Andreas_R Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 Nydelige bilder! Får gåsehud av den NSXen..! Må virkelig være en opplevelse å kjøre. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2017 2 timer siden, Andreas_R skrev: Nydelige bilder! Får gåsehud av den NSXen..! Må virkelig være en opplevelse å kjøre. Tusen takk 😃 Hadde aldri trodd at jeg skulle få kjørt en sånn, var i utgangspunktet lykkelig etter å ha tatt bilder av den. Men når jeg fikk tilbud om å ha bilen en dag så sa jeg ikke nei 😎 Imponert over materialkvaliteten også, er jo trossalt ikke tysk bil. Men med skinnkledd dashbord (på 91 modell!) og kvalitet i alle ledd, så kunne det like gjerne vært det! Fikk også lånt den på fredag, da jeg fikk tatt portrettbilder av meg i forbindelse med nettsiden og promo. Tror det blir tøffe bilder 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 On 13. oktober 2017 at 19.20, Gorg skrev: Fikk lånt meg NSX'en en dag. For en opplevelse Er som en moderne sportsbil på mange måter, og når det er en helt strøken utgave er det jo fryktelig gøy! Skulle tro den ikke gikk så veldig godt, men den hele bilen er lagd i aluminium, også er mange deler på denne byttet ut med karbonfiber! For en kraftutvikling, det sparker fryktelig godt ifra når man passerer 5500 rpm og motoren hyler fantastisk bak ryggen. Eneste minuset er at den er fryktelig lav og mangler servo Men det ser helt rått ut IMO Fikk tilbud om en NSX i innbytte på en Porsche jeg hadde, å ble selvfølgelig supergira på bytte!! NSX er ikke noe man ser hver dag å ser utrolig rått ut på veien... Men etter en prøvetur uten servo ble skuffelsen stor ja!! Tragisk at di ikke har servo, så ble ikke noe NSX den gang nei hehe Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2017 24 minutter siden, Ivrig86 skrev: Fikk tilbud om en NSX i innbytte på en Porsche jeg hadde, å ble selvfølgelig supergira på bytte!! NSX er ikke noe man ser hver dag å ser utrolig rått ut på veien... Men etter en prøvetur uten servo ble skuffelsen stor ja!! Tragisk at di ikke har servo, så ble ikke noe NSX den gang nei hehe Klart det har litt å si. Men bruker du bilen lite og orker å ta i så mye så er det nok verdt investeringen. Ute på landeveien er det en fryd å kjøre med, savner ikke servoen noe. Men i rundkjøring og om man skal snu så blir det noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2017 Lekte meg litt med et bilde jeg har lagt ut tidligere. Designer, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Rollin’ rollin’ rollin’ Designer, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2017 Hvis noen er interessert har jeg en facebookside 👌🏻 https://m.facebook.com/bilfoto.bodo/ Siste bilde er tatt av årets fotograf i Nord-Norges Fotograflaug i 2017, Frida Bringslimark Designer, fupsaker og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2017 Mer fra turen med NSX'en StigJ og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2017 Tatt igår StigJ, Fahad, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 27, 2017 Share Skrevet Oktober 27, 2017 Hmm, såg veldig bra ut med disse double-slat nyrene... fupsaker og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2017 9 minutter siden, papertiger skrev: Hmm, såg veldig bra ut med disse double-slat nyrene... Ja, enig! Veldig kledelig på F32. Skulle kanskje hatt sånne selv 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 27, 2017 Share Skrevet Oktober 27, 2017 1 time siden, Gorg skrev: Ja, enig! Veldig kledelig på F32. Skulle kanskje hatt sånne selv 🤔 Ja.. hadde vært en enkel sak hadde jeg hatt kromkant rundt nyrene på F36'en, men litt verre å forsvare når jeg allerede har sorte originale M performance nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2017 papertiger og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2017 Min fars F11 M550D StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 Mer av 435'n fupsaker, tobiasw, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå