Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Snagg30 skrev:

Denne tråden gjør meg i dårlig humør for tiden! Men godt å se noen koser seg :) kjekke bilder. 

Takk 😊 Får virkelig håpe din kommer på veien igjen snart! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
20 minutter siden, Geir Anders skrev:

For en farge! Kjenner jeg blir fristet til å kjøpe meg ny stasjonsvogn i denne fargen hehe.

Fornøyd med bilen?

Ja, den fargen er herlig, på touring også 😊

Veldig fornøyd faktisk. Nesten to biler i en. Behagelig og komfortabel i el og hybridmodus. Og veldig morsom og leken i Xtraboost. Er nok litt kunstig lyd inne i bilen i Xtraboost, men alle som har prøvd bilen begynner å smile når det begynner å bli litt turtall 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, mslello skrev:

Ja, den fargen er herlig, på touring også 😊

Veldig fornøyd faktisk. Nesten to biler i en. Behagelig og komfortabel i el og hybridmodus. Og veldig morsom og leken i Xtraboost. Er nok litt kunstig lyd inne i bilen i Xtraboost, men alle som har prøvd bilen begynner å smile når det begynner å bli litt turtall 😁

Akkurat på lyd tror jeg den er stusselig ja, ikke at min er så bråkete heller.

Er mest for fornyingen sin skyld eventuelt. At det er hybrid er bare hyggelig for lommeboka ved innkjøp, funksjon i seg selv imponerer meg lite 😛 Ser på det som en "billig" ny bil, som ser bra ut. Spørsmålet på sikt er jo kvaliteten.. der har F31 vært delvis skuffende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Geir Anders skrev:

Akkurat på lyd tror jeg den er stusselig ja, ikke at min er så bråkete heller.

Er mest for fornyingen sin skyld eventuelt. At det er hybrid er bare hyggelig for lommeboka ved innkjøp, funksjon i seg selv imponerer meg lite 😛 Ser på det som en "billig" ny bil, som ser bra ut. Spørsmålet på sikt er jo kvaliteten.. der har F31 vært delvis skuffende. 

Selve hybrid funksjon har faktisk imponert meg. Sparer motoren på småturene og klarer å regenerere bra på langtur. Men vil du kjøre Xtraboost hele tiden blir den jo ikke spesielt økonomisk å kjøre. Men det er jo litt hva man er ute etter. El motor gir iallfall bra skyv fra bunn uansett modus :) Og lite avgifter :D

Jeg liker hele bilen bedre enn F30 iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da ble det endringer i bilparken plutselig. Til høsten ser vi at vi får bruk for en bil til innimellom. Har bestandig vært svak for 1 serie, så når denne dukket opp med 33000 km på telleren klarte vi ikke å la være 😊 

20210307_115444.thumb.jpg.3eb953d95a829c50b9be18a8f475c2d2.jpg

Har ingen planer bortsett fra å ta vare på den og håpe N43 motoren er snill 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Snagg30 skrev:

Gratulere :D 

Tusen takk :)

14 timer siden, Chris A skrev:

Gratulerer :)

Tusen takk :)

13 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer, kul bil dette her 😀 Har litt sansen for førstegen 1-serie selv, det har alltid vært en unik bil i sitt segment med bakhjulstrekk og motor på langs. En slags moderne E30 om du vil 👍

 

Ja, den kler å være cabriolet godt :) Har jo hatt to E87 tidligere, så er en liten 1 serien fan :) Ganske morsomt å få kjøre manuell igjen også. Satser på at vi blir gode venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med cab ,dette må bli bra 😊😊.

Ser du nevner manuell ,det er jo så gøy er jo da man føler man kjører bil .

Har igrunn aldri tenkt på det ,men de er pene uten tak disse 1 seriene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mslello changed the title to Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...