lagunilla Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 (endret) Idag har jeg bestilt en i3 LCI i Melbourne Red, samme farge som min nåværende bruskbil F30 328i.. Jeg har ikke lagt på noe spesielt utstyr for det "nødvendige" er standard på LCI. Er det noe annet dere hadde tilføyet? Bilen skal kun brukes til og fra jobb daglig, så vil helst slippe "status" utstyr. Modell: BMW i3 LCI Melbourne Red med highlight Frozen Grey metallic Stoff 'Neutronic' Aragats Grey Spesifikasjon: Lettmetallfelger 19" stjerneeike 427 BMW EffecientDynamics (155/70) Dekktrykkindikator Dekkreperasjonskit Varseltrekant og førstehjelpsutstyr Setevarme foran Interiøroverflate Andesite Silver matt Batterivarmer med varmepumpeteknologi Speedometer med kilometertelling Deaktiverbar passasjerairbag fram Intelligent emergency call Teleservices ConnectedDrive Services ink 3 års abonnement Remote Services Battery Certificate Refrigerant Ekstra utstyr: Traffic Information Comfort Advanced Pakke Multifunksjonsratt Automatisk avblendbart sidespeil førerside Midtarmlene Oppbevaringspakke Lys-og regnsensor (ink. kjørelysautomatisk) Klimaautomatikk Cruise Controll med bremsefunksjon Navigasjonssystem Business Norsk språkversjon Norsk Instruksjonsbok Charged Edition Alarmsystem Velourmatter Koppholder Hurtiglading AC 3-fas 11kW Hurtiglading DC 50kW DAB+ radio 19" BMW i vinterhjul Stjerneke 427 Lagt på i ettertid: Park Assistant pakke Ryggekamera Parkeringssensorer (PDC) fram og bak Parking Assistant (ink AUTO PDC) HIFI Høytalersystem Harman Kardon Navigasjonssystem Professional Endret November 18, 2017 av lagunilla ogee1, ///M-ini95, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Grattis lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Hvis ikke LED lys er med i en eller annen pakke, hadde jeg bestilt det i alle fall. tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Grattis med gøyal bil. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 16, 2017 Forfatter Share Skrevet November 16, 2017 23 minutter siden, E.H.D skrev: Hvis ikke LED lys er med i en eller annen pakke, hadde jeg bestilt det i alle fall. LED er standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 1 minutt siden, lagunilla skrev: LED er standard. Det er jo bra, ble det det på LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 16, 2017 Forfatter Share Skrevet November 16, 2017 Nå, E.H.D skrev: Det er jo bra, ble det det på LCI? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Ser de har tatt vekk de dårlige fjernlysene. LED fjernlys på LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Gratulerer! Blir nok en flott brukis i en veldig flott farge lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Gratulerer med tøff i3. Er det noen grunn til at du gikk for i3 og ikke i3s? Det eneste jeg synes er kjipt med i3 pre-LCI må være halogen fjern- og blinklys (og for så vidt at BMW i det hele tatt tilbød halogenlys på en elektrisk bil hvor essensen må være å ikke ha for mye strømtrekkende funksjoner). Må nok bli en LCI-konvertering på vår i3 etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 16, 2017 Forfatter Share Skrevet November 16, 2017 30 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med tøff i3. Er det noen grunn til at du gikk for i3 og ikke i3s? Det eneste jeg synes er kjipt med i3 pre-LCI må være halogen fjern- og blinklys (og for så vidt at BMW i det hele tatt tilbød halogenlys på en elektrisk bil hvor essensen må være å ikke ha for mye strømtrekkende funksjoner). Må nok bli en LCI-konvertering på vår i3 etter hvert. Skal ha billigst mulig. Skal kun brukes til og fra jobb, og i3s har kortere rekkevidde. Prøvde å la vær å kjøpe el bil, men etter første regninga med nye bomprisene har jeg sett meg lei av hele dritten. Jeg gir rett og slett opp Oslo snart. Får se hvor lenge det varer før el bilene også må betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Grattis med sylfrekk el-bil! Testet i3 opp mot konkurrentene, og det er uten tvil den morsomste å sprekeste bilen. Jeg endte opp med brukt E-up, men det er kun grunnet en heller sliten studentøkonomi lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 17, 2017 Share Skrevet November 17, 2017 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med tøff i3. Er det noen grunn til at du gikk for i3 og ikke i3s? Det eneste jeg synes er kjipt med i3 pre-LCI må være halogen fjern- og blinklys (og for så vidt at BMW i det hele tatt tilbød halogenlys på en elektrisk bil hvor essensen må være å ikke ha for mye strømtrekkende funksjoner). Må nok bli en LCI-konvertering på vår i3 etter hvert. I3s koster jo ca 35k oppå, det mest signifikante er at den ikke «dør ut så fort» når man begynner å komme litt opp i «høye» hastigheter. Dog er jeg usikker på om det er mer utstyr i s modellen, kanskje litt som X3 vs X4, mer er standard? Til kjøper, gratulerer! dette blir garantert bra, jeg ville imidlertid ikke nølt med å legge på 3 ting. Dette er erfaringsmessig hva vi satt mest pris på med vår i3. Ryggekamera, H&K hifi og sist men ikke minst, navi proffesional! Essensielt i en i3 og enhver BMW! Saltkjelen og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 17, 2017 Share Skrevet November 17, 2017 Navi proff er faktisk verdt det, da denne enheten er vesentlig raskere å navigere i, samt oppkobling mot mobil går mye raskere. Ryggekamera er vel også et must.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2017 Share Skrevet November 17, 2017 12 timer siden, lagunilla skrev: Skal ha billigst mulig. Skal kun brukes til og fra jobb, og i3s har kortere rekkevidde. Prøvde å la vær å kjøpe el bil, men etter første regninga med nye bomprisene har jeg sett meg lei av hele dritten. Jeg gir rett og slett opp Oslo snart. Får se hvor lenge det varer før el bilene også må betale. Ja, riktig. Helt enig i den vurderingen, og det er vel ikke spesielt mye som skal til for å få i3s "optik" heller. Jeg forstår godt valget ditt mht. bomprisene. Som de to over her, ville jeg helt klart tatt på meg kostnaden med navi proff på denne. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå