Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått tak i masse utstyr fra en 750il, ALT elektrisk utstyr virker det som. El.Solgardin, el.bakseter med varme, el, forstoler med memory, varme og korsryggstøtte, el rattstamme, alt interiør i sort skinn.

Tok en rens i dag, på ene bakseteputa, den gikk fra å være avispapirskinn, til å bli myk og tøyelig som skinn skal være.

20170924_120303.jpg

20170924_115847.jpg

Skrevet

Da har jeg fått tak i masse utstyr fra en 750il, ALT elektrisk utstyr virker det som. El.Solgardin, el.bakseter med varme, el, forstoler med memory, varme og korsryggstøtte, el rattstamme, alt interiør i sort skinn.

Tok en rens i dag, på ene bakseteputa, den gikk fra å være avispapirskinn, til å bli myk og tøyelig som skinn skal være.

20170924_193510.jpg

20170924_193530.jpg

20170924_193605.jpg

20170924_193559.jpg

Skrevet

God å se deg gå i gang med gammel BMW igjen, det må jeg si at jeg har savnet litt 😀 Også synes jeg det er flott at noen forbarmer seg over en E32, alt behøver ikke å handle om E30 hele tiden. 

Dette skal jeg følge med på, du pleier jo å ha god smak når det kommer til klassisk BMW 👍

Skrevet

Det er flott at noen har interesse for E32 og ønsker å ta vare på denne fine modellen som generelt har fått alt for lite oppmerksomhet de siste 20 årene. Mest mulig original er en god plan... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...