mslello Skrevet Mai 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2020 Liten is og biltur i dag. Sol, men mye iskald vind 🙄 Skarnsundbrua i bakgrunn 😊 fxslin, papertiger og KireS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2020 (endret) Etter reprise på vinteren i Trøndelag, ble det endelig kos å holde på med bil igjen. 😎 Fornøyd med utseende etter Turtle wax hybrid solutions, men har kjøpt inn Swissvax Utopia og cleaner fluid profesional likevel. Vil tilbake til kosen med bilpleie igjen 😊 Måtte ta motorvask også 😊 Tok også vårpuss på den tøffe 1 serien jeg tok i høst. Har også lovet litt status på forbruk. Fikk endelig tatt en Trondheimstur i god temp Forbruk siden jeg fyllte sist: Siden fabrikk: Endret Mai 25, 2020 av mslello Saltkjelen, macrorain, Chris A og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2020 Ser ut som både Turtle wax hybrid solutions spray coating og Chemical guys hydro slick begynner å dabbe av. Så nærmer seg ett lag med Swissvax Utopia nå. Måtte ta ett lite testpanel i helga. Nydelig å jobbe med KireS og Chris A reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2020 Så ble det en kjøretur medBMWCCN Trøndelag i går 😊 Bra oppmøte og trivelig tur 😊 Kolstad Jr. og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2020 Krevende publikum på forumet for tiden 🤔 Fikk besøk av naboen i går, med en 530e som hadde fått ett lag Swissvax Blau weiss. Da måtte min få en vask etterpå 😎 Walkabout, macrorain, Evopower og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 Fin bil og bilder Det har vært mange dager med fint vær i store deler av landet, er nok ikke så mange som sitter og finleser forum mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2020 30 minutter siden, macrorain skrev: Fin bil og bilder Det har vært mange dager med fint vær i store deler av landet, er nok ikke så mange som sitter og finleser forum Helt sikkert Er vel om å treffe litt på timing Om ikke annet så er det en fin logg for hvor mange ganger jeg har vasket bilen 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 25 minutter siden, mslello skrev: Helt sikkert Er vel om å treffe litt på timing Om ikke annet så er det en fin logg for hvor mange ganger jeg har vasket bilen 😆 Sikkert mange som er innom og sikler på den fine bilen din:) flott farge på den:) mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2020 3 minutter siden, Chris A skrev: Sikkert mange som er innom og sikler på den fine bilen din:) flott farge på den:) Takk i like måte Sort diffuser bak på din, ga meg noe å tenke på! Det ble virkelig bra Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 6 minutter siden, mslello skrev: Takk i like måte Sort diffuser bak på din, ga meg noe å tenke på! Det ble virkelig bra Jeg var heldig å fikk tak i denne pent brukt. Har prøvd slike kina diffusorer før, dette uten hell. Dårlig passform osv. Absolutt en pen oppgradering. Den orginale er akkurat midt i blinken. Det blir ikke for mye om du skjønner😊 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2020 5 minutter siden, Chris A skrev: Jeg var heldig å fikk tak i denne pent brukt. Har prøvd slike kina diffusorer før, dette uten hell. Dårlig passform osv. Absolutt en pen oppgradering. Den orginale er akkurat midt i blinken. Det blir ikke for mye om du skjønner😊 Ja, det ble veldig fint. Får meg til å lure litt på hvorfor ikke BMW leverer den med mulighet for å få den i sort. Det er jo detaljer i sort lakk foran også på min... Men det er sikkert en god grunn🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 3 minutter siden, mslello skrev: Ja, det ble veldig fint. Får meg til å lure litt på hvorfor ikke BMW leverer den med mulighet for å få den i sort. Det er jo detaljer i sort lakk foran også på min... Men det er sikkert en god grunn🤷♂️ Sikkert en god grunn ja:) ser på den nye 5 serien at man kan velge type diffusor, samt kan man velge røde bremsecaliptere. Så det går fremover:) mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 Er inne å leser og nyter bildene, men ikke så flink til å svare Flott farge på bil og den er jo alltid gullende ren. Bra forbrukstall! mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 13 minutter siden, Evopower skrev: Er inne å leser og nyter bildene, men ikke så flink til å svare Flott farge på bil og den er jo alltid gullende ren. Bra forbrukstall! Samme her:) litt sløv i varmen😅 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2020 Det var ikke meningen å fremstå som så suttrete da Var mer ute etter å se om postene kanskje ble litt lange, kanskje det funket bedre med korte poster. Men her var det flere som fulgte med enn jeg trodde gitt! Tusen takk for tilbakmeldinger 👌 Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå