Marius2002 Skrevet Desember 17, 2019 Share Skrevet Desember 17, 2019 Lyktespyling er påbudt om lyset overstiger en viss styrke slik jeg skjønte det sist jeg var borti samme tema Har heller ikke lyktespyling på min, jeg har LED. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2019 (endret) Har en kollega som er ivrig med litt Photoshoping. Han har laget et par jule/vinterbilder til meg. Kvaliteten på bakgrunnen er av litt laber kvalitet så egner seg best på Instagram, mobil. God jul 😊 Endret Desember 25, 2019 av mslello Chris A, macrorain, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 26, 2019 Share Skrevet Desember 26, 2019 God jul! Stilige bilder mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2020 Har vært litt vær i Trøndelag i det siste. Bestandig fascinerende å se hvordan bilen blir dekt av snø. Ser linjene litt annerledes. Ser at jeg kjørte i el modus også 😊 fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 Da var det endelig litt plussgrader og isfri gårdsplass. Trengte en skikkelig vask etter berøringsfri vask det siste gangene Fahad, Marius2002, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2020 Share Skrevet Januar 12, 2020 Herlig mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 12, 2020 Share Skrevet Januar 12, 2020 Nydelig 👍👍 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 12, 2020 Share Skrevet Januar 12, 2020 Dette er flott å se, særlig siden jeg nettopp kommer inn fra å selv ha vaska bil 👍 Og jeg har sagt det mange ganger før, men G20 er en modell som tiltaler meg veldig 😀 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 12, 2020 Share Skrevet Januar 12, 2020 Nydelig! Herligt med litt farge 😊 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 19 timer siden, Fredrik 90 skrev: Dette er flott å se, særlig siden jeg nettopp kommer inn fra å selv ha vaska bil 👍 Og jeg har sagt det mange ganger før, men G20 er en modell som tiltaler meg veldig 😀 Rakk akkurat å tørke den før det begynte å sludde Men fikk iallfall noen saltfrie timer før den måtte på veien igjen i dag. Blir lettere å holde fin med spyling igjen nå da når den fikk skikkelig vask G20 blir jeg bare mer å mer fornøyd med.. Dukker opp flere og flere positive tester også 18 timer siden, papertiger skrev: Nydelig! Herligt med litt farge 😊 Takk! Herlig farge ja, gjorde godt å få se den ren i dagslys igjen😂 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 Kom på at jeg har lovet å holde dere oppdatert på forbruk 😊 Det gikk overraskende bra med en bil, men det var en ting jeg ikke hadde regnet så mye på. Det var hvor mange kilometer det ble på bilen🙄 Så etter å ha kjørt nesten 6000 km på en og halv måned, fikk jeg litt panikk 😂 De observante ser at det står en i3 i garasjen på et bilde over. Den har jeg inngått delt omsorg og betaler bidrag for 😂 Det vil si at jeg og en kollega har den annehver uke og bruker den til og pendling. Det gir jo enda mer gunstig bruk av 330e'n. Sånn er ståa nå: 9200 km. Totalt 6000 km. På strøm Snittforbruk har gått ned til 2,9. Passer oss nå enda bedre. Har nå i vinter ligget på opp mot 40 km på strøm. På langkjøring lønner det seg å kjøre i Eco Pro. Da seiler den i stedet for å regenerere. Beklager lang tekst, men håper det var interessant for noen. 😊 Marius2002, Walkabout og Evopower reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 13, 2020 Share Skrevet Januar 13, 2020 (endret) @mslello jepp den seilingen kommer man faktisk langt på istedet for regenereringen som bremser opp og man må bruke mer energi for å komme opp igjen i fart! I nedoverbakker slår jeg inn cruisecontrollen slik at den bremser på fartsgrensen. CC står vel som regel på likevel på langtur. Bruker uansett cruisecontrol mye utenom langturer også og da blir det mer økonomisk enn jeg klarer med foten! Der det tillater seg selvsagt Endret Januar 13, 2020 av Marius2002 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2020 12 timer siden, Marius2002 skrev: @mslello jepp den seilingen kommer man faktisk langt på istedet for regenereringen som bremser opp og man må bruke mer energi for å komme opp igjen i fart! I nedoverbakker slår jeg inn cruisecontrollen slik at den bremser på fartsgrensen. CC står vel som regel på likevel på langtur. Bruker uansett cruisecontrol mye utenom langturer også og da blir det mer økonomisk enn jeg klarer med foten! Der det tillater seg selvsagt Ja, man har muligheten til å kjøre billig om man er flink til å lade og setter seg inn i hva som fungerer og bruker de forskjellige innstillingene. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 14, 2020 Share Skrevet Januar 14, 2020 35 minutter siden, mslello skrev: Ja, man har muligheten til å kjøre billig om man er flink til å lade og setter seg inn i hva som fungerer og bruker de forskjellige innstillingene. Jepp Forøvrig gratulerer med i3 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2020 Snøfri vinter i Trøndelag, nesten.. To dager med snø, nesten ren bil.. Rakk ett par bilder 😊 BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå