johnja Skrevet September 12, 2017 Share Skrevet September 12, 2017 Prøve å fikse opp litt igjen......mest mulig original BjornarHS, norbakken, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2017 Share Skrevet September 12, 2017 Tøft! Håper krom på hjulbuer skal bort og mer tidsriktige felger skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 12, 2017 Forfatter Share Skrevet September 12, 2017 Det skal det 😊😊😊 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 12, 2017 Forfatter Share Skrevet September 12, 2017 Er også intr i alt av spes Deler, interiør osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 12, 2017 Share Skrevet September 12, 2017 E32 er digg Har litt lyst på en slik selv. Skal du kjøre helt original look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 12, 2017 Forfatter Share Skrevet September 12, 2017 Tenker mest mulig original .....men senkes litt, og andre tidsriktige felger. Blir vel lakk og skifte av lister, lykter og div Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 Da har jeg fått tak i masse utstyr fra en 750il, ALT elektrisk utstyr virker det som. El.Solgardin, el.bakseter med varme, el, forstoler med memory, varme og korsryggstøtte, el rattstamme, alt interiør i sort skinn. Tok en rens i dag, på ene bakseteputa, den gikk fra å være avispapirskinn, til å bli myk og tøyelig som skinn skal være. liffi og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Rått! Kommer til å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 Da har jeg fått tak i masse utstyr fra en 750il, ALT elektrisk utstyr virker det som. El.Solgardin, el.bakseter med varme, el, forstoler med memory, varme og korsryggstøtte, el rattstamme, alt interiør i sort skinn. Tok en rens i dag, på ene bakseteputa, den gikk fra å være avispapirskinn, til å bli myk og tøyelig som skinn skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Heeey, se der ja. Fått deg "gammel" bil igjen. Og allerede funnet snadder deler. Blir nok fin denne som alle de andre bilene du har fikset opp. johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 God å se deg gå i gang med gammel BMW igjen, det må jeg si at jeg har savnet litt 😀 Også synes jeg det er flott at noen forbarmer seg over en E32, alt behøver ikke å handle om E30 hele tiden. Dette skal jeg følge med på, du pleier jo å ha god smak når det kommer til klassisk BMW 👍 johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 Det er flott at noen har interesse for E32 og ønsker å ta vare på denne fine modellen som generelt har fått alt for lite oppmerksomhet de siste 20 årene. Mest mulig original er en god plan... Saltkjelen og johnja reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 25, 2017 Forfatter Share Skrevet September 25, 2017 (endret) Da har fjernet litt unødvendig krom... Delebilen er også slanket litt Endret September 25, 2017 av johnja Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 Så ut som den hadde selskap av en 67 mod camaro også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 25, 2017 Forfatter Share Skrevet September 25, 2017 14 minutter siden, bmwtussan skrev: Så ut som den hadde selskap av en 67 mod camaro også. Det stemmer det😎😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå