mslello Skrevet Mars 3 Forfatter Share Skrevet Mars 3 Må vel slå til med en ny vaskepost x 4 denne gangen da 😅 i4 var ganske trist etter en uke, er jo håpløs årstid med ren bil. Runde 1: Så måtte jeg dra å se jenta på hestestevne. Det innebar 2 km på grusvei i full vårløsning. Så det var bare å vaske igjen når jeg kom hjem. Fikk også vaske litt F30 igjen. Gått 43000 km ca. 😅 Aventurin rød i skumring Så kom i3 hjem. Ganske brun etter en uke med kjøring på grusvei. Så var bare å kjøre på. hanssae, uglefossen, Saltkjelen og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mars 3 Share Skrevet Mars 3 Er så sykt deilig med rene biler, bare synd det varer i ca 2 minutter sånn som det er ute nå. 🥲 Skal ikke stå på godfølelsen når en er ferdig da, i det minste 😊 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 3 Forfatter Share Skrevet Mars 3 13 minutter siden, idapederse skrev: Er så sykt deilig med rene biler, bare synd det varer i ca 2 minutter sånn som det er ute nå. 🥲 Skal ikke stå på godfølelsen når en er ferdig da, i det minste 😊 Håpløs årstid ja. Enten tørt og støvete eller vått og gjørmete. Men vasker likevel 😅 Marius2002 og idapederse reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 17 Forfatter Share Skrevet Mars 17 Hadde egentlig ikke tenkt å legge ut enda fler vaskebilder... Men ettersom det har full vinter igjen på østlandet, klarer jeg ikke å la vær 🤭😎 Fikk besøk i går også. i4'n som jeg la coating på høsten 22. Den er jo konebil. Der har hovedbilen blitt byttet fra Tesla modell S til Porsche Panamera V6 hybrid. 💪 Marius2002, E.C., Ampera og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 5 Forfatter Share Skrevet April 5 I år brukes hagestua til polering og coating av felger. For tidlig påske og kaldt til å legge om enda.. Må vaskes først da. Hestbilen måtte også få en vask her om dagen i4'n fikk skikkelig vårstell forrige helg Morten B, sveigis, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 6 Forfatter Share Skrevet April 6 Allsidig bil 😎 uglefossen, ///M-ini95, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 6 Forfatter Share Skrevet April 6 Skitt au! Sommerhjul på! papertiger, fupsaker, Fahad og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 6 Share Skrevet April 6 Denne fargen blir aldri gammel, er så lekkert! Saltkjelen og mslello reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 6 Forfatter Share Skrevet April 6 9 minutter siden, Snagg30 skrev: Denne fargen blir aldri gammel, er så lekkert! Ja, jeg er veldig fornøyd med at jeg turte å gå for den fargen 🤩 Forskjellig farge hver dag nesten 😅 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 23 Forfatter Share Skrevet April 23 Aventurin rød gjør seg på hestestevne også.. så må må i3 sommerhjul få en strekk. Kun polering og coating på framsiden i år. Må ha nye bakdekk iallfall ganske snart. Framdekkene er fra 2018, så skulle sikkert byttet de også. sveigis, Marius2002, Fahad og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Nydelig farge dette ❤️❤️. Av en eller annen grunn så ser jeg for meg en e36 sedan med full m3 optikk i denne fargen 😊 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 23 Forfatter Share Skrevet April 23 49 minutter siden, sveigis skrev: Nydelig farge dette ❤️❤️. Av en eller annen grunn så ser jeg for meg en e36 sedan med full m3 optikk i denne fargen 😊 En calypsorød E36 er lekkert ja! Tar det som kompliment på i4 sine vegne 😅 Ron Jeremy, sveigis og Marius2002 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 30 minutter siden, mslello skrev: En calypsorød E36 er lekkert ja! Tar det som kompliment på i4 sine vegne 😅 I4 i den fargen du har er perfekt 😊 mslello og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 23 Forfatter Share Skrevet April 23 35 minutter siden, sveigis skrev: I4 i den fargen du har er perfekt 😊 Noe sånt? laffe og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 7 Forfatter Share Skrevet Mai 7 (endret) Da har i4'n for første gang vært litt plagsom. Hadde fri på fredag og skulle kjøre ett tilhengerlass med skrot til gjennvinning. Plutselig midt i sentrum i krypfart, så plonger bilen og jeg får feilmelding på drivverk, men kan kjøre forsiktig videre.. Tenker med en gang at når har sirkulasjonspumpa fått lekkasje hos meg også. Så sjekker dette når jeg kommer hjem igjen. Men den er tørr og fin. Får bestilt time for diagnose og setter bilen til lading og låser den, så den skal gå helt i dvale. Nå måtte jeg få Protool i gang skikkelig også. Hjemme så fungerer det ikke. Adapteret kobler bare opp og ned hele tiden. Men hadde en mistanke og at mye Wifi signaler slår den ut. Kjørte på parkeringsplassen til en småbåthavn i nabolaget og stilte meg nærmest sjøen. Å Protool fungerer endelig som en drøm. Fikk lest av feilkoder, å det virket ikke som en veldig alvorlig feil etter det jeg googlet meg fram til. Etter at bilen var ferdig ladet, så kjørte jeg meg en tur igjen. Ingen feilkoder. Appen derimot, mente at det ikke var greit enda. Appen gir nå mulighet for å sjekke hva man skal gjøre videre. Å da fikk jeg valget om at motor startet, ingen feilkoder. Da stod det at feilkoder ville forsvinne fra appen etter 2 - 3 kjøreturer. Det stemte. Kontaktet verksted igjen i går, de mente vi kunne vente å se om feilmelding dukket opp igjen. Måtte kjøre litt i helgen for å se, men merker ingenting unormalt nå. Kan hende den ble fornærmet av at jeg har kjørt mye Hyundai i det siste? Utrolig morsom bil! i3 måtte også få på sommerhjul, har også fått seg ny bremser fram På tide.. i3 vs Panamera 😅 Sliter litt med å finne på noe på felgfronten. Fikk dette forslaget fra lokale butikk, men tror jeg er for gammel.. Endret Mai 7 av mslello fupsaker, E.C., Morten B og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå