lagunilla Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 (endret) On 4.3.2018 at 10.01, Walkabout skrev: Spørs litt hvordan du skal ha side skirt extensions? Ville hatt leppen i samme farge som den. Personlig ville jeg droppet sort/karbon inserts i fangeren iallfall, og latt leppen stå i stil med side skirt extensions. Var det opp til meg ville jeg nok hatt både leppe og side skirt extensions (samt diffuser bak) i sort blank (eventuelt karbon) for å skape en helhet Side skjørt leveres uansett kun i plast, mens diffuser til bakfanger levers kun i carbon som ser sånn ut: Da er det like greit å kjøpe en sånn fra eBay: Endret Mars 5, 2018 av lagunilla Mathiseen, Even Pladsen og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 Fikk ordna bestilling av div deler idag: Kattlikzm, ///M-ini95, BimmerFan! og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Ooooh Shit! Litt av en handleliste det der! 🤑 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Det var listen sin, ja. Men blir også en enorm forskjell med alt stæsjet på bilen, gleder meg til å se det montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Ser nå ut som du får ganske greie rabatter da! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Frisk handleliste det der blir nok meget pent tilslutt! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2018 Julegavene kom tidlig i år. Nå er det bare å vente på bilen. Jeg tror jeg aldri i livet mitt gledet meg så mye... fupsaker, Kattlikzm, Thundercoil og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mars 8, 2018 Share Skrevet Mars 8, 2018 Er litt synd at 328i`en er solgt syns jeg, digga oppdateringene. Ble den solgt i norge? Men har troa på dette og lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2018 1 time siden, stoltbmwelsker skrev: Er litt synd at 328i`en er solgt syns jeg, digga oppdateringene. Ble den solgt i norge? Men har troa på dette og Bilen befinner seg i Ålesund nå. Ny eier er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 8, 2018 Share Skrevet Mars 8, 2018 Har faktisk observert 328-en et par ganger her i byen. Absolutt en tøff bil! Regner med denne blir helt fantastisk etterhvert😉 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stebben Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Hei,kansje litt feil emne her, men skal kjøpe meg en M4 nå til våren, er ute etter litt fete felger, feks 10x20 foran og 11x 20 bak... Går dette greit i forhold til innerskjerm/bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 (endret) Da har bilen endelig kommet! Klarte selvfølgelig ikke å vente på med montering av M-Performance delene, så vær så god og nyt før/etter bildene: Sort grill: Diffuser bak: Insert i carbon: Front leppe lakkert i bilens farge: Sideskjørt lakkert i bilens farge: Side emblem i sort: Bakluke spoiler i carbon og M4 CP sort: Girvelger i alcantara og carbon: Rakk ikke noe mer idag, men kommer med mer oppdatering neste uke. Endret Mars 15, 2018 av lagunilla stoltbmwelsker, tobiasw, Daniel. og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 (endret) 😍 Rått as usual ! Endret Mars 15, 2018 av ///M-ini95 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Rått, må få sett nærmere på denne en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 Glad i carbon? Hehe Ble lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå