Ingvaldsen Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 58 minutter siden, tennbrikket skrev: Jeg får så lyst til å sette i stand e46en skikkelig når jeg leser denne og @Ingvaldsen sin tråd, men jeg syns det koster mer enn det smaker. Uansett godt noen velger å ta vare på disse bilene med oem+. Ser på jobb nå, en som har handlet to e46 vogner, men det er jo senk, gs felger og klistremerker. Jeg må si min egen oem + med style 135 ser jo ut som ett smykke i forhold, men så var det den helvetes rusta. Framskjermer har jeg fått pris på, men det baller på seg når det er litt i bakskjermer, alle dørene osv. klarer ikke helt å finne motivasjonen til å ta det. ting ser ut til å utvikle seg mot at påkosten blir en invistering, samme blir det nok med e46 også. men har en viss tvil til at 4 sylindrede modeller blir noe populært på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 30 Forfatter Share Skrevet Oktober 30 23 timer siden, tennbrikket skrev: Jeg får så lyst til å sette i stand e46en skikkelig når jeg leser denne og @Ingvaldsen sin tråd, men jeg syns det koster mer enn det smaker. Uansett godt noen velger å ta vare på disse bilene med oem+. Ser på jobb nå, en som har handlet to e46 vogner, men det er jo senk, gs felger og klistremerker. Jeg må si min egen oem + med style 135 ser jo ut som ett smykke i forhold, men så var det den helvetes rusta. Framskjermer har jeg fått pris på, men det baller på seg når det er litt i bakskjermer, alle dørene osv. klarer ikke helt å finne motivasjonen til å ta det. Tror ikke eg hadde orka å begynt på nytt igjen på noe slikt i dag. Penger syns eg ikke er ett tema da en ikke betaler verken renter eller har noe verditap å tenke på. Problemet er dette med tid, ivertfall når man har både andre biler, hus og hobbyer utenom bil så hadde det vert greit å slippe å skru bruksbil. Føler derimot eg er inne i ei bra periode med bilen no no då den berre fungerer. Har vert noen leie stunder som da jeg plagdes med nivåreguleringa og mye andre greier samtidig. Når bakluka kommer igjen fra lakk så får eg også omsider rydda 100% opp i ledningsbrudda som har vert lappa på gang etter gang også, det blir saker. Dersom du skal ta rust 100% så er det veldig dyrt og tar mye tid. Klarer du deg derimot se deg fornøgd med sånn 80-90% jobb så er det veldig mye mindre jobb. Eg prøver no å gjøre ting skikkelig, men en kan liksom ikke begynne å borre opp hver eneste platefals på hele bilen heller. Lærer man seg litt sveising, lakking og litt sånt så kan man gjøre mye egentlig. Uansett er det litt artig å ta vare på slike biler. Mørkeblå e39 touring med original msport og m57d30 er liksom litt synd å sende til vraking. Legger man på ting som M5 bremsene, oppgraderte stabstag, LSD, contourstoler osv så syns eg det er en artig bil. viggo E34, tennbrikket, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 Traff deg i rundkjøringen i Furene for litt siden, eller mer riktig kom inn et par biler bak deg. Kjøper lett det du skriver om tid over, med alle dine prosjekt hadde det nok vært luksus med en bruksbil som ikke var et prosjekt i seg selv, men må si at fine E39 med ok motor er verdt å ta vare på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 Disse har vel bynt å klatre litt i pris og nå, så da kan det vell være mann kjenner litt mer på at alle disse oppgraderingene og preventive vedlikeholdet du har betaler seg likevell 😉 ikke mange e39 her til lands i så bra stand og godt/spesielt utstyrt som denne værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå