liffi Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 Begynner å ligne en bil igjen nå fått bytta clutch, gikk for org da det var for lang lang leveringstid på oppgradert til å rekker treffet i Bud. Gs hadde denne på lager i Oslo så det får duge. Også bytta litt deler på gir overføring. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 Greit å få bytta deler på giroverføring når girkassa likevell var ute da blir bra dette liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 Veit, hadde kjøpt alt nytt av leddnå overføring men fant gader ikke alt. Leita å leita så bare monterte det jeg hadde da toden sto mot meg.. fant etter alt var montert en pose med resten av delene bak en pose på gulvet 🙄 Herre... men men, får ta det nestegang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 Fikk tettet lekasje fra fremkant ( dritt jobb ) byttet også simmring, å tappe plugg da den var ræv! Så blei det gjenbruk av olja da den har gått i 17 minutter må få justert litt på motor da den ikke tenner helt riktig å ryker litt sort. Blir også å pusse bed bakluke til lakkering samt lakke opp sølv M stripe på fangere og skjørt. Gorg, Freakshow og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2017 Klage update! M5'n blir ikke klar til bud. Ulyden fra kjedet som jeg trudde blei bra etter å satt på s50 strammer er tilbake👎🏻 så da blir det full overhaling av register (som var planen men hadde håpet det holdt til etter Bud) Så da var plan B å ta E61 men der røyk vibrasjonsdemperen, så da blir Plan C til B .. får haste skru å gjøre E28'n "klar" 518 med M50 får duge opp til Bud og håpe det ikke er no særlig kontroller!! Håper vi ses hsd, Blinklys, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 Var mye mindre ting som måtte gjøres en antatt. Sikkert mye mer som burde blitt gjort men samma det. Bilen funker Blinklys, bimmerole94, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Nydelig bil! Eller biler 😃 Kunne godt tenkt meg å hatt en gammel klassiker, håper jeg får det til etterhvert når vi har bygd ferdig huset. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 Jo takk for det må ha litt å sysle med. E28'n er bare bruks. Har 2 E28 til å båten så har nok å drive med men ikke nok tid ! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 7, 2017 Forfatter Share Skrevet September 7, 2017 Glemte å oppdatere etter turen til Bud. Konge tur og E28'n fungerte gull opp og ned samt blitt brukt daglig som bruksbil her hjemme. Rondella ble litt overkill på den, så fant no gammle hjul i kjellern som kledde den bra. Henta også enda et dråg av en E34 i stad 🙄 Denne sykdommen altså... Werther, bimmerR, Blinklys og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Finnes ikke tabletter mot denne sykdommen, det vet jeg alt om. Men vi kan leve godt med det. hsd, Blinklys, liffi og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 E34 er ikke en sykdom, det er en lidenskap👍 Makan til trivelige biler skal man lete lange etter 😀 viggo E34 og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 8, 2017 Forfatter Share Skrevet September 8, 2017 Sant så sant Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Grattis igjen :). E34 er sannheten,veien og livet :)♥. Delebil dette ,eller fikse opp og kjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 8, 2017 Forfatter Share Skrevet September 8, 2017 Takk takk. Dette er delebil / isbil til Høydalsmo. Planen var å filse den, men etter litt innspeksjon så har den fått seg en god trøkk i hjørne bak som er rettet ut med hammer og sparkel så, en rusten 520i er ikke verdt det for meg, men på en annen side så er den ikke så rusten eller.. har rullet utrolige 195k ... snakket med en bekjent som hadde denne for 8år tilbake. Da hadde den rullet 130k og var i fin stand. Forfalt mye etter han solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2017 Fikk endelig taki innstegslister manglet en på førersiden og finne en for salg er jo såsi Umulig. M5'n står desverre fremdeles urørt grunnet manglende motivasjon. Men den kommer nok tilbake. Har i midlertid solgt skinn interiøret i isbilen og satt inn mitt favoritt interiør. STOFF 👌🏻 Så den er snart klar for sin siste tid på Isen. danskiii og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå