sveigis Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 Du som kjøpte denne e34en ja😃 Så den på Face. Syns den ser bra ut jeg . Husk at denne bilen er like mye verdt som 39en din og anbefaler deg å passe på denne og 😀. Fine biler begge ti 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 Begge to .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2017 8 minutter siden, sveigis skrev: Du som kjøpte denne e34en ja😃 Så den på Face. Syns den ser bra ut jeg . Husk at denne bilen er like mye verdt som 39en din og anbefaler deg å passe på denne og 😀. Fine biler begge ti 😃 Har nok ikke kommet til å vurdert salg av e39'n med mindre noen har bydd over 3 ganger av det heg betalte for e34'n men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Alvorlig skrivefeil her 😃😂. Jeg mente blir 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Meget kurant vinterbil det der, ja! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 3, 2017 Share Skrevet November 3, 2017 Flott bilpark du har der mister Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Idag ble endelig e39'n parkert for vinteren bedre seint en aldri. sAlnes og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 23, 2017 Forfatter Share Skrevet November 23, 2017 Da er vinterbiln skodd for norsk vinter! Ble en drøm å kjøre med sAlnes, Daniel. og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 Flotte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 24, 2017 Share Skrevet November 24, 2017 Digg vintersetup, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 26, 2017 Share Skrevet November 26, 2017 moro å se flere som farger interiør! og vinter oppsettet på e34´n var bare gromt! følte jeg kjørte pinglete oppsett nå med 225/40r18 hele veien nå ja! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 26, 2017 Share Skrevet November 26, 2017 Deilig vinterbil Du får tilogmed kjørt på snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 27, 2017 Forfatter Share Skrevet November 27, 2017 (endret) On 26.11.2017 at 18.56, Freakshow skrev: moro å se flere som farger interiør! og vinter oppsettet på e34´n var bare gromt! følte jeg kjørte pinglete oppsett nå med 225/40r18 hele veien nå ja! xD Takktakk ingenting som har med fornuft å gjør her, men bakdekkene var faktisk 700kr billigere enn framdekkene(225/40r18 hakka8) 22 timer siden, sAlnes skrev: Deilig vinterbil Du får tilogmed kjørt på snø. Hender seg faktisk at det er vinterføre og saltfritt her etter e6 og e136, faktisk skjedd flere ganger allerede i vinter men idag er stakkars bilen hvit av salt 😂 Endret November 27, 2017 av Ingvaldsen sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2017 Endelig fått tak i sommerfelgene jeg var ute etter endte opp med å kjøpe acs rennsport felgene til @turbojugen fikk testa de på e34 og e39 og satt meget bra på begge... må selvsagt kappe noen ringer på 535'n for at det skal bli bra 😂 Fluga, Skulebollen og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2017 Share Skrevet Desember 4, 2017 God damn Snasent som bare de på begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå