Snagg30 Skrevet Mars 1, 2023 Share Skrevet Mars 1, 2023 11 minutter siden, fupsaker skrev: Jeg får aldri gjennomslag fra kona til å bytte X2'n i denne, uansett hvor mye det frister. Kanskje du må bytte ut både kone og X2 snart Fredrik 90, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 1, 2023 Share Skrevet Mars 1, 2023 Så hva er i tankene for erstatning? Klarer nok uansett ikke å gjennomføre en ny, rød photoshoot som denne igjen hvis jeg skulle kommet meg nordover igjen. Ampera, Lars89, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2023 Ja, det var et herlig treff det der @StigJ 👍 Jeg har egentlig ingen erstaningsplaner, men man skal jo aldri si aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 1, 2023 Share Skrevet Mars 1, 2023 11 minutter siden, Orjan skrev: Ja, det var et herlig treff det der @StigJ 👍 Jeg har egentlig ingen erstaningsplaner, men man skal jo aldri si aldri. Dette må vi endre på, Ørjan.. Ingen erstatter er ikke et godkjent alternativ! 😅 Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 1, 2023 Share Skrevet Mars 1, 2023 Jeg ser for meg en manuell Long Beach Blue Orjan og Kolstad Jr. reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 1, 2023 Share Skrevet Mars 1, 2023 Kan godt tenke meg en B3 eller D3 til datteren min som får lappen i sommer, hun er av en eller annen grunn over middels interresert i ALPINA til å være 18 😎 men det blir litt mye med din @Orjan , men FOR en bil 🤩 Har sett litt på denne KKME30 og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 1, 2023 Share Skrevet Mars 1, 2023 Håper det blir en alpina da hvertfall som erstatter @Orjan?🙂 @hanssaee90 d3 er og anbefale👍 billig i drift og går helt kurant😛 en liten tuning så blir en overasket hva en 4er diesel klarer😛 Orjan og hanssae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 1, 2023 Share Skrevet Mars 1, 2023 Synd å høre at du skal selge, hadde håpt du hadde noe annet fra Buchloe i kikkerten 😅 Lykke til med salg, håper den finner ett godt hjem 👍 @hanssae E90 D3 er en veldig fin inngang i Alpina verden for en 18 åring. Fornuftig priset, lavt forbruk og en relativt driftsikker motor 😀 Orjan og hanssae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2023 Hentet bilen ut fra vinterlagring i dag. Utrolig godt å sette seg bak rattet igjen. På fredag starter jeg kjøretur til Alpina-treff på Dikemark på lørdag. 900km burde vel gi meg langveisfahrer-premie 😁 Ron Jeremy, KKME30, Kolstad Jr. og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 30, 2023 Share Skrevet Mai 30, 2023 Herlig! Skal ikke se bort i fra at jeg tar turen opp, når begynner det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2023 (endret) @Dusy Starter kl1100 Endret Mai 30, 2023 av Orjan Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 30, 2023 Share Skrevet Mai 30, 2023 Kjører på fredag jeg også , men bare 500 😉 Gleder meg 🤩 Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 30, 2023 Share Skrevet Mai 30, 2023 Vi tar turen fra Arendal med B10en, skal bli artig å se mye Alpina samlet på ett sted 👍 Så krysser vi fingre for bra vær 😀 Orjan og hanssae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2023 Share Skrevet Mai 31, 2023 Tar seg godt ut i regnvær også denne her. Ja det er jo nesten som å få seg ny bil hver vår/sommer når man henter ut fra vinterlagringen 😁 Hatt noe respons på annonsen @Orjan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2023 Ja det er skikkelig god-følelse å starte opp bilen igjen. Lite respons på annonsen @StigJ, men Alpina'er er tydeligvis tungsolgte i Norge; de få av oss som vil ha Alpina har allerede (minst) en Alpina 😁 hanssae og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå