mslello Skrevet September 5, 2022 Forfatter Share Skrevet September 5, 2022 3 timer siden, Hallgrim86 skrev: 10/10! Fargen blir skikkelig fin i grønne omgivelser, slik som litt lenger opp her også. Takk! Enig i at den gjorde seg best i litt frodige omgivelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 5, 2022 Share Skrevet September 5, 2022 Lurer på hvor mange meter kortere rekkevidde du hadde fått om du blokkerte hele den åpningen som kaster sand og grus oppover døra? fupsaker og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 5, 2022 Forfatter Share Skrevet September 5, 2022 16 minutter siden, StigJ skrev: Lurer på hvor mange meter kortere rekkevidde du hadde fått om du blokkerte hele den åpningen som kaster sand og grus oppover døra? Det er sikkert ikke så mye å bekymre seg for nei. Kommer overraskende lite dritt ut der faktisk. Men kjører mest asfalt da. Bli mer når strøsesongen er i gang igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 5, 2022 Forfatter Share Skrevet September 5, 2022 Sol i dag også. Prøvde å være kunstnerisk på tur til jobb i dag tidlig. Stilig veggmaleri, men passet vel ikke så bra som bakgrunn 🤔 fupsaker, Blinklys, Bækkmann og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 8, 2022 Forfatter Share Skrevet September 8, 2022 Uvant problem denne sesongen. Bilen blir støvete 😅 Så ble vask og tørking i dørkarmer og vask av glass 😎 fupsaker, sveigis, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet September 8, 2022 Share Skrevet September 8, 2022 Veldig flott farge det der.. Er det en moderne versjon av Calypso Red? mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 8, 2022 Forfatter Share Skrevet September 8, 2022 6 timer siden, Bruspulvergutt skrev: Veldig flott farge det der.. Er det en moderne versjon av Calypso Red? Ja, de er nok ganske like ja 😊 Finnes visst flere nyanser av Aventurin rød også. i4 har Aventurin rød III Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 24, 2022 Forfatter Share Skrevet September 24, 2022 Får ta en liten oppdatering. Aquapel fungerer glimrende på i3'n, så da måtte i4'n få også. Den fikk på frontrute og bakruta. Resten av vinduene har vanlig coating, sic. så har jo den triste sesongen begynt. Var en tur på jobb og til Trondheim i går. Da blir det seende sånn ut 🙄 Så da ble det full vaskerunde i dag. Like greit å finne fram gummimattene også fant jeg ut. i3'n fikk seg en vask og gummimatter den også. Så lenge det ikke er direkte sollys på bilen, ser den ikke så værst ut Til slutt ett bilde fra ett par uker siden. fupsaker, Dusy, StigJ og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 25, 2022 Forfatter Share Skrevet September 25, 2022 Da, ble det omsider årets vårpuss på den blå F20 🤩 Vanskelig å finne tid som passer for begge. Men nå er den klar for vinter. Polert med Swissvax Cleaner Fluid Regular. Vokset med Swissvax Utopia og toppet med Keramiq9. fupsaker, sveigis, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2022 Da var det den tiden av året igjen. Blir ett par turer opp i høyden, så fant ut at det var like greit å legge på vinterhjul. Ganske stiv i4'n 😊 Kjapp puss i hjulhus.. Bytta senterkopper på sommerfelgene Blå ring Uten Blir jo litt mer båt, men sånn er det å bo langt nord StigJ, Marius2002, Bækkmann og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 10, 2022 Share Skrevet Oktober 10, 2022 Er det sant eller spiller bildet meg et puss, løftet hele siden seg når du jekket opp bak? mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 10, 2022 Share Skrevet Oktober 10, 2022 @Marius2002 er jo normalt på BMW det. Gjør det samme på både G20en og X2en til fruen. Er vel kun Audi jeg ikke får til det 😂 Marius2002 og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 10, 2022 Share Skrevet Oktober 10, 2022 Akkurat nå, StigJ skrev: @Marius2002 er jo normalt på BMW det. Gjør det samme på både G20en og X2en til fruen. Er vel kun Audi jeg ikke får til det 😂 Hmm, ikke på noen av de jeg har hatt 😂 Mulig mine har vært for myk 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2022 6 minutter siden, Marius2002 skrev: Hmm, ikke på noen av de jeg har hatt 😂 Mulig mine har vært for myk 🤔 Du får teste på Teslan 😊 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 10, 2022 Share Skrevet Oktober 10, 2022 Akkurat nå, mslello skrev: Du får teste på Teslan 😊 Blir vel stiv som bare juling den også. 🤔 Lørdag nå er planen for vinterdekkskift her. Hvilken jekk har du? mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå