///M-ini95 Skrevet April 25, 2022 Share Skrevet April 25, 2022 @mslello Så bildet før jeg leste teksten grundig og trodde du faktisk hadde byttet 1 serien i Z4 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 25, 2022 Forfatter Share Skrevet April 25, 2022 2 minutter siden, ///M-ini95 skrev: @mslello Så bildet før jeg leste teksten grundig og trodde du faktisk hadde byttet 1 serien i Z4 Det hadde vært noe 😎 Blir nok i garasje en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2022 Ut på tur 😎 Marius2002, Blinklys, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 2, 2022 Share Skrevet Mai 2, 2022 Nesten så du skulle ha svingt innom Tanem når du er i byen, slik at man kan få sett på gliset 🙂👍 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2022 28 minutter siden, ESveen skrev: Nesten så du skulle ha svingt innom Tanem når du er i byen, slik at man kan få sett på gliset 🙂👍 Ja, det hadde jo vært trivelig 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 2, 2022 Share Skrevet Mai 2, 2022 Sendte deg pm 👍 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2022 i3 måtte få bli med på ett bilde. Har tatt av folien langs taket. Og så skal jeg prøve meg på å foliere den blå lista svart. Ellers så skal den kun brukes. Klar for 17. Mai begge to iallfall. Kjennern, StigJ, BTS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2022 Fint vær på 17. Mai, da blir det noen bilder av bilen også. Fascinerende hvordan fargen endrer seg med lyset Times tid senere ///M-ini95, ahj, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2022 Da ble innsteget polert (igjen) og lagt Carpro Dlux. Har prøvd meg litt på foliering, og det er vanskelig å få helt bra. Så håper coating blir hjelp nok. Ute og kjørte flytaxi for dattera 😎 Marius2002, Blinklys, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2022 Første "oppgradering" Kommer noen flere ganske snart 😎 Bækkmann, Snagg30, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 26, 2022 Share Skrevet Mai 26, 2022 Gjør seg med emblemer uten BMWi-blå kant. Blir å gjøre dette selv på både panser, bagasjeluke, felger og rattairbag også på min. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2022 18 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gjør seg med emblemer uten BMWi-blå kant. Blir å gjøre dette selv på både panser, bagasjeluke, felger og rattairbag også på min. Har bakluke liggende. Felger glemte jeg å bestille denne omgangen. Du må skifte hele airbagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 26, 2022 Share Skrevet Mai 26, 2022 Baklukeemblem fra 4-serie? Ja, må dessverre skifte airbagen, men det må til ettersom alle blå detaljer i interiøret skal bort. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2022 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: Baklukeemblem fra 4-serie? Ja, må dessverre skifte airbagen, men det må til ettersom alle blå detaljer i interiøret skal bort. Vanlig 4 serie ja. Vurderte jubileumsmerkene, men syntes det ble mye hvitt på aventurin rød. Det havner på to do lista mi da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 26, 2022 Share Skrevet Mai 26, 2022 Ja, jeg vurderte selv jubileumsmerkene, men de utgår ettersom jeg synes det ble lite pent med kameraet i emblemet bak. Mulig jeg kun kjører jubileumsmerker på sommerhjulene, men først må jeg få bil før jeg kan ta stilling til det.. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå