mslello Skrevet Desember 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2018 (endret) Da fant jeg ut hvorfor den trakk til høyre under oppbremsing. Det var venstre calipper bak som hang. Er jo vant til rwd og der blir jo bakbremsene jevnlig masert av antispinn. Det skjer jo veldig sjelden med Xdrive. Fikk byttet callipere bak i går. Liker helst å levere fra meg ren bil. Men med 12 minus så måtte jeg for første gang på mange år ty til børsteløs maskinvask 😱. Med ett lite lag pricbort på toppen, ble den overraskende ren! Endret Desember 20, 2018 av mslello Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2018 Årets julegave fra meg til meg 😁 Blir Rolls Royce style til sommeren. Men usikker på om det blir på i3'n eller e91 enda. StigJ, ///M-ini95 og Marius2002 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2019 Benyttet mildværet i helga til en BMW vaskedag 😊 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2019 Fint xdrive føre i dag, måtte ut og trene litt på elegant xdrive kjøring 😁 papertiger, ///M-ini95, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2019 Fant en fin ubrøytet plass og trene litt på Xdrive kjøring. Begynner å få taket på det nå 😎 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 xDrive mer helt herligt på slikt føre! Har du sett på center caps? Har bestilt slike selv mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 Herlig mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2019 5 timer siden, ahj skrev: xDrive mer helt herligt på slikt føre! Har du sett på center caps? Har bestilt slike selv Ja, har fått skikkelig sansen for xdrive nå 😊 nei, sparer de til sommerhjulene, regner med at det ikke fungerer like bra med snø, is og salt?? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2019 Var på tide med vask i dag. 8 minus så ble børsteløs maskinvask. Imponert over hvor rent det blir. Fusso er glimrende vintervoks, fikk ikke noe ekstra avfetting heller i dag. ahj, Marius2002 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 Har vel ikke skjedd så mye spennende her. Men begge bilene har fått sommerhjul. i3 har fått en skikkelig strekk da den skal selges. Vi har bestilt oss nye 330e 😎 Har også hjulpet en kompis med litt stell av hans i3 Marius2002, Mathiseen og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 Så utrolig kult Blir en av de første her med G20. Når er ventet levering av denne? mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 Stilig, den nye 3-serien er en bra maskin! Hvilke specs har dere gått for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 41 minutter siden, Marius2002 skrev: Så utrolig kult Blir en av de første her med G20. Når er ventet levering av denne? Ja, vi gleder oss til å få den! 😊 330e starter ikke produksjon før juli, så blir nok fort september dessverre. 1 minutt siden, papertiger skrev: Stilig, den nye 3-serien er en bra maskin! Hvilke specs har dere gått for? Ja, ble frelst etter prøvekjøring. Blir Msport i portimao blå. Kommer vel skryteinnlegg i massevis når vi får den 😉 Men blir laserlys iallfall 😉 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 Portimao blå er riktig så fin. Jeg falt virkelig for Dravitgrå, men hadde kanskje enda opp på Portimao selv om jeg hadde vært i markedet for en, litt mer spenstig farge. Har i3 svart til forventningene og fungerer etter behovet i det daglige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 17 minutter siden, papertiger skrev: Portimao blå er riktig så fin. Jeg falt virkelig for Dravitgrå, men hadde kanskje enda opp på Portimao selv om jeg hadde vært i markedet for en, litt mer spenstig farge. Har i3 svart til forventningene og fungerer etter behovet i det daglige? Jeg er veldig glad i blått, og har veldig tro på den. Fin dravitgrå også, men er redd jeg hadde gått lei av den. i3 har fungert veldig bra! Jeg pendler og har dessverre ikke mulighet til å lade på jobb. Så driftskostnadene vil nok gå opp litt. Så har gått noen runder. Samtidig tror jeg ikke vi kommer til å bruke i3 all verden etter at ny bil er i hus, så den er verdt litt for mye til å bli nr 2 bil enda synes jeg. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå