M-jakob Skrevet September 28, 2024 Forfatter Skrevet September 28, 2024 Høsttreff Bmwccn Telemark. Kjørte en tur innom treffet til BMW klubben i Skien. Kort vei for meg og der var det utstilling og banekjøring. legger ved noen bilder. Og har du bilder så bare legg ut her. Mye fint å se på.🤩🤩 Morten B, mslello, mr.pingu og 6 andre reagerte på dette 9
M-jakob Skrevet Oktober 27, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2024 Turen gikk til Oslo motorshow i år også og hadde sett mye bilder av hva som kom men her var det mye nytt å se på. Er jo selvfølgelig mest BMW jeg ville se på men også mye annet fint. Høydepunktet for meg var M8. Husker den fra diverse bil blader når jeg var guttunge. Fantastisk å se. Audi sport quattro er kult og en annen bil i retohallen var sierra Cosworth sedan. Helt silkestrøken. pluss masse annet🤩🤩. Legger inn noen bilder for deg som ikke tar turen i år. Lars89, Ampera, StigJ og 10 andre reagerte på dette 13
M-jakob Skrevet Oktober 27, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2024 1 time siden, sveigis skrev: Mye fint 😊 Ja her var det mye gromt å se på og spesielt for meg som er så opptatt av 80 og 90 talls biler. Gikk glatt forbi det meste av elbiler for å se på de gamle hehe. Den E28`n som sto der var meget fin. Gøy å se de klassikerne blir tatt vare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå