liffi Skrevet Mai 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2022 Litt artig syn men om naboene synes det samme er noe annet 😂 måtte flytte litt for å montere litt på dette telt prosjektet. Ikke lett å få tid til alt om dagen Bimmerlorris, sveigis, mslello og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 Herlig rekke!! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2022 Da var det overstått bare vente på papirer så eu👌🏻 rakk nesten hjem før regnet kom også men godt bilen tåler vann! Svippa innom broren til frøkna på veien hjem for en liten prat N.E.W., Ampera, KKME30 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2022 Eu godkjent uten feil danskiii, M-jakob, laffe og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2022 Klar for Dikemark 😬 se om dem kaster meg ut eller slipper meg inn med denne Bastarden! tambur4 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2022 Vi kom inn 🤝 artig treff og morro å se såpass mye Alpina ! å jaggu spurte frøkna om å få prøve bilen på vei hjem! Litt nervepirrende da det var litt siden hu kjørte manuell men gikk nå fint dette også 👌🏻 laffe, Lars89, Mortenej og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2022 Liten innsats imellom og etter jobb, unger å middag.. lenge siden det har vært noe ordentlig grus skruing 😂 men det går jo det også. fikk bytta slaven da jeg mistenker den er sliten da den er hard og få i R og 1 til tider fikk så demontert understellet og fått på K sport. Stivt å jævelig men ok komfort. fikk så satt på org filter boks med nytt filter for å se om den ladet mer pga jeg mangler 0.2bar.. hjalp nada, men mista lyd så ser desverre ut som Biltema dritet må på igjen 👀 eller få laget et annet system. alt i alt fått gjort litt. Nå er det vask å pakke bil klar til Koed piknik til helgen mslello, Ampera, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 Grusskruing er fint 😊 Bilen ble fin nå må jeg si . Hjalp det og bytte slaven ? Min e34 oppførte seg og sånn i sin tid ,men her hjalp det og smøre opp alle bevegelige deler på selve girstangen altså under . Knusktørre ,men med fett osv ,alt iorden . God tur på piknik🙏 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 Snakk om SCHTÜÜÜK 👍👍 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2022 Da er man hjemme igjen etter en super helg på Koed Piknik mye hyggelige folk som alltid. Morro å møte på de som titter innom tråden her også! fikk montert på takstativ så man kunne frakte iskassa trygt opp uten å få vått bagasjerom 👌🏻 Men kjenner K sporten er noe utdatert, så blir vel noe nytt fra Kw tenker jeg. jeg å @danskiii rigga oss seff godt til! Skremte også livet av flere på treffet med noe på kanten utkledning😬 hiver med litt ymse bilder å ja! Dette er Tommy 😂 vi laget et lite opplegg rundt sjefen sjøl IMG_3211.MOV Markus E30, mslello, danskiii og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 28, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2022 Måtte ta en rask teknisk kontroll runde! Vi godtok kun cash den kvelden Ampera, Skulebollen, laffe og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2022 Mine damer å herrer!!! etter drøye 2år var første prøvetur tatt eldstemann i huset forlangte og bli med så har hatt bilen stående 1 uke i vent på han kom hjem å været var bra! rett på stasjon og få på ny bensin så en liten kjøretur dæven den lyden å bilen har vært savnet.. like sliten å lurvette som jeg delvis husket!. Prøve å ta tak i litt småtteri fremover. høyden ble grei med Bilstein å H&R fjærer men ble mykt ved litt hard kjøring samt litt for høy foran.. men dette er bare midlertidlig frem til evt godkjenning. Dynamoen tok å kvelden, å ny er ekstremt dyrt samt gjenbruk er jo viktig sier folk! Fant en luring i Oslo som overhaler ting å tang så den gamle ble bygget opp å fikset Zeveren, skoglund, Bimmerlorris og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Juli 7, 2022 Share Skrevet Juli 7, 2022 (endret) Herlig bil gøy å se at denne er ute i dagen igjen. Endret Juli 7, 2022 av Mortenej liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Juli 8, 2022 Share Skrevet Juli 8, 2022 Hvordan lurvete er bilen ? Ser fin ut på bildene da 😅 Så litt steinsprut foran. Kult at det fremdeles finnes noen som overhaler noe lenger. Informer gjerne om hvem dette er 😉 Får du funnet frem den romdeleren og sendt den snart ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2022 Er mye merker å div rundt om. Interiøret mangler div små detaljer å div. Små bulker, lekker litt olje her å der, girkasse skraper +++ 😂 har aldri prøvd å sjule "feil" på denne men er grei, men ja .. trenger stell men liker den faktisk litt shabby ( Shabbym ) på insta. Ærlig godt brukt M5 ! ja den ha jeg helt glemt. Send meg adressen på melding så skal jeg få hivd den i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå