Gå til innhold

Leiv’s E34 M5 - Alpina & mye annet ymse


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Nei det må brukes 😬 ikke bare på treff.

 

kjente jeg ble noe oppgitt men 2 gutter på under 3 så blir det gris ( er også litt oppkast ) 😂 men det fikk jeg tatt meste parten av. Eldstemann sitter i midten å mater dem / passer på mens far lader bar! Alt kan vaskes så litt svinn må man regne med når man bruker bil til sånt, men ja!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du trillestarte bilen på hele ferieturen ? 😂 Håper det ikke var for flatt overalt da 🥴

Men herlig kjerre å dra på tur med da 😍 Ikke gæli forbruk det der. Spent på min. Føler den trakk lettere med 98-suppe på tanken. Så kanskje den kan komme under litern 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, liffi skrev:

Nei det må brukes 😬 ikke bare på treff.

 

kjente jeg ble noe oppgitt men 2 gutter på under 3 så blir det gris ( er også litt oppkast ) 😂 men det fikk jeg tatt meste parten av. Eldstemann sitter i midten å mater dem / passer på mens far lader bar! Alt kan vaskes så litt svinn må man regne med når man bruker bil til sånt, men ja!  

Ja så klart det må det! 

Ja kjenner til det med kidsa i baksetet😅 3 her selv og man gjør ofte mye for at det bare skal være fred i baksetet😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeeeen…. Update jeg ikke trodde skulle skje! Selvol tanken har vært der før.. 0B8833E5-65EA-478B-ADC4-FAF820021D77.thumb.jpeg.849ad5f2ab540c21afc05dc1b57d7d2e.jpeg

 

M5’n er solgt og henta .. 🥲 kjenner det kniper seg i magen å jeg lurer egentlig på hva jeg har gjort ! 
 

satt å skravlet over noen øl i ferien med en, ja kan vel kalle han en kamerat 🍻 at han ville ha en eldre Bmw og ha som kosebil. . Noen øl senere og vi fant nytt tema men så ble jeg påminnet igjen her i går at han ville ha bilen. 
 

tenker jo det at når Touringen er ferdig ( som jeg har kjøpt ny motor til for en tid tilbake foresten ) er ferdig så blir jo den liksom nye M bilen som skal brukes ! Tror jeg.
 

Å da står vel 3.6 bare enda mer samt jeg har jo lyst og beholde E3’n å Alpina’n skal jo ingen steder.
Må vel innse man ikke kan ha alt stående eller bruke alt selvom jeg prøver så godt jeg kan og kjøre forskjellige biler! 
 

 Nei dette kjenner jeg faktisk ikke er noe godt ⚠️ men går vel over . . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/16/2023 at 1:36 PM, liffi said:

Nei det må brukes 😬 ikke bare på treff.

kjente jeg ble noe oppgitt men 2 gutter på under 3 så blir det gris ( er også litt oppkast ) 😂

 

Det er dessverre altfor mange "entusiaster" som aldri bruker bilene sine. Bilene støver ned i garasjen året rundt mens eierne kjører rundt i en elbil/diesel-suv. Hva er vitsen med å spare på gamle biler for fremtiden hvis ingen vil bruke dem?

Hvorfor bruke så mye tid på å konservere og ta vare på gamle biler hvis de uansett står seg ihjel inne på en låve?  Den eneste reelle verdien i en bil er at den faktisk brukes av oss mennesker - det er jo nettopp det den er lagd for!

Hvis man tar vare på en bil for neste generasjon (gutta dine) fordi den faktisk brukes og er til nytte gir det jo mening, slik som med bilen din. Slike biler bidrar, er en del av familien og skaper minner.  I motsetning til garasjedronninger som står stille til pynt og må være det mest meningsløse jeg vet om. Det er derfor jeg setter så stor pris på å se at du bruker bilene dine, liffi. Du er en av de få der ute som har skjønt at man må bruke det man har mens man enda lever og er i live!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Werther så enig med deg 😊

Og @liffi du har jo så mye å velge som er like gøy som den du nå solgte .

For min del hadde jeg og mye biler ,det ble rett og slett for mye og når både Tds og e30 forsvant følte jeg sorg men du verden for en lettelse idag 😊

Nei tenker at selv om denne forsvant så kan du fremdeles velge i fra øverste hylle .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår følelsen her Liffi, vi blir fort veldig gla i bila våres. Samtidig har du fortsatt et godt utvalg av E34(++) fortsatt og kan velge fra, inkl straks en "ny" M5 Touring :) 

Håper ny eier får brukt denne :) dette er ikke garasjedronninger, men kjøremaskiner som skal brukes. Kjører E34 så ofte jeg kan, gjør ingen nytte i garasjen, og ser frem til E32 står på 4 hjul og kan svinges ut på veien (dog om noen år...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Ja vi tenker likt her dere! Men uansett så kjenner jeg det enda men går nok over får jeg håpe! 
 

og som 540’n så står bilen ca 5min borti veien her . Noe som kanskje gjør det værre å se / høre den rundt i nabolaget.

godt å beholde litt E34 her på halvøya:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei planen var nå bare og beholde de 3 "hoved bilene" så selger kun pga ting blir ikke brukt og jeg har ikke tid til alt.
 

Plass har jeg da jeg har ordna enda et lager så ting skal flyttes ditt å men …

 

meeeeeeen… kom i prat med en som hadde en bil stående å støve her om dagen, så.. 😂🏴‍☠️ jeg er for svak! Men får se hva det blir til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...