Gå til innhold

scoot´s E36 M3 3.2 - jeg er en svak mann


scoot
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, sveigis skrev:

Gratulerer med suksess 😀👍.

Alltid gøy når man har slitt litt og ting funker .

Veldig bra 👍

Takk, alltid morsomt når man får laget til noe selv som blir bra :)

Kort oppsummert;

Tweeter i dører foran; Tang Brand 13-1761s 0,5" 8ohms tweeter. €30 for et par

Midbass dører foran; Dayton Audio DMA45-8 1,5" 8ohm. €20 for et par

Woofer i fotbrønn foran; Hertz Uno K130 5,25" 4ohm element kr 399,- på GS Bildelers kampanje 

Woofer i hattehylle; Daytom Audio Reference RS150-4 6" 4ohm; €82 for et par

Tweeter i hattehylle; Tweeter fra Hertz Uno K130 settet, 4 ohm. 

Totalkostnad; ca 2400kr,- med litt frakt og toll.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
2 timer siden, Skulebollen skrev:

M3 går godt med 95 også den😉 til vanlig kjøring vertfall

Det gjør det nok. Men så lenge man får 98 på pumpa så holder jeg meg til det tror jeg, står jo tross alt only 98 roz i instrumentet 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
På 9.6.2020 den 18.04, Skulebollen skrev:

M3 går godt med 95 også den😉 til vanlig kjøring vertfall

Gjelder dette også m3 e36 1994model? Lei av at det nesten ikke er mulig å få tak i blyfri98 lengre🙈

Endret av vIc2r
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, vIc2r said:

Gjelder dette også m3 e36 1994model? Lei av at det nesten ikke er mulig å få tak i blyfri98 lengre🙈

Jeg fyller kun 98 blyfri på Minien, alle Shellstasjoner har vel dette? Og noen Esso også? Har ikke problem med å få tak i dette i Stavanger-området i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, vIc2r skrev:

Gjelder dette også m3 e36 1994model? Lei av at det nesten ikke er mulig å få tak i blyfri98 lengre🙈

Jeg tenker så smått; er det verdt å gamble med? Det koster litt mer, og er ikke på alle stasjoner. For min del er det ikke noe problem, jeg kjører ikke M3n ( dessverre ) så mye at jeg må fylle hele tiden. Så de gangene jeg fyller finner jeg en stasjon med 98 og fyller den full :) Den går jo tross alt ganske langt på full tank. 

20 minutter siden, papertiger skrev:

Jeg fyller kun 98 blyfri på Minien, alle Shellstasjoner har vel dette? Og noen Esso også? Har ikke problem med å få tak i dette i Stavanger-området i hvertfall. 

Helt korrekt, vanlig 98 blyfri blir sjeldnere og sjeldnere - men Shell har jo VPower 98 på stort sett alle sine stasjoner. Her i byen har i tillegg Esso og noen YX 98 blyfri :)

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, vIc2r skrev:

Gjelder dette også m3 e36 1994model? Lei av at det nesten ikke er mulig å få tak i blyfri98 lengre🙈

Er bare og prøve 😊 kjørte min massevis på 95 uten problemer.. Men ville aldri lagret bilen med 95 eller kjørt hardt over tid med det. ( Banekjøring, Europa osv. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
34 minutter siden, burny_ skrev:

Du holdt deg til BMW alle disse årene ja! 😎 Kult med E36 M3 :D

Lever 525en du kjøpte av meg enda? :) Savner den bilen mer enn noe annen gjenstand i hele verden trur eg 😂

Hehe ja, det måtte bare bli BMW etter den E34n jeg kjøpte av deg. Ble frelst da. Du er ikke den eneste som angrer på salget av den bilen, både jeg og neste eier ( @liffi ) angrer på det også. Jeg mener å ha sett den i en tråd her inne, men det begynner og bli en stund siden. Vet ikke om @liffi vet noe, han har jo "medium" kontroll på E34 markedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • scoot changed the title to scoot´s E36 M3 3.2 - jeg er en svak mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...