Gå til innhold

Bestilt ny bil: i3 LCI


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

Idag har jeg bestilt en i3 LCI i Melbourne Red, samme farge som min nåværende bruskbil F30 328i..

Jeg har ikke lagt på noe spesielt utstyr for det "nødvendige" er standard på LCI. Er det noe annet dere hadde tilføyet?

Bilen skal kun brukes til og fra jobb daglig, så vil helst slippe "status" utstyr.

 

Modell:

BMW i3 LCI

Melbourne Red med highlight Frozen Grey metallic

Stoff 'Neutronic' Aragats Grey

 

Spesifikasjon:

Lettmetallfelger 19" stjerneeike 427 BMW

EffecientDynamics (155/70)

Dekktrykkindikator

Dekkreperasjonskit

Varseltrekant og førstehjelpsutstyr

Setevarme foran

Interiøroverflate Andesite Silver matt

Batterivarmer med varmepumpeteknologi

Speedometer med kilometertelling

Deaktiverbar passasjerairbag fram

Intelligent emergency call

Teleservices

ConnectedDrive Services ink 3 års abonnement

Remote Services

Battery Certificate

Refrigerant

 

Ekstra utstyr:

Traffic Information

Comfort Advanced Pakke

  • Multifunksjonsratt
  • Automatisk avblendbart sidespeil førerside
  • Midtarmlene
  • Oppbevaringspakke
  • Lys-og regnsensor (ink. kjørelysautomatisk)
  • Klimaautomatikk
  • Cruise Controll med bremsefunksjon
  • Navigasjonssystem Business

Norsk språkversjon

Norsk Instruksjonsbok

Charged Edition

  • Alarmsystem
  • Velourmatter
  • Koppholder
  • Hurtiglading AC 3-fas 11kW
  • Hurtiglading DC 50kW
  • DAB+ radio
  • 19" BMW i vinterhjul Stjerneke 427

 

Lagt på i ettertid:

Park Assistant pakke

  • Ryggekamera
  • Parkeringssensorer (PDC) fram og bak
  • Parking Assistant (ink AUTO PDC)

HIFI Høytalersystem Harman Kardon

Navigasjonssystem Professional

 

3F0DB6BD-DF95-4D89-8E90-A5FE8B58B23D.jpeg.7d1264dd7d9a1d29459a63c9fd20c3db.jpeg

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tøff i3. Er det noen grunn til at du gikk for i3 og ikke i3s? Det eneste jeg synes er kjipt med i3 pre-LCI må være halogen fjern- og blinklys (og for så vidt at BMW i det hele tatt tilbød halogenlys på en elektrisk bil hvor essensen må være å ikke ha for mye strømtrekkende funksjoner). Må nok bli en LCI-konvertering på vår i3 etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med tøff i3. Er det noen grunn til at du gikk for i3 og ikke i3s? Det eneste jeg synes er kjipt med i3 pre-LCI må være halogen fjern- og blinklys (og for så vidt at BMW i det hele tatt tilbød halogenlys på en elektrisk bil hvor essensen må være å ikke ha for mye strømtrekkende funksjoner). Må nok bli en LCI-konvertering på vår i3 etter hvert. :)

Skal ha billigst mulig. Skal kun brukes til og fra jobb, og i3s har kortere rekkevidde.

Prøvde å la vær å kjøpe el bil, men etter første regninga med nye bomprisene har jeg sett meg lei av hele dritten. Jeg gir rett og slett opp Oslo snart. Får se hvor lenge det varer før el bilene også må betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med tøff i3. Er det noen grunn til at du gikk for i3 og ikke i3s? Det eneste jeg synes er kjipt med i3 pre-LCI må være halogen fjern- og blinklys (og for så vidt at BMW i det hele tatt tilbød halogenlys på en elektrisk bil hvor essensen må være å ikke ha for mye strømtrekkende funksjoner). Må nok bli en LCI-konvertering på vår i3 etter hvert. :)

I3s koster jo ca 35k oppå, det mest signifikante er at den ikke «dør ut så fort» når man begynner å komme litt opp i «høye» hastigheter. Dog er jeg usikker på om det er mer utstyr i s modellen, kanskje litt som X3 vs X4, mer er standard?

 

Til kjøper, gratulerer!

dette blir garantert bra, jeg ville imidlertid ikke nølt med å legge på 3 ting.

Dette er erfaringsmessig hva vi satt mest pris på med vår i3. Ryggekamera, H&K hifi og sist men ikke minst, navi proffesional! Essensielt i en i3 og enhver BMW! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lagunilla skrev:

Skal ha billigst mulig. Skal kun brukes til og fra jobb, og i3s har kortere rekkevidde.

Prøvde å la vær å kjøpe el bil, men etter første regninga med nye bomprisene har jeg sett meg lei av hele dritten. Jeg gir rett og slett opp Oslo snart. Får se hvor lenge det varer før el bilene også må betale.

Ja, riktig. Helt enig i den vurderingen, og det er vel ikke spesielt mye som skal til for å få i3s "optik" heller. Jeg forstår godt valget ditt mht. bomprisene. Som de to over her, ville jeg helt klart tatt på meg kostnaden med navi proff på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...