mslello Skrevet Mai 1, 2020 Forfatter Skrevet Mai 1, 2020 Liten is og biltur i dag. Sol, men mye iskald vind 🙄 Skarnsundbrua i bakgrunn 😊 KireS, fxslin og papertiger reagerte på dette 3
mslello Skrevet Mai 25, 2020 Forfatter Skrevet Mai 25, 2020 (endret) Etter reprise på vinteren i Trøndelag, ble det endelig kos å holde på med bil igjen. 😎 Fornøyd med utseende etter Turtle wax hybrid solutions, men har kjøpt inn Swissvax Utopia og cleaner fluid profesional likevel. Vil tilbake til kosen med bilpleie igjen 😊 Måtte ta motorvask også 😊 Tok også vårpuss på den tøffe 1 serien jeg tok i høst. Har også lovet litt status på forbruk. Fikk endelig tatt en Trondheimstur i god temp Forbruk siden jeg fyllte sist: Siden fabrikk: Endret Mai 25, 2020 av mslello Chris A, Saltkjelen, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6
mslello Skrevet Juni 2, 2020 Forfatter Skrevet Juni 2, 2020 Ser ut som både Turtle wax hybrid solutions spray coating og Chemical guys hydro slick begynner å dabbe av. Så nærmer seg ett lag med Swissvax Utopia nå. Måtte ta ett lite testpanel i helga. Nydelig å jobbe med KireS og Chris A reagerte på dette 2
mslello Skrevet Juni 2, 2020 Forfatter Skrevet Juni 2, 2020 Så ble det en kjøretur medBMWCCN Trøndelag i går 😊 Bra oppmøte og trivelig tur 😊 Kolstad Jr. og macrorain reagerte på dette 2
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Skrevet Juni 5, 2020 Krevende publikum på forumet for tiden 🤔 Fikk besøk av naboen i går, med en 530e som hadde fått ett lag Swissvax Blau weiss. Da måtte min få en vask etterpå 😎 KireS, Evopower, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 6
macrorain Skrevet Juni 5, 2020 Skrevet Juni 5, 2020 Fin bil og bilder Det har vært mange dager med fint vær i store deler av landet, er nok ikke så mange som sitter og finleser forum mslello reagerte på dette 1
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Skrevet Juni 5, 2020 30 minutter siden, macrorain skrev: Fin bil og bilder Det har vært mange dager med fint vær i store deler av landet, er nok ikke så mange som sitter og finleser forum Helt sikkert Er vel om å treffe litt på timing Om ikke annet så er det en fin logg for hvor mange ganger jeg har vasket bilen 😆
Chris A Skrevet Juni 5, 2020 Skrevet Juni 5, 2020 25 minutter siden, mslello skrev: Helt sikkert Er vel om å treffe litt på timing Om ikke annet så er det en fin logg for hvor mange ganger jeg har vasket bilen 😆 Sikkert mange som er innom og sikler på den fine bilen din:) flott farge på den:) mslello reagerte på dette 1
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Skrevet Juni 5, 2020 3 minutter siden, Chris A skrev: Sikkert mange som er innom og sikler på den fine bilen din:) flott farge på den:) Takk i like måte Sort diffuser bak på din, ga meg noe å tenke på! Det ble virkelig bra Chris A reagerte på dette 1
Chris A Skrevet Juni 5, 2020 Skrevet Juni 5, 2020 6 minutter siden, mslello skrev: Takk i like måte Sort diffuser bak på din, ga meg noe å tenke på! Det ble virkelig bra Jeg var heldig å fikk tak i denne pent brukt. Har prøvd slike kina diffusorer før, dette uten hell. Dårlig passform osv. Absolutt en pen oppgradering. Den orginale er akkurat midt i blinken. Det blir ikke for mye om du skjønner😊 mslello reagerte på dette 1
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Skrevet Juni 5, 2020 5 minutter siden, Chris A skrev: Jeg var heldig å fikk tak i denne pent brukt. Har prøvd slike kina diffusorer før, dette uten hell. Dårlig passform osv. Absolutt en pen oppgradering. Den orginale er akkurat midt i blinken. Det blir ikke for mye om du skjønner😊 Ja, det ble veldig fint. Får meg til å lure litt på hvorfor ikke BMW leverer den med mulighet for å få den i sort. Det er jo detaljer i sort lakk foran også på min... Men det er sikkert en god grunn🤷♂️
Chris A Skrevet Juni 5, 2020 Skrevet Juni 5, 2020 3 minutter siden, mslello skrev: Ja, det ble veldig fint. Får meg til å lure litt på hvorfor ikke BMW leverer den med mulighet for å få den i sort. Det er jo detaljer i sort lakk foran også på min... Men det er sikkert en god grunn🤷♂️ Sikkert en god grunn ja:) ser på den nye 5 serien at man kan velge type diffusor, samt kan man velge røde bremsecaliptere. Så det går fremover:) mslello reagerte på dette 1
Evopower Skrevet Juni 5, 2020 Skrevet Juni 5, 2020 Er inne å leser og nyter bildene, men ikke så flink til å svare Flott farge på bil og den er jo alltid gullende ren. Bra forbrukstall! mslello reagerte på dette 1
Chris A Skrevet Juni 5, 2020 Skrevet Juni 5, 2020 13 minutter siden, Evopower skrev: Er inne å leser og nyter bildene, men ikke så flink til å svare Flott farge på bil og den er jo alltid gullende ren. Bra forbrukstall! Samme her:) litt sløv i varmen😅 mslello reagerte på dette 1
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Skrevet Juni 5, 2020 Det var ikke meningen å fremstå som så suttrete da Var mer ute etter å se om postene kanskje ble litt lange, kanskje det funket bedre med korte poster. Men her var det flere som fulgte med enn jeg trodde gitt! Tusen takk for tilbakmeldinger 👌 Chris A reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå