fupsaker Skrevet Mai 6 Share Skrevet Mai 6 Altså, det er bare rått. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 6 Share Skrevet Mai 6 3 hours ago, liffi said: litt artig at det finnes bare en F11 B5 og en F11 D5 i Norge! 2 så gode biler som eier av 2 så gode venner 🙃 🥰 liffi og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 7 Forfatter Share Skrevet Mai 7 Da ligger 535’n på finn… dette var ikke planen meeeeen fruen begynte å Mase litt om E30 igjen å jeg tenkte det at jeg har jo nok E34…. Vil ikke selge den men noe må vel vike for en overprisa E30 i varierende stand 😂 Skulebollen, Markus E30, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 11 Forfatter Share Skrevet Mai 11 Fikk konemor til å bytte til sommerdekk ( et dekk ) på i3’n resten fikk jeg lov å ta sjøl sa hu. trenger kanskje ikke nevnes men.. Sjekk de flippfloppa!!! Å resten av outfiten sier seg selv det er helg å holde på i hjem å hagestil. Selv var det shorts å barfot hvis noen lurte. fikk også hjelp til å spyle av B5’n for litt pollenstøv! fupsaker, Larssoyl, Werther og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 15 Forfatter Share Skrevet Mai 15 Var en liten tur på øvrevoll med en liten gjeng. Dæven der var det mye gromt!! har også fått kappet istykker eksosen på B5’n.. viser seg å være org 550i eksos fra Downpipe til bakpotter. Kun bak som er merket Alpina. Fikk disse med 3 typer eksos, så denne var levert med fattigmann eksosen. Han brukte heller kroner på interiør å Sperre diff! Ble satt inn Xpipe der lyddemper satt. noe dypere tone samt litt knattring i sport + men inni bilen er det som før så det er greit. IMG_9129.mov skoglund, fupsaker, mslello og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 19 Forfatter Share Skrevet Mai 19 Hei Bloggen!! Lite ryddesjau før 17mai. Fikk tatt av felg på 750’n.. sikkert over 20år siden sist. Bremser sto så måtte overtales litt:) fått rulla den inn i plast teltet før videre flytting senere. B10’n fikk seg en luftetur også. Det føltes godt. så ble det litt flagg til 17mai i dag ble det tur for å planlegge med fotografer (søstera til kjærringa å gubben hennes) er vist no giftemål snart så ting må planlegges å finne bilde lokasjoner før festen 😬 så var det noe ulent terreng på den P plassen + fult når vi kom så ble kreativ og fikk parkert B5’n.. laffe, danskiii, Olaandref og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 28 Forfatter Share Skrevet Mai 28 3.8 kompressor delebilen er solgt. Kom aldri så langt å fikk startet den opp eller satt den i stad så mens jeg tar det årlige røsket så røk denne også. Samme med Trans am’n 🤫 i går ble det en noe spontan tur til Gardermoen sammen med @Robkill måtte vise at disse "kjedelige" stasjonsvognene også klarte å bruse med fjæra. Det var morro men B5’n er en tung bil og ratte rundt på en så liten bane. Prøvde litt fort kjøring samt tulle kjøring. Mye morro men endte med utslitte bakdekk. Vel verdt det att.ceqgn8eNE0jsjbjktayxzwqnm_igDTDpZ_FbHDH7zm8.mp4 Markus E30, mslello, E.C. og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 Praktiske allroundere mener du vel, kjedelige vil jeg ikke ha noe snakk om 😎 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 29 Forfatter Share Skrevet Mai 29 Sant så sant men for alle andre uvitende så er det bare to stasjonsvogner 🥲🏁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 I tradisjon tro så ble ikke Racer båten ferdig i år heller …. Så da handler man noe tull. Turen til Bergen gikk fint men et "lite" klem uhell ved lasting førte til liten skade av hånden. "Heldigvis" var det en finger som fikk værste trøkken. skal ikke legge ut bilde, men så sener å bein 🥲 fikk teipa den sånn nogelunde å fortsatte jobben med lasting og sikring. Takka for handel å ringte legevakta på veien. Rett inn 4 sprøyter i hånda, sting + stivkrampe så var vi av sted igjen. Middagen ble noe forsinka så burger på Jafs og noen rolige pils på hotellet smakte etter en lang dag nå får jeg ikke kjørt denne vann doningen med det første men den står nå her å venter til hånda fungerer litt bedre igjen 🦡😂 laffe, Snagg30, Markus E30 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 5 Forfatter Share Skrevet Juni 5 (endret) Rolig update til da! 535’n er levert til fraktselskap så ny eier kan få glede av denne herligheten. . Var igrunn klar for å kjøre den tilbake på lager å bytte det den trengte for å bli "helt original" men jeg har vel nok annet som trenger pleie også. uansett så gikk den til en på forumet som kommer til og ta vare på den 🤝 Endret Juni 7 av liffi Skulebollen, skoglund, sveigis og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 18 Forfatter Share Skrevet Juni 18 (endret) Fikk henta ut E3’n å begynt på dette svinghjulet da. Nytt hjul, Bolter. Fikk det på, virket lovende men er en ubalanse i motor føler jeg så her må det feilsøkes mer eller splitte motor 🥲 jeg ble lei da jeg prøvde å få bil klar til Koed treff. Heldigvis har man kompiser med samme sykdom så fikk raska med meg en E36 M3 . Nydelig bil med lav km. tok med eldsteman å dro på dagstur, da far måtte på Utrdrekkningslag på lørdag🥲🍺 så kom kongen av Campingplassen rullende inn vell overstått treff å en lang lørdag … så ble det planlagt henting av nytt prosjekt på mandag 🤓 tilfeldigvis var jeg på rett sted til rett tid før helgen da en kompis hadde sitti på auksjonen, men hans samboer var ikke like enig så jeg tok over handelen ! Jakten på E30 til fruen var egentlig gitt opp, men litt flaks må man jo ha:) ble da en liten snartur til Kongsvinger stått i mange år men relativt orginal 1986 320i. Her er det mye potensiale. Litt rust på bakplate å noe bobbler rundt takluka jeg ikke liker, men kanaler, gulv, hjulbuer mm set veldig bra ut. klarte ikke dy meg å måtte knikke litt på bakskjermen å se fargen.. døven dette tror jeg blir bra med litt pleie så da ble det en tidlig Bursdag / Bryllupsgave til fruen hun er meeeeeget fornøyd, så skal nok få en fin bil ut av denne å ta med frøkna på litt treff fremover. Endret Juni 18 av liffi Lars89, Weltzin, Markus E30 og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 6 Forfatter Share Skrevet Juli 6 Får klemme ut en liten post igjen da siden jeg har sløvet litt … Bryllupsgaven til fruen falt i smak å vi er nå lykkelig gift. ble en "rolig" kveld på hotell med @danskiii the bestman dagen før. så dura vi å hentet brudebilen den vekte greit med oppsikt Så første helgen som Gift ble startet på kløfta.. Torje hadde funnet seg et "kupp" vi skulle dra med oss hjem fra Gjøvik.. ble tom henger opp & ned, han har postet dette i sin tråd men enkelt å greit så har vel folk forskjellig syn på prosjekt, litt rust osv osv.. så på lørdag ble det en tur på Rudskogen med gjengen å noen runder på banen før det ble tur hjem og "middag" på veien fikk så hentet en gamel kjenning som jeg skal ha lagret litt.. usikker på fremtiden til 540’n men vi får se 🥲 hentet så hjem varebilen skulle kjøre den sist men som på 535’n så har alarmen slått seg på og vil ikke av 🥲 så da var det frem med Skurke verktøyet og begynne og klippe å lappe. 2t senere gikk den. Litt mer jobb her en på 535’n men fikk det til. Torje fikk solgt D5’n så svippet han bort og hentet ut bilen. Sammtidig har jeg fått solgt 535’n så den fikk jeg kjørt ut og ny eier hentet noen dager senere da Gutta er på ferie så da fikk man styre sjappa dems selv 🤓 Også var det E30’n sin tur å tittes på. Fikk fyra den men trenger en ny bensinpumpe som er bestilt nå så tror det er håp for den hjalp å en kompis å bytte simring på girkassa på gamle M5’n også !! å i dag ble det syssel på varebilen. Spontant ombygging til Kompressor 🥶 møtte noen hindringer da dette er et E46 kit som er bygget om til E36 men det er på, så bare resten igjen nå. Sliter med at reima treffer vannpumpe hus / slanger så må lage til noe der. oljepinne var til E36 så litt varme , tang å hjelp med litt tyngdekraft og styr så "passer" den 😂 så ja.. dagene går som vanlig ! Men føler det har skjedd litt litt på alt men er fremgang Markus E30, Skulebollen, E.C. og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juli 6 Share Skrevet Juli 6 Gratulere med giftemål👍 flott brude bil du hadde funnet frem. Rå bil rett og slett 😁 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 8 Share Skrevet Juli 8 Det var det du holdt på meg ja, trodde du var forbanna på hengeren når jeg fikk snap! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå