Fahad Skrevet Juni 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2017 (endret) 11 minutter siden, BimmerFan! skrev: C63 er kule biler uten tvil, men med 5 BMWer på rad så tror jeg at ihvertfall jeg hadde fått problemer med å like meg bak rattet i en Mercedes. Har et familiemedlem med W204 C63 AMG 6.2 litern, og den høres helt sinnsyk ut Hva med G30 M550i? Ja, jeg er litt redd for at jeg kommer til å savne BMW. G30 er ikke aktuelt i det hele tatt. Vil ikke betale så mye for en 550i når jeg kan få en M bil til samme eller under den prisen. Endret Juni 28, 2017 av Fahad Saltkjelen, Walkabout og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaasen Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 Støtter veldig C63S i Coupé😁 Litt OT; Du skal ikke selge noen av MPerf delene dine før et evnt salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaOctane Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 Har man muligheten, så er det bare å kjøre på. Men pass på så du ikke havner på Luksusfellen. Gi oss heads up i det minste, så vi kan ta opp programmet, da det nok blir skikkelig showcase av alle de gærne bilene du har eid Fra spøk til alvor. Hvorfor ikke E klasse eller S klasse AMG? Kjenner ikke til prisene, men kan ikke være stor differanse mellom C og E? tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2017 40 minutter siden, vegaasen skrev: Støtter veldig C63S i Coupé😁 Litt OT; Du skal ikke selge noen av MPerf delene dine før et evnt salg? Nei, jeg tenkte å selge de sammen med bilen. Litt lettere å selge den med enn uten. 17 minutter siden, MegaOctane skrev: Har man muligheten, så er det bare å kjøre på. Men pass på så du ikke havner på Luksusfellen. Gi oss heads up i det minste, så vi kan ta opp programmet, da det nok blir skikkelig showcase av alle de gærne bilene du har eid Fra spøk til alvor. Hvorfor ikke E klasse eller S klasse AMG? Kjenner ikke til prisene, men kan ikke være stor differanse mellom C og E? Hehe nei da, så lenge jeg får solgt M4en for det jeg ønsker å få for den så er jeg fornøyd 😀 Jeg liker veldig godt designen på C63, spesielt Coupe utgaven. Den er litt mer tungsolgt enn M biler her i Norge, men de begynner å bli ganske populære nå. Får se hva jeg ender opp. Er veldig fornøyd med M4en, og kan gjerne tenke meg å beholde den litt lenger. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaOctane Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 Hvis det er coupe det er snakk om, så støtter jeg den. Coupe versjonen er mye penere enn vanlig sedan. Proporsjonene er mye bedre. men E-coupe er en klasse for seg. Uansett, spent på å se neste prosjekt. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 Prøvde faktisk å få C63s Coupe til bryllupsreisen, ble M4. Og jeg digger den, men etter å ha hørt lyden i C63 er jeg ikke i tvil, den er jo fetere... 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2017 2 timer siden, fupsaker skrev: Prøvde faktisk å få C63s Coupe til bryllupsreisen, ble M4. Og jeg digger den, men etter å ha hørt lyden i C63 er jeg ikke i tvil, den er jo fetere... 🙈 Lyden i C63 er sinnsyk deilig! Standard lyden i F80/F82 er for dårlig. Man må nesten oppgradere til M Performance eksos, og det er jo det BMW tjener penger på. fupsaker og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2017 En kompis som har tatt og redigert 😁 Knoett, fupsaker, macrorain og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2017 (endret) Nye endestusser 😀 legger ut før og etter bilde. Fjernet også skiltholderen foran og bak Endret Juli 3, 2017 av Fahad tobiasw, fupsaker, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 Veldig pent Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 Ser flott ut, Fahad! Det ble veldig mye bedre med "fartsstripen" i flukt med den ene nyren. Det eneste du mangler nå er noen LCI LED-baklys eller M4 GTS/CS med OLED-baklys. Fahad og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2017 24 minutter siden, Gabz skrev: Veldig pent Takk for det, Gabz 😀 17 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ser flott ut, Fahad! Det ble veldig mye bedre med "fartsstripen" i flukt med den ene nyren. Det eneste du mangler nå er noen LCI LED-baklys eller M4 GTS/CS med OLED-baklys. Takk Lasse 😀 LCI baklykter har jeg kjempelyst på, skal sjekke ut prisen på de i morgen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Hvordan er skiltet festet? borrelås/dobbeltsidig tape? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 1 time siden, macrorain skrev: Hvordan er skiltet festet? borrelås/dobbeltsidig tape? Jeg brukte 3M dobbeltsidig teip macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Åhh den bilen ♥♥♥ Men skal du selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå