liffi Skrevet Mai 23, 2022 Forfatter Skrevet Mai 23, 2022 Litt artig syn men om naboene synes det samme er noe annet 😂 måtte flytte litt for å montere litt på dette telt prosjektet. Ikke lett å få tid til alt om dagen viggo E34, mslello, sveigis og 5 andre reagerte på dette 8
liffi Skrevet Mai 25, 2022 Forfatter Skrevet Mai 25, 2022 Da var det overstått bare vente på papirer så eu👌🏻 rakk nesten hjem før regnet kom også men godt bilen tåler vann! Svippa innom broren til frøkna på veien hjem for en liten prat Bimmerlorris, Reset, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7
liffi Skrevet Juni 9, 2022 Forfatter Skrevet Juni 9, 2022 Eu godkjent uten feil Otis, KKME30, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8
liffi Skrevet Juni 11, 2022 Forfatter Skrevet Juni 11, 2022 Klar for Dikemark 😬 se om dem kaster meg ut eller slipper meg inn med denne Bastarden! tambur4 og danskiii reagerte på dette 2
liffi Skrevet Juni 11, 2022 Forfatter Skrevet Juni 11, 2022 Vi kom inn 🤝 artig treff og morro å se såpass mye Alpina ! å jaggu spurte frøkna om å få prøve bilen på vei hjem! Litt nervepirrende da det var litt siden hu kjørte manuell men gikk nå fint dette også 👌🏻 Lars89, Mortenej, Bimmerlorris og 4 andre reagerte på dette 7
liffi Skrevet Juni 22, 2022 Forfatter Skrevet Juni 22, 2022 Liten innsats imellom og etter jobb, unger å middag.. lenge siden det har vært noe ordentlig grus skruing 😂 men det går jo det også. fikk bytta slaven da jeg mistenker den er sliten da den er hard og få i R og 1 til tider fikk så demontert understellet og fått på K sport. Stivt å jævelig men ok komfort. fikk så satt på org filter boks med nytt filter for å se om den ladet mer pga jeg mangler 0.2bar.. hjalp nada, men mista lyd så ser desverre ut som Biltema dritet må på igjen 👀 eller få laget et annet system. alt i alt fått gjort litt. Nå er det vask å pakke bil klar til Koed piknik til helgen Bimmerlorris, NeonMuffler, mslello og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet Juni 22, 2022 Skrevet Juni 22, 2022 Grusskruing er fint 😊 Bilen ble fin nå må jeg si . Hjalp det og bytte slaven ? Min e34 oppførte seg og sånn i sin tid ,men her hjalp det og smøre opp alle bevegelige deler på selve girstangen altså under . Knusktørre ,men med fett osv ,alt iorden . God tur på piknik🙏 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 26, 2022 Forfatter Skrevet Juni 26, 2022 Da er man hjemme igjen etter en super helg på Koed Piknik mye hyggelige folk som alltid. Morro å møte på de som titter innom tråden her også! fikk montert på takstativ så man kunne frakte iskassa trygt opp uten å få vått bagasjerom 👌🏻 Men kjenner K sporten er noe utdatert, så blir vel noe nytt fra Kw tenker jeg. jeg å @danskiii rigga oss seff godt til! Skremte også livet av flere på treffet med noe på kanten utkledning😬 hiver med litt ymse bilder å ja! Dette er Tommy 😂 vi laget et lite opplegg rundt sjefen sjøl IMG_3211.MOV Mortenej, danskiii, Ampera og 7 andre reagerte på dette 9 1
liffi Skrevet Juni 28, 2022 Forfatter Skrevet Juni 28, 2022 Måtte ta en rask teknisk kontroll runde! Vi godtok kun cash den kvelden danskiii, NeonMuffler, Skulebollen og 4 andre reagerte på dette 7
liffi Skrevet Juli 7, 2022 Forfatter Skrevet Juli 7, 2022 Mine damer å herrer!!! etter drøye 2år var første prøvetur tatt eldstemann i huset forlangte og bli med så har hatt bilen stående 1 uke i vent på han kom hjem å været var bra! rett på stasjon og få på ny bensin så en liten kjøretur dæven den lyden å bilen har vært savnet.. like sliten å lurvette som jeg delvis husket!. Prøve å ta tak i litt småtteri fremover. høyden ble grei med Bilstein å H&R fjærer men ble mykt ved litt hard kjøring samt litt for høy foran.. men dette er bare midlertidlig frem til evt godkjenning. Dynamoen tok å kvelden, å ny er ekstremt dyrt samt gjenbruk er jo viktig sier folk! Fant en luring i Oslo som overhaler ting å tang så den gamle ble bygget opp å fikset Bimmerlorris, sveigis, Zeveren og 3 andre reagerte på dette 6
Mortenej Skrevet Juli 7, 2022 Skrevet Juli 7, 2022 (endret) Herlig bil gøy å se at denne er ute i dagen igjen. Endret Juli 7, 2022 av Mortenej liffi reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Juli 8, 2022 Skrevet Juli 8, 2022 Hvordan lurvete er bilen ? Ser fin ut på bildene da 😅 Så litt steinsprut foran. Kult at det fremdeles finnes noen som overhaler noe lenger. Informer gjerne om hvem dette er 😉 Får du funnet frem den romdeleren og sendt den snart ? 😊
liffi Skrevet Juli 8, 2022 Forfatter Skrevet Juli 8, 2022 Er mye merker å div rundt om. Interiøret mangler div små detaljer å div. Små bulker, lekker litt olje her å der, girkasse skraper +++ 😂 har aldri prøvd å sjule "feil" på denne men er grei, men ja .. trenger stell men liker den faktisk litt shabby ( Shabbym ) på insta. Ærlig godt brukt M5 ! ja den ha jeg helt glemt. Send meg adressen på melding så skal jeg få hivd den i posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå