Otis Skrevet April 5, 2018 Share Skrevet April 5, 2018 Jeg venter her jeg Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 ja vi venter i spennning! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 7, 2018 Forfatter Share Skrevet April 7, 2018 On 5.4.2018 at 10:25 PM, Otis said: Jeg venter her jeg Så hyggelig, tusen takk for det. Settes stor pris på! 👍🤗 39 minutes ago, Freakshow said: ja vi venter i spennning! Ja, jeg óg, så samme her! 🤗 Noen felger jeg skulle hatt, men det ble ikke noe av, så da er det salg av vinterhjul og jakt etter sommerhjul, pluss vask, rens, polering og lakk på programmet. Ny cubic gearkule er også montert. 😎 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 hvordan farge blir det på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 7, 2018 Forfatter Share Skrevet April 7, 2018 1 hour ago, Freakshow said: hvordan farge blir det på denne? Står over, blir X10 Tanzanite Blau metallic ❤😗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Spent på resultatet når den står med fersk lakk Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 10, 2018 Forfatter Share Skrevet April 10, 2018 16 hours ago, Gabz said: Spent på resultatet når den står med fersk lakk Jeg også! Men viktigst og først: Ny frontrute monteres imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 Ville det ikke vært mer hensiktsmessig å vente med frontruten til du har lakkert bilen? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 10, 2018 Forfatter Share Skrevet April 10, 2018 3 hours ago, Saltkjelen said: Ville det ikke vært mer hensiktsmessig å vente med frontruten til du har lakkert bilen? Nope 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 Blir bra med lakk, håper bare ikke de bruker like lang tid som forrige gang 😉 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 10, 2018 Forfatter Share Skrevet April 10, 2018 2 hours ago, Fredrik 90 said: Blir bra med lakk, håper bare ikke de bruker like lang tid som forrige gang 😉 Definitivt, mulig jeg også skifter lakkerer! (Y) Begynner med bakluken, så får resten taes deretter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 11, 2018 Forfatter Share Skrevet April 11, 2018 Ny rute, bilder kommer! Godt med felles kjente på GlassDrive! Ellers kommer større nyheter ikveld, pluss at jeg har utsatt fargebyttet, foreløpig ubestemt, og fikser originallakken kode 303 istedet, så lenge! (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 11, 2018 Forfatter Share Skrevet April 11, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 Motorrom vasket for hånd, rustfjerning fortsatt, ny, fin frontrute, og vårshine påbegynt. 🌞😎👍 Får se hva som skjer med sommerhjul.. Maler bremsecalipperene imorgen kveld, tenker jeg. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 21, 2018 Forfatter Share Skrevet April 21, 2018 Da var det gjort, begge jekkfestene bak gav etter da jeg jekket opp bilen, det ene verre enn det andre. Det venstre er helt oppspist, og det høyre er rett før det gir etter... Men fikk iallfall gjort det jeg skulle, i det minste! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå