enda morsommere å bygge😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...