Marius2002 Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 (endret) Synd det med styringen, jeg leste om en med i4 som hadde samme problem - han løftet opp bakdelen etter tips fra forhandler slik at bakhjulene hang fritt og fikk "nullstilt" luftfjøringen. Det hjalp på den hakkete styringen. Men om det er hold i det som var skrevet eller om det bare var svada vet jeg ikke, og ikke vet jeg hva en nullstilling av fjørene bak gjør på styringen eller om dette er korrekt måte å "resette" de på. Uansett er jo i4 kanskje den elbilen som har den beste totalpakken. Jeg liker forøvrig baklyktene på i4 pre-LCI best, joda isolert sett er LCI-lyktene lekker, men når man ser hele bilen så tar pre-LCI seg best ut Nei, bare å beholde, verdens beste elbil. Endret Oktober 27 av Marius2002 mslello, fupsaker og uglefossen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 På LCI har du enda mer å ettermontere enn hva du må på en 2024 modell. Der har du ikke engang LED-lys under dashbordlistene. Ellers enig med Marius hva gjelder baklys. Jeg har sett en del LCIer med laserlys bak, og personlig synes jeg de ser skikkelig kjipe ut. Altså - LED/Laser-stripene er fine på nært hold og når det er mørkt ute, men det hjelper ekstremt lite når de knapt er synlige og må ha hjelp av en kraftig lysstripe i bunn som overdøver LED/Laser-stripene totalt. Jeg unnlater bevisst å nevne frontlysene. Ikke enkelt å finne et bilde på nett som illustrerer poenget mitt, men man legger merke til deg når man ser en på dagtid. mslello, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 27 Forfatter Share Skrevet Oktober 27 50 minutter siden, Marius2002 skrev: Synd det med styringen, jeg leste om en med i4 som hadde samme problem - han løftet opp bakdelen etter tips fra forhandler slik at bakhjulene hang fritt og fikk "nullstilt" luftfjøringen. Det hjalp på den hakkete styringen. Men om det er hold i det som var skrevet eller om det bare var svada vet jeg ikke, og ikke vet jeg hva en nullstilling av fjørene bak gjør på styringen eller om dette er korrekt måte å "resette" de på. Uansett er jo i4 kanskje den elbilen som har den beste totalpakken. Jeg liker forøvrig baklyktene på i4 pre-LCI best, joda isolert sett er LCI-lyktene lekker, men når man ser hele bilen så tar pre-LCI seg best ut Nei, bare å beholde, verdens beste elbil. Ja, er jo veldig fornøyd med alt, så mangler faktisk litt motivasjon for å bytte.. Noe som er uvant for min del 🤣 Skal sjekke litt opp i den metoden 😊 25 minutter siden, Saltkjelen skrev: På LCI har du enda mer å ettermontere enn hva du må på en 2024 modell. Der har du ikke engang LED-lys under dashbordlistene. Ellers enig med Marius hva gjelder baklys. Jeg har sett en del LCIer med laserlys bak, og personlig synes jeg de ser skikkelig kjipe ut. Altså - LED/Laser-stripene er fine på nært hold og når det er mørkt ute, men det hjelper ekstremt lite når de knapt er synlige og må ha hjelp av en kraftig lysstripe i bunn som overdøver LED/Laser-stripene totalt. Jeg unnlater bevisst å nevne frontlysene. Ikke enkelt å finne et bilde på nett som illustrerer poenget mitt, men man legger merke til deg når man ser en på dagtid. Innvendig så er det jo veldig mange minus på lci. Spesielt om man har skinndashbord også. Har ikke sett bakenden på en lci live enda. Men de markante strekene drar ned inntrykket litt ja godt poeng! Godt med litt input 😊 lci grill kan bli bra da 🤔 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 30 Forfatter Share Skrevet Oktober 30 (endret) Ser litt breiere og sintere ut med LCI grill, men hjelper med leppe også: Vasket og hengt opp hjul. Blir skikkelig vask og kanskje ny coating til påske tenker jeg. Endret Oktober 30 av mslello Marius2002, fupsaker, RemyNG og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 Personlig synes jeg ikke integreringen av DAP-radaren er veldig fin på LCI-grillen, men ellers ser den jo bra ut (den skulle muligens også beholdt kontrastringen slik pre-LCI har for å skape litt mer dynamikk). Ser amerikanerne får bakoversveis når de får oppgitt pris på 6-700 USD for grill og deksel til DAP. Sistnevnte er svindyr, men det skyldes jo at det er varmeelementer i dekselet. fupsaker og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 30 Forfatter Share Skrevet Oktober 30 9 minutter siden, Saltkjelen skrev: Personlig synes jeg ikke integreringen av DAP-radaren er veldig fin på LCI-grillen, men ellers ser den jo bra ut (den skulle muligens også beholdt kontrastringen slik pre-LCI har for å skape litt mer dynamikk). Ser amerikanerne får bakoversveis når de får oppgitt pris på 6-700 USD for grill og deksel til DAP. Sistnevnte er svindyr, men det skyldes jo at det er varmeelementer i dekselet. Den er såpass dyr ja.. Det tror jeg ikke jeg synes den er verdt nei. Jeg synes også kontrastringen fungerer bra på pre-LCI grill. Iallfall på mørke farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 På 30.10.2024 den 14.20, mslello skrev: Ser litt breiere og sintere ut med LCI grill, men hjelper med leppe også: Vasket og hengt opp hjul. Blir skikkelig vask og kanskje ny coating til påske tenker jeg. Skikkelig tøff bil! Jeg har bestilt meg en helt lik, men da i fargen Dravit Grey. Men jeg lurer litt på hvor du bestillte denne frontleppen som er under fangeren? Hva koster denne, og er det lett for en med ti tommeltotter og feste denne selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet November 11 Forfatter Share Skrevet November 11 4 timer siden, Bjerknez skrev: Skikkelig tøff bil! Jeg har bestilt meg en helt lik, men da i fargen Dravit Grey. Men jeg lurer litt på hvor du bestillte denne frontleppen som er under fangeren? Hva koster denne, og er det lett for en med ti tommeltotter og feste denne selv? Det er ikke min bil, så jeg vet dessverre ikke. Var kun ett bilde jeg fant ute på nettet, vurderer å endre til facelift grill på den jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 (endret) 5 timer siden, Bjerknez skrev: Skikkelig tøff bil! Jeg har bestilt meg en helt lik, men da i fargen Dravit Grey. Men jeg lurer litt på hvor du bestillte denne frontleppen som er under fangeren? Hva koster denne, og er det lett for en med ti tommeltotter og feste denne selv? Dett ser ut som den BMW sin performans i4 carbon spoiler. Jeg har på min 2024, koster over 20 tusen, fordel med den at den er 3 delt, kan kjøpes enkeltvis høyre - venstre og midtdel. Endret November 11 av Ampera mslello, mr.pingu og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 Jeg ser det sekges slike frontlepper til rundt 3.000 kroner på nett. Til den summen er det fristende og kjøpe en, men det forutsetter jo at keg kan feste den relativt enkelt uten å borre eller gjøre andre inngrep på bilen utover det å skru i hull som evt. er der fra før.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå