StigJ Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Dette blir kjekt å følge med på! har bare blitt mer og mer svak for 02. Kanskje det må bli en slik en vakker dag i stedet for E21? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 24, 2018 Forfatter Share Skrevet September 24, 2018 12 timer siden, StigJ skrev: Dette blir kjekt å følge med på! har bare blitt mer og mer svak for 02. Kanskje det må bli en slik en vakker dag i stedet for E21? Skal prøve å holde litt liv i tråden. 02 er litt kult syns jeg. Har jo hatt e21 og blandt anna Jås bilen med S14 men ble aldri helt E21 hektet.. likte spesielt ikke å kjøre den sammenlignet med E30 som føles mye bedre og mere solid. Fikk tatt hjem seter idag. Alt av setet og interiør deler skal vaskes og settes på lager. Ellers har jeg planer om å sandblåse og lakkere opp de originale felgene. Greit å ha 5 strøkne felger Weltzin, AlexHD og M-jakob reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 29, 2018 Forfatter Share Skrevet September 29, 2018 Utrolig hva en god runde med skikkelige vaskeprodukter kan gjøre. Jeg bruker børste og tornadoer for å rengjøre ned i det perforerte Grei tilstand på føreretol etter rens 5050 ved rens av bak sete. Pedi, Weltzin, BjornarHS og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2018 Driver å demonterer.. går litt raskere det enn når ting skal i sammen ser ut som jeg bør kjøpe nye bredere. Noen har gamle skader som er utbedret på baksiden np skal bilen over på andre bukken for å ta ned understell å motor Weltzin, Marius2002, AlexHD og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 11, 2018 Share Skrevet Oktober 11, 2018 Gøy å se ting blir gjort mye breddere er vel voooldsomt dyrt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Får meir og meir sansen for desse bilane 😁 Kva er planen angåande farge, stuk og motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Han har vel allerede sagt at bilen skal forbli original? Blir hyggelig å følge med her. Lokalet du holder på i, er det garasjen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 23 timer siden, danskiii skrev: Gøy å se ting blir gjort mye breddere er vel voooldsomt dyrt, eller? Jo det er ca 2500 pr stk. Det er litt av greien med å restaurere slik bil. Det koster dessverre idiotisk mye. Jeg har bestilt 2 frem skjermer og en dør.bare det koster mer enn 25000 og det med 25 % rabatt. Å det sier liksom litt da det bare er noe av det jeg behøver 😥 1 time siden, RF91 skrev: Får meir og meir sansen for desse bilane 😁 Kva er planen angåande farge, stuk og motor? Her blir alt originalt foruten høyde og hjul. 29 minutter siden, M-Tech skrev: Han har vel allerede sagt at bilen skal forbli original? Blir hyggelig å følge med her. Lokalet du holder på i, er det garasjen din? Nei det er et leie lokale Slik ser det ut hjemme om dagen. Kaos over alt Har hatt to morsomme dager. Tok fri to dager ifra jobben for å demontere bilen. Veldig positiv seanse egentlig, ingen store overraskelser. Det vil si ingen skjult rust som jeg ikke viste om ifra før. Nå gjenstår bare maaasse vask, blåsing og lakkering av deler. Så skal hele bilen steames under. Den er full i tectyl Slagmark når det står på  Weltzin, BjornarHS, AlexHD og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 13, 2018 Share Skrevet Oktober 13, 2018 Har jo sagt det før ,men det er jo litt av en bilpark du har Gusdal og denne er jo så rå :). Blir gøy å se fortsettelse på denne .:) Ps ,sender deg en melding ila helga ,da jeg har et poleringsproblem du vet svaret på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2018 bare å spørre i vei det. Skal prøve å oppdatere jevnlig. mye detaljer som må passes på fremover, rart hvor mye små deler som finnes på en liten enkel bil som 02 når den er i deler. Havner litt på sidelinjen de andre to er jeg redd, har veldig sansen for denne rustholken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 13, 2018 Share Skrevet Oktober 13, 2018 rå bil! Gleder meg til og se denne reallife! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2018 det gjør eg og, dvs se den i live... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2018 Blir mye detaljer på en hel bil i biter Weltzin, danskiii, hsd og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Desember 2, 2018 Share Skrevet Desember 2, 2018 Å fyttekatta. Det står respekt av å gjøre ting såppas nøye. e30 tic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Desember 2, 2018 Share Skrevet Desember 2, 2018 Dette har alltid vært en av mine drømmebiler. Blir artig å følge med her 😊 e30 tic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå